|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Boeien, zolang je er niet ziek van wordt.... ik had laatst van dat Foe Jong Hai of hoe heet de zooi een week in de koelkast gehad. Heb t maar aan de kippen gegeven, maar er zat nog helemaal geen vorming van schimmel oid op. |
|
In de rijst. Disko Disko Partizani |
|
quote: stond dat niet in de flair ofzo Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: in plaats van bruine bonen een blik capucijners! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: foe jong hai is ei |
|
Ook altijd leuk: koekjes bakken En de minder true versie: "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
En daarna Bastogne Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
dat soort koekjes vraten we altijd op de basisschool, lachen was dat ja I am the 1%. |
|
quote: Gore zand dingen, ja was lache. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
HELP! ik moet wat vlees kopen maar weet bij fuck niet wat het in het nederlands heet. Het gaat om deze in het engels: Chuck of Chuck Steak (niet van wijlen heer Schuldiner nee ) |
|
Is dat niet gewoon een T-bone steak? I am the 1%. |
|
Neen, een T-bone steak heeft een bot (duh). Dit niet. Het ziet er uit als een onversneden stuk biefstuk denk ik. |
|
Vraag eens bij een goede slager naar een Chucksteak.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Geen idee nog wat ik ga koken vandaag... Denk witlof gerold in ham en kaas met aardappelenpuree met Talipiafilets..en bollinovla. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Maiskolven..Jammie de Jammie... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Momenteel een schaaltje vanilleyoghurt, waar ik zelf 5 verse aardbeien doorheen heb gedaan (in stukjes). Hmmmmm, een streling voor mijn tong ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Het heeft wel een bot, lees je wiki pagina maar eens goed quote: Ik zou zeggen dat het een kotelet is. Of een karbonade, maar wordt meestal voor varken gebruikt, terwijl een kotelet lam of kalf is. edit: ondertussen weet ik het eigenlijk wel zeker dat het een kotelet is. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 28-06-2006 18:24] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dude, edit ff gauw je eerste opmerking |
|
quote: Wat? Ik snap het niet Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
http://www.m-w.com/mw/art/beef.htm beef 2b: A wholesale cuts: 1 shank, 2 round with rump and shank cut off, 3 rump, 4 sirloin, 5 short loin, 6 flank, 7 rib, 8 chuck, 9 plate, 10 brisket, 11 shank; B retail cuts: a heel pot roast, b round steak, c rump roast, d sirloin steak, e pinbone steak, f short ribs, g porterhouse, h T-bone, i club steak, j flank steak, k rib roast, l blade rib roast, m plate, n brisket, o crosscut shank, p arm pot roast, q boneless neck, r blade roast plus dit plaatje: Riblappen? [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 28-06-2006 18:30] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ben nu 'Chinese Beef Shanghai' aan het maken. Zelf wat aan het varieren met het recept. Ben benieuwd! [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 28-06-2006 19:04] ..."Hate can only create more hate"... |
|
Damn, computer in je keuken, dat is echt goud. |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: En het was echt ONT-ZET-TEND lekker. Al zeg ik het zelf ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |