|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote:You started ... Ik ga nooit bij Renée eten, die neemt het niet zo nauw met hygiëne merk ik ... |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: SCHERP! hahaha [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 10-01-2007 20:13] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Nee maar scheelt ik ben niet zo chocofreak... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik zal mij straks eens wagen aan spaghetti met geroerbakte spinazie, 5 bakjes champignons (gewone en kastanjechampignons), lenteuitjes, spekjes en italiaanse kruiden op oliebasis. Geen idee hoe dit gaat smaken..... spelfout weggehaald... |
|
simpele pasta maar lekkor : - blikje smac - verse perline pasta van de appie - italiaanse roerbakgroenten - evt champignonnetjes - bakje boursin quisine - evt wat sambal - peper pasta koken groenten en champignons en smac effe bakken, dan de boursin quisine er bij en de peper en sambal klaar! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Snickers!! Wat zal ik eens gaan kokkerellen vandaag? Gisteren roti gemaakt dus nu maar iets Hollands.....of paëlla . Hmz.... Subtiel kamerolifantje |
|
Gooi je snickers toch in de frituur. Helemaal hot nu in Schotland. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik heb vandaag soep uit zo'n soepzak. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Beetje overdreven kookweekje achter de rug... Gisteren kerry-yoghurt kippenvleugels uit de oven... Eergisteren lamsgehakt-wraps met zelfgemaakte knoflooksaus... Ervoor een prei-spek quiche met eigengemaakt deeg... een boeuff bourignon met een veel te dure fles wijn... een coq au vin met veel te goede cognac... Zeeduivelfilet op een bedje van creme-fraiche-prei... Geen produkt komt nog uit een pakje bij mij! Kijken wat het komend weekend weer in petto heeft! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:lekkor! ik ga vandaag jamie oliver raadplegen... maar straks eerst effe langs de subway! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Klinkt erg goed "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Laatst als hors-d'oeuvre ( ) meloen met zalm gegeten. Gewoon de meloen in partjes snijden, en de zalm er omheen wikkelen en met een satéprikkertje vastzetten. Nog een beetje kruiden naar eigen smaak toevoegen, en klaar is kees! Erg aparte combinatie, maar wel lekk0r. |
|
quote: Hmz..gerookte zalm? Want dat zou misschien iets weg hebben van meloen + gerookte ham. Volgens mij heb ik het trouwens wel eens gehad. En meloen is altijd lekker!! [edit] Met de hoofdletter M. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 19-01-2007 15:43] Subtiel kamerolifantje |
|
was de ham op? |
|
Was dat geen raar gezicht, van die grote satestokjes in van die kleine hapjes? |
|
quote: Jep, gewoon gerookt. Ik heb gewoon zo'n pakje met zalmplakjes gekocht, werkt perfect. Het is wel een beetje improviseren, want die troep valt snel uit elkaar. Ik heb het overigens uit een kookboek, waarin inderdaad gerookte ham wordt gebruikt. |
|
quote: Nee, ik vond zalm alleen lekk0rder. @Mayo: scherp, het waren inderdaad tandenstokertjes. |
|
quote: Cocktailprikkertjes bedoel je? Zalm met mint smaak.. hoeeei |
|
quote: |
|
Je kunt het geheel ook wel vastbinden met flosdraad anders. FLAUWIGHEID!! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Wel met mint smaak, voor de frisse smaak. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |