|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Net 2 broodjes Babi Smoor op Een Indo in de kantinekeuken heerscht |
|
quote: Waar werk jij? Hebben ze nog vacatures? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
OfficeDepot.. maar helaas sluit de tent hier in Zwolle per 1-1-2007 |
|
Tosti's met kaas en salami zijn vet lekker, net pizza's. |
|
Net pasta, met tonijn tomatensaus, met kaassoorten, pijnboompitten zongedroogde tomaten danisch bleu en courgette gemaakt. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Net de vis die voor Verval was opgegeten. Hij belde net, hij moet overwerken en is pas rond 21:00 uur thuis en eet dus op zijn werk. Ik heb geen zin in koken, ik denk dat ik het maar bij die vis laat. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 02-02-2006 18:30] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Zometeen pasta met gestoofde kalfslappen, gestoofd in een saus op basis van verse (stukgekookte) tomaat, kappertjes, aceto balsamico en wat bouillon. Basilicum + oregano erbij, laurierblad, peper, zeezout én van te voren even wat knoflook + sjalotjes in de pan gebakken. Lekker hoor. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Klinkt goed. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Geen zin in koken, was in de aldi en heb vlees gekocht (ja in de Aldi ja, uit het vriesvak.. vlees.. OMG). Runder kebap (wat er verder in zit hoef ik niet te weten) maar het zag er niet uit maar smaakte wel ontzettend goed met wat paprika, ui en champignons. Op een pita broodje gedaan met een plakje cheddar smeltkaas.. salade erbij en hmmm.. binnen 10 minuten klaar |
|
Lidl vlees is ook best te eten. |
|
*burp* fiks gebunkert in restaurantje in Norg |
|
Gister heerlijke Quiche. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Straks maar eens aan de slag. Gyros maken. Vlees zelf snijden, kruiden, bakken. Tzaziki saus maken met griekse yoghurt etc. Griekse salade erbij, wat friet (want ik blijf natuurlijk wel een nederlander). Yummie. |
|
[edit]OEH ^ Laatst een kameraad een flesje blue cheese dressing bij de koffie gegeven ipv koffiemelk. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-02-2006 16:48] |
|
quote: En hoe smaakte dat? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik heb net lekker gegeten joh! Eerst twee uur met paard naar het bos geweest, daarna poep geraapt, en daarna met de wielrenfiets op pad geweest. Toen had ik een slepende honger. Overschotel met gehakt, prei en aardappel naar binnen gewerkt. Ook nog wat pasta met een zalmprut. En als toetje een apfelstrudel. Pfff, dit alles weggeslagen met 2 glazen wijn. Buikje vol!! Over een paar uur alles weer uitpoepen. |
|
we hebben lekker Roti gegeten!! |
|
quote:LOL!! Wij ook!! Opbelrotitent 'Soul Kitchen' Lekker he? |
|
quote: Wij zelf gemaakt!! |
|
Heerlijke spaghetti bolognese gemaakt. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: WTF is Roti? |
|
quote: Paardevlees spelfout weggehaald... |
|
1. PaardeNvlees, leer spellen. 2. Nee, je hebt me niet op de kast 3. |
|
quote: WEL!!! Anders had je niet gereageerd [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 19-02-2006 20:12] spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |