|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Damn. You win, I loose. |
|
quote: WTF?!?! |
|
Dude, ik eet nooit Roti. Ik ken wel Rosti, met puntjes op de O. Maar das vast wat anders.... |
|
Gemaakt? Dat heb ik niet gedaan, mijn moeder. Maar dat bedoelde je vast niet. Het heeft gesmaakt ja. Maar nu weet ik nog steeds niet wat Roti is. |
|
quote: Dat je niet weet wat roti is.. Ga eens inburgeren Roti is Surinaams spul. Een rotiplaat (lijkt op een wrap), gevuld met, ehm, een vulling. Bijv. kerrieaardappelen, gekookt ei, groenten en vlees/vis. |
|
Aha, dus een soort van wrap met zooi. Na, klinkt best lekker! Is dat nou echt heel raar dat ik dat niet ken? Ik eet echt niet elke dat aardappels, vlees en groente. 2x per week maar, de rest is allemaal andere rare zooi. |
|
Gesmaakt idd. Damn, ik lijk wel een dyslectische mongool soms....... spelfout weggehaald... |
|
quote:Hehe wij hebben hier ineens ook van "OH JA VERREK DA'S RöSTI" want we dachten dus dat we dat besteld hadden maar een andere versie kregen ofzo Ghegh. Maar ja, was lekker. 'Dinnetje met garnalen en meuk dr in, ik met gestoofd rundvlees en aardappeltjes en groentemeuk. |
|
Rosti is cool! Ik ken ze alleen in de variant van platte schuiven die je in de oven mikt, maar je schijnt het ook los te kunnen bakken. Rosti is kei lekker! |
|
quote:Ja idd Of in friteuse! Ach alles wat gefrituurd is, is lekker. |
|
quote: Absoluut oneens. Ik word van de meeste dingen die gefrituurd zijn, kotsmisselijk. Ik heb niet eens een frietpan! |
|
quote: Daarom is het maar goed dat ik geen vetbak heb. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: WTF!! |
|
quote: HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU gr. ED |
|
Kut topic is dit. Nu krijg ik weer trek |
|
quote: ga dan eten, hoer! |
|
Ik ga morgen iets aparts maken. Ik weet de naam niet meer, iets met crèpes, geloof ik. Een soort dunne pannekoeken met paprika/tomaat en dergelijken als vulling. 1 zo'n apparaat per persoon. Ik ben benieuwd. Een hele reeks met ingrediënten in ieder geval. De courgette laat ik eruit in ieder geval. |
|
courgette heerst Je moeder. |
|
quote: |
|
quote: Je moeder. |
|
Kanker, ik loop altijd te fucken met die quote/edit-knoppen. Ik verbeterde het woord 'pannekoeken' dus. In ieder geval: courgette is de smerige versie van komkommer. BAH! |
|
courgette is inderdaad vet ranzig mijn vriend maakt wel eens saté gehakt met rijst. nodig: -gehakt -kruidenmix zakje saté voor gehakt -ei -rijst -satésaus je doet het gehakt in een kom, doet het zakje en de ei erbij, en kneed het goed door elkaar. je kookt ondertussen de rijst... je braad het gehakt mengsel aan, en even later doe je de satésaus erbij. dit maak je even warm en doet het later bij de rijst. erg simpel en erg lekker |
|
quote: Dat was toch die Roti? |
|
[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 20-02-2006 14:09] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |