|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als jij nou nog eens wat minder offtopic lult... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Sorry. Vanavond ga ik het recept maken dat Trol hierop had gezet, Ciabatta met al die andere meuk erop! Lekkooorrr! Of is dat ook offtopic.... |
|
Ja dat is ontopic heb me vrouwen liever ontopic dan off.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Je geilt wel een beetje op Trol of niet? Constant Trol dit, Trol dat haha. Maarr eet smakelijk. Vanavond kookt mijn pa, spare ribs met marinadezooi. |
|
quote:spareribs wat een goed idee!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
oeh dat rules ook ja! |
|
quote: Uiteraard! Jij niet dan? Maar verder is Trol eigenlijk de enige die ik ken van ZM. Die ik ook irl ken dan |
|
Arme Trol ... Vanaamd mooi weer CousCous |
|
quote: |
|
quote: Fijn voor je. Als je nu gaarne weer on-topique wilt gaan reageren, dank je wel. |
|
quote: Nee. Maar het valt wel op dat je constant zijn nickname betrekt in je postings. Anyway, ik krijg ook witlof bij de spareribs |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 07-06-2006 16:10] |
|
|
|
recept voor glad ijs? vanavond maar es de kebabturk lief aankijken |
|
quote: Die achter de vuh en duh? Die kookt (hehe) inderdaad lekkere kebab, die ijszaak van die kerel.. die is ook |
|
ja die ja! ijszaak?? welke is dat? (is toch wel ontopic he? ) |
|
quote: Eh op de hoek daarzo.. tegenover makelaar dinges, die vent kookt ook heerlijk ijs. |
|
o die nieuwe keet ([edit]nieuwe inhoud van oude keet[/edit])! ja idd es checken trouwens nog een oud recept van me, opstapelen als onderstaand : boterham boter chocopasta pindakaas boter boterham boter chocopasta pindakaas boter boterham [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-06-2006 16:43] |
|
|
|
Wel een handig recept als je ziek wilt worden op je werk zodat je naar huis kan.. |
|
quote: Ik vind zilvervliesrijst ook niet lekker. Rijst hoort papperig te zijn IMO. Ik vind zelf pandanrijst erg lekker, basmati ook wel. Bij de toko hier hebben ze thaise jasmijnrijst, die heeft een tijd in jasmijnbladeren gelegen. Heerlijk geurig . Voor de on-topic diehards een rijsttip. KOKOSRIJST (4 personen) Nodig: 1 bakje pistachenootjes, gepeld en een beetje gehakt (geen hele noten, maar ook geen kruimels -- beetje crunchy dus) ca. 300 gr. rijst (honger? meer!) wat rode ui, in dunne ringetjes (liefst van die kleine thaise, gewone is ook goed) 1 à 2 teentjes knoflook, fijn gehakt een paar kruidnagelen, fijngestampt (of gebruik kruidnagelpoeder) zonnebloemolie ca. 0,7 l. kokosmelk of kokosroom (zoveel je nodig hebt voor de rijst) Gebruik een pan waarin je normaal ook de rijst zou koken. Bak de ui, knoflook en kruidnagelen in de zonnebloemolie. Als de ui glazig begint te zien, doe dan de rijst erbij. Schep alles goed om. Bak de rijst (onder voortdurend omscheppen) ca. 1 minuut mee. Doe hierna de kokosmelk of room erbij. Gebruik dus evenveel hiervan als een normale benodigde hoeveelheid water. Goed roeren! Aan de kook brengen en de rijst rustig gaar laten koken. VALKUIL: als het te droog wordt in de pan terwijl de rijst nog niet gaar is, voeg dan GEEN water toe om het gaar te laten koken. Je verneukt hiermee je pan rijst. Zorg gewoon dat je wat kokosmelk/room achter de hand hebt. Als het nog te nat is, gewoon laten doorkoken, het vocht gaat er snel genoeg uit. Rijst klaar? Dan kan je nu de pistachenoten erdoorheen scheppen. Amandelen en/of pecannoten (hazelnoten?) kan trouwens ook wel, misschien zelfs rozijnen erbij. Maar de combinatie pistachenoot/kokos vind ik zelf het lekkerst. Serveer met een bloedverziekend scherpe curry. Eet smakelijk! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Nu is Trol ook wel een waanzinnig lekkere vent Ontopique: Vandaag lekker makkelijk geluncht met tostis.. Ham, kaas, tomaat, beetje paprika, champignonnetje, bieslook.. Oei wat lekker!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Hmmmm, aardappeltjes uit de oven. Ze zijn al bijna klaar! |
|
quote: Dat weegt mijn been ook........... en OT: half dozijn kippeborsten in de braad en zo een flink pak -aardappel roerbak makkelijk doen en alvast in de doos gedaan voor je- maken [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 07-06-2006 21:19] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |