|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
de brownies uit het eerste recept er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Meer zwarte brownies.. Ook lekker is Franse Clafoutistaart Men neme 1 voor verwarmde oven 75gr Suiker 75gr Bloem 250ml Melk 3 Eieren....gooi dit bij elkaar mix het met een garde tot er geen klontjes meer inzitten. Vet een quicheschaal in strooi hier kersen met pit, waarom met pit? Dan blijven de kersen mooier, meld dit wel even van tevoren aan wie je het voed. Of nog lekkerder eingelijk Frambozen. Gooi hier je beslag bij in..zet het in de oven en laat het 35 a 40 op 225gr staan... Yammie.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: ik heb ook een recept voor whiteys: met alleen witte chocola, of zoals de chocolatiers zeggen: met het overblijfsel aan troep dat geen chocola mag worden genoemd. heeeeerrrlijk en tandglazuurspringend! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Kut kom je nu mee aan..ben ik net op dieet... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: das ook errug slecht voor je en in de meeste gevallen niet nodig. heb ook nog recept voor jamdoughnuts en godsgruwelijk lekkere chocolade kleeftaart met superfudge er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Ach moet toch echt ff 10 a 15 kg kwijt.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: ahw..... dus geen frambozenmargarita's (ook recept voor) of chocoladebakwerk voor jou? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: You are evil, EVIL I tell ya! |
|
quote: Ziet er vrij vies uit. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: huh-huh! de whiteys: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: kreeg de kleur niet goed (scan daarna photosjop) er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
beter zo: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Dat zal het zijn. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Wanneer kom je ze brengen? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
deze zijn meer voor een bruiloft ofzo, maar waren gewoon ook lekker: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: wanneer is er weer wat leuks in popfront/hedon? offuh... allemaal met carnal leftovers 24 februari meekomen naar utreg, dan ga ik eens kijken of ik een berg backstage heb klaarliggen er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
en voorlopig laatste: ze zien er niet uit maar zijn echt godsgruwelijk lekker en behoeft 3 uur tandenpoetsen achteraf: pindakaas-snicker-muffins.... er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Mooie plaatjes maarre recepten willen wij! |
|
owjah fuck, zat weer eens in poch-modus.... de whiteys: gebruik het gewone brownie recept (zier vorige pagina ergens dus), maar dan natuurlijk voor alle melk en pure chocola alleen maar witte chocola. wanneer je de chocola gaat smelten au-bain-marie: schrik niet want het gaat schiften. dat krijg je namelijk met nepchocola. gewoon doorroeren en als het een beetje afkoelt voegt het zich weer vanzelf samen de overige recepten moet ik even opzoeken [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 10-01-2007 18:36] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
chocolate chip cookies Ingrediënten 1 stuk ei 90 gram boter 100 gram suiker 1 eetlepel vanille-essence 1 snufje zout 90 gram chocolate chips (in grote zak te verkijgen in amerikaans winkeltje aan de steenstraat te utreg) 115 gram bloem Bereiden: verwarm oven voor op 180 graden roer zachte boter met de suiker klop het ei los en doe die samen met de vanille door het suikermengsel zeef bloem met zout boven de kom roer chocolate chips erdoorheen schep op de bakplaat en 10 minuten bakken [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 10-01-2007 18:36] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
chocolade muffins: 300 gr bloem 180 gr boter 180 gr suiker 240 ml melk 2 theel. bakpoeder zout 2 grote eieren 4 eetlepels goede cacao Droge ingredienten in kom zeven. Melk en ei loskloppen. Boter smelten (kun je meteen de vorm mee invetten) en door ei/melk roeren. Met een garde goed dooreen en wat luchtig slaan. Bij de droge ingrediënten voegen en heel voorzichtig roeren, net genoeg om al het bloem nat te krijgen. Voorzichtig in vormpjes doen. In elke muffin een klein stukje pure chocolade doen. Van belang bij de meeste muffinrecepten, zeker die met gesmolten boter is dat je de vochtige en droge ingredienten heel voorzichtig bij elkaar voegt. In deze tijd van het jaar kun je ze ook goed met fruit maken. Fruit schoonmaken en met wat suiker bestrooien en een half uurtje laten staan om overtollig vocht eruit te laten trekken. er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Kut .. ik heb maar 4 kommen .. wat nu? |
|
Pak je de voerbak van Whappie erbij "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |