|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Of hij bedoelt "Doe de uitjes erbij in de pan", lijkt me eerder. Raar volk. Disko Disko Partizani |
|
Vraag: Uit welke kruiden bestaat gyroskruiden? De planning voor vannaaf is dus gyros, maar ik ben vergeten de kruiden te kopen en hoop dat ik met de wel aanwezige kruiden zelf zoiets in elkaar kan draaien. En nee, ik kan het met google niet vinden. Ik tenminste niet. En tenminste niet meer als: 46,6% specerijen, 34% zout, 15% smaakversterker, knoflook- en uienpoeder. Maar ja, specerijen. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 13-08-2006 14:44] |
|
quote: https://www.vanderpigge.nl/index.php?crn=63&rn=1537&action=show_detail&PHPSESSID=5a4aac0c5b9491a62e7a2c60de9f316a Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Verrek! Bedankt! |
|
Heeft er iemand toevallig een recept voor Tsa Sieuw? |
|
quote: Kerol, haal dat gewoon bij het plaatselijke spleetogenrestaurant. Dat kan je volgens mij zelf nooit zo lekker maken. Je schrijft het overigens als cha siew spelfout weggehaald... |
|
quote: *zucht* Leer eens omgaan met google. http://chinesefood.about.com/od/pork/r/charsiu.htm komt denk ik redelijk in de buurt? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Tijdens mijn vakantie een zwaaaaaar heerschende salade gehad van tonijn, rode ui, tomaat, olijfolie en zeezout.. Supersimpel en superlekker! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: de meerpaal FTW die gast daar is een ex vietcong soldaat dus hij weet wel wat frituren is I am the 1%. |
|
quote: haha, ik kook liever zelf, maar af en toe wat halen is wel sneller ja Wat betreft de schrijfwijze, beide zijn correct |
|
quote: komt redelijk in de buurt denk ik. En ik prefereer geteste recepten van anderen boven obsure internet recepten |
|
Vanvond Rode kool met appel, aardappelpuree zelf maken natuurlijk. Wilde zalm, Chippolatapudding. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Super lekker gegeten vanavond: Benachin - Gambiaans natuurlijk 1 - 2 eetlepels pindaolie 2 uien, fijngehakt 1 - 2 teentjes knoflook 12 peperkorrels, geplet 250 g vlees of witvis, in blokjes gesneden 1 eetlepel tomatenpuree 2,5 dl kippe- of groentebouillon 1 theelepel chilipoeder of wat Tabasco zout 250 g rijst het sap van 1 citroen - EEN SELECTIE VAN OF AL DEZE GROENTEN: 1 aubergine, in dobbelsteentjes gesneden 250 g witte kool, fijngehakt 250 g pompoen of raap, in dobbelsteentjes gesneden 250 g courgettes, in plakjes gesneden 4 okra's, in plakjes gesneden Verhit de olie in een grote pan en fruit de uien, de uitgeperste knoflook en peperkorrels tot de uien goudbruin zijn. Schep het vlees of de vis en de groenten erdoor. Voeg de tomatenpuree, wat zout, de bouillon en de chilipoeder of wat Tabasco toe, breng het geheel aan de kook en laat het gerecht zachtjes gaar worden. Als u vis gebruikt, kunt u deze 10 tot 20 minuten, samen met de groenten bereiden, maar als u vlees gebruikt, zult u een bereidingstijd van 1? tot 2 uur nodig hebben. Bereid het vlees eerst zonder groenten, doe deze erbij en laat het geheel 20 minuten zachtjes doorkoken. Schep de groenten, het vlees of de vis uit de pan en houd deze warm. Laat de saus iets afkoelen en roer de rijst en 500 ml water erdoor. Breng het geheel aan de kook en laat de rijst 20 tot 30 minuten zachtjes doorkoken - voeg eventueel wat extra water toe. Schep de rijst op een warme schaal en garneer met de groenten, vlees of vis. Besprenkel het geheel met citroensap en dien direct op. 4 - 6 personen We hebben er zelf qua groentes alleen kool in gedaan omdat we van de andere dingen niet zo houden. Maar was heeeerlijk weer. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 29-08-2006 19:14] Disko Disko Partizani |
|
KLinkt verdomd goed!! Nu in de oven hebbende: Spinazie feta ovenschotel 350 gr gehakt rul bakken. 450 gr Aardappelschijfjes, 450 gr verse bladspinazie, halve liter melk, half bakje kerstomaatjes en 5 gesneden zongedroogde tomaten erbij pleuren met wat fijne knor ovenschotel saus. Alles laten koken en in een ovenschaal pleuren en bovenop rest van de kerstomaatjes en 150 gr fetablokjes. 45 minuten in de oven. Ben benieuwd zometeen hhehehehe |
|
En dat ook! Al geprobeert? Lijkt me ook niet erg moeilijk, en ik HOUD van feta! Disko Disko Partizani |
|
Wat is feta dan? Klinkt vies .. zo kan ie wel weer |
|
Griekse kaas. Vond het nooit echt tof ofzo, maar lust het nu wel graag. Disko Disko Partizani |
|
quote: Against God and Government |
|
quote: Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Aja nu je het zegt! Ik las het als f?ta ipv f?ta. Geen idee hoe het smaakt verder zo kan ie wel weer |
|
quote: Ik ook man! |
|
In salade is het wel lekker of op brood, los niet zo |
|
Kopkaas!! |
|
quote: GRM#*(#BL waarom maakt ie er nu vraagtekens van zo kan ie wel weer |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |