|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Whiterider: het is feta (en peterselie, maar die eerdere spelfout is erger ) quote: Jakkes man, dat kan je met een rietje opzuigen. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 20-02-2006 21:44] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: quote: +1 +1 [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 20-02-2006 22:30] |
|
quote: kun je doen, wens je er veel plezier mee |
|
quote: Hehe, mijn spelling is over het algemeen redelijk goed, maar als het over recepten en dergelijken gaat wil er nog wel eens een foutje insluipen. Toch bedankt . |
|
Nou, het is gelukt hoor. |
|
Peppadew stuffed fetta Latijnse naam : Capsicum annum Compleet nieuwe vruchtensoort uit Zuid-Afrika Het aparte van de vrucht ligt hierin, dat op een licht zoetig aroma, scherpte volgt. De vrucht laat zich optisch en in smaak als een milde en pikante kerspaprika omschrijven. ZALIG LEKKER signature |
|
Wraps met hele knofloken erin omdat je vergeet dat die dingen gesneden moeten worden. vlees (of in mijn geval vleesvervanger), paprika, burito mix, champignons, ui, boontjes, paprika, sla. Subtiel kamerolifantje |
|
IN mijn geval ook signature |
|
vanavond zeebaars met peppadew in licht pikante saus met schorseneren in een kaassausje met farfalle jammie signature |
|
lekker hollands bloemkool met aardappelen en appelmoes gegeten Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
signature |
|
lekker man Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
geen vlees erbij? Je moeder. |
|
vlees? signature |
|
valess mini's en dat doe ik niet nog een keer Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
idd, neem dan fatsoenlijk vlees en geen surrogaat Je moeder. |
|
ik wilde een keer "gezond" doen maar voortaan neem ik echt vlees ja [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 25-02-2006 20:30] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
ah, ik verwachtte nu een reactie dat je vegetarier was ach, mager vlees is ook lekker, gewoon geen varken eten, scheelt al een hoop Je moeder. |
|
ja is ook wel, maar ik let ook op de kcal en dan komen die dingen er goed uit, maarja dan kan je net zo goed een stuk karton eten Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
doe je dat ik zweer bij rundvlees, vooral een lekkere malse biefstuk. en af en toe een stukje vis. iig niet té slecht en heerlijk smakend. maar wel prijzig Je moeder. |
|
Seitan is 'beestig' lekker hoor signature |
|
Zelfs toen ik nog vegetarisch at (toch een jaar of zes gedaan) riep ik niet dat dat surrogaatspul 'lekker' was. .... dat is het namelijk niet. Het valt eigenlijk gewoon in de categorie "niet al te harde death metal" zeg maar. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Binnenkort konijnenvlees in wijnsaus maken. Da's pas lekker! |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |