|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
jammer, ik ben vegetariër signature |
|
quote:Klinkt lekker! Over een kwartier bij mij op tafel? |
|
"Maar Aaargh, dat kan toch ook met magere kookroom en margerine?" [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 08-02-2007 19:01] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Je soep is zo lekker als de ingrediënten die je gebruikt. Als jij zin hebt in een letterlijk mager aftreksel van The Real Thing, dan moet je het zelf weten, maar dan hoef je niet bij mij te komen eten. Alles biologisch ook, voor extra added lekkerheid. En nou smoel houden en dooreten! Aaargh, MetalHuisvrouw DeLuxe. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
@S: Klopt, maar dat is niet Leuk. Room hoort Vol te zijn. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 08-02-2007 19:23] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Heeft hier iemand nog recepten met hond? |
|
kaalplukken > friteuse |
|
Ik vroeg het juist meer om te kijken of er wat bijzonders van te maken is, omdat het vlees toch redelijk prijzig is. |
|
Idee voor een heerlijke lunch (en redelijk gezond): Snijd een Italiaanse bol in twee helften. Beleg beide helften met ham en kaas. Daarbovenop doe je sla naar keuze (gemengde ijsbergsla bijvoorbeeld) en bovenop de sla schep je een ruime hoeveelheid farmersalade. Bovenop de farmersalade maak je het af met wat schijven komkommer en eventueel tomaat en wat kruiden. Echt superlekker! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: alweer thuis??? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Eeh? Uit het ziekenhuis bedoel je? In dat geval: Ja, ik mocht de volgende dag weer naar huis . ..."Hate can only create more hate"... |
|
oooh beters.... Alles goed verlopen? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: ----> lultopic ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hehe, thnx |
|
Koken ist krieg. Chef kok Togushawasi-Chelman-San ging aan de slag: De ingrediënten liggen klaar: Men ging rollen: Tafel werd gedekt: Voor een onprofessionele kneus ziet het er nog aardig uit: De vrouw had net als M. een klein lesje in chopstickgebruik nodig: Iedereen was blij. edit: Gember heb ik ook zelf ingemaakt....reeds afgelopen dinsdag. edit2: Mijn eigen Hollandsche-Sushi met paling bleek een meesterzet. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 10-03-2007 20:16] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik mis de foto waarop staat dat je ook daadwerkelijk die best puik ogende sushi gemaakt hebt, Chel. Looks good. Edit: Heeyyy, geen wasabi erbij.. ? [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 10-03-2007 20:17] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
En toch zie ik geen blije mensen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: quote: De vrouw was boven...en kon geen foto's van mij maken. Wasabi was gelijk erinverwerkt...en als je goed kijkt zie je een felgroene tube op tafel. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 10-03-2007 20:19] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Fuck the world and fuck you |
|
Inderdaad ja, die had ik effe gemist. Heerschend spul, wasabi. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Goed om de neusholtes schoon te maken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: of kontgat SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Een van de meest vermakelijke aanblikken: Iemand vol enthousiasme een enorme kwak op b.v. een stuk vlees doen, waarschuwen "Pas op, dat kan scherp overkomen", en met een flinke dosis leedvermaak de ogen zien sperren tot stand 'HOLY FUUUCCKKK' als ze toch er vrolijk in happen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Dat zelfde was mij dus overkomen op lowlands in het sushi restaurant..was de eerste keer dat ik in aanraking kwam met wasabi... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |