|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Uiteraard! @snaack: Klinkt ook verdomd goed |
|
quote: Thnx! En dat was het eigenlijk ook wel. Simpel en in no time klaar! |
|
Gisteren Russische Stroganoff gemaakt. LEKKER!!!!!!!!! SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Trol, heb je recept uitgeprint hoor! Van de week maken |
|
pak kaasschaaf en een rechte courgette. Schaaf lange plakken, in de lengte, van de courgette. Doe wat olie met wat italiaanse kruiden (oregena, basilicum etc) in een kommetje. Bestrijk de plakken courgette beide kanten met de olie en de kruiden. stop dit in de oven, 5 á 10 minuten lang, ca 200 graden. De stroken courgette zijn dan goed buigbaar. leg ze op een plank, bestrijk ze met een tomaat/paprika sausje (bijv. zo'n bertoli spulletje), en doe aan het eind van ieder rolletje wat tofutti smeerkaas. Rol de courgette plak op. Leg het op een bakplaat, doe hetzelfde met de rest van courgette plakken. Stop het nogmaals in de oven. Ca. 20-25 minuten. (ca. 200 graden) Haal ze uit de oven, eet ze op en wees blij. [Dit bericht is gewijzigd door Krijst op 04-06-2006 12:54] The Fist in the Face of god |
|
Net een lekker ontbijtje gemaakt. Broodjes bakken in de oven. 2 blikjes tonijn in olie, een papje maken van wat mayonaise (of natuurlijk de halve variant ), beetje olijfolie, zout, peper, grove mosterd, zongedroogde tomaten. Dan door de tonijn mengen en dan op brood. Lekker. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Net mijn huis maar eens uitgekropen en bij de Bram vreten gehaald.ook altyd goed Fuck the world and fuck you |
|
vers afgebakken broodjes met * oude kaas + cherrytomaat + peper + zeezout * oude kaas + aardbeienjam |
|
Net 2 coissantjes op met maaslanderkaas en jam. Strax goulash maken, drrraadjesvlees! |
|
Goulash heerst!! Uiteraard wel 4 uur laten pruttelen hè?! |
|
Vanavond Stifado eten bij mijn ouders.. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: |
|
Geen smaak! |
|
quote: Kijk naar jezelf |
|
Mijn smaak heerst keihard! |
|
quote: Jazeker! |
|
Met pasta, rijst of aardappels erin?! |
|
quote: Of dode Trol? |
|
VOlgens mij ben ik geen draadjesvlees.. Dus dat past niet in een goulash. n00b!! |
|
quote: Ik doe blokjes aardappel erin en rijst apart. Want ik vind het allebei lekker, hehe. Staat nu op, 2 inmense pannen, want ik doe het recept X 2. |
|
quote: Je hebt wel draadjeshaar |
|
Zonet een heerschende salade inelkaar geflanst. Ijsbergsla met tuinkruiden, sjalotje, (veel) gekruide spekreepjes, champignons en 6 gekookte eieren door elkaarheen. Ben nu aardappelschijfjes aan het bakken. Water loopt me de bek al uit spelfout weggehaald... |
|
Kerel, waarom kook jij om half 12?? |
|
quote: Omdat ik late dienst heb. Ik werk dus van twee tot tien. En dan eten we tussen de middag warm. Als ik vroege dienst heb, van zes tot twee, dan eten we 's avond warm spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |