|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
en dan alleen een schortje aan, verder niks .... prrrr komt mijn burootje van omhoog |
|
quote:maar.. maar.. maar.. JENJE |
|
I don't care, als het maar heel klein is |
|
Voor alle nerds, hoe bak ik een ei. http://necromanc.blogspot.com/2006/05/how-to-fry-egg-on-your-computer.html |
|
Kipfilet over van de vorige avond (liefst pittig gekruid)? Net een superlekkere en relatief gezonde kipsandwich gemaakt: Rooster 2 sneetjes oerbrood licht. Beleg één plakje met ijsbergsla, plakjes tomaat, plakjes komkommer. Snijd de overgebleven (koude) kipfilet in dunne plakjes en leg deze bovenop de rest. Naar smaak kruiden (en evt. saus) toevoegen, het tweede sneetje oerbrood erbovenop en voilá! Misschien niet heel origineel, maar wel erg makkelijk en superlekker! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Origineel of niet, het klinkt wel verdomd lekker hoor! |
|
Ik ben nu malse haringfilets in room-mierikswortelcréme, aardappeltjes en broccoli aan het koken. Lekker hoor. |
|
betere shit ik heb ook een recept: benodigdheden: boterhammen (2) filet americain men smeert een dikke laag filet americain (ongeveer halve centimeter) op één boterham. leg de tweede er bovenop en snij het geheel doormidden eetsmakelijk! Je moeder. |
|
quote: Erg goed recept! Bruce Banner |
|
simpel doch erg goed, helaas is mn bakje filet americain alweer op nu met sla is ook lekker trouwens en wel die van de slager of van die kuipjes uit de supermarkt, niet van die fabrieksmeuk, dat is niet te vreten edit: de filet americain dus, niet de sla [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 01-06-2006 1:17] Je moeder. |
|
coken? |
|
Veel ui en peper doet het ook erg goed bij die zooi. (Is niet echt een recept, maar wel lekker...) Bruce Banner |
|
dat vind ik dan weer niet, helemaal geen peper... trouwens, op maisbrood is het nog lekkerder ander 'recept': maisbrood met jonge kaas, snijworst en een laag whiskeysaus. klinkt misschien wat raar maar mits in de goeie verhouding errug lekker Je moeder. |
|
Ik heb vandaag bij Formoza een Broodje frikandel, broodje kroket en een kipcorn klaar laten maken |
|
hehe dat broodje gezond was niet te vreten trouwens Je moeder. |
|
Ik haal er dan ook nooit gezonde dingen Kom er wel erg vaak de laatste tijd, kerel altijd met een gigantische grijns op zijn smoel als ik weer binnenloop hehe. |
|
verstond alleen geen hol van wat hij zei Je moeder. |
|
Hehehe welke stond er zaterdag? die oude kerel of die met de bril? Nouja, het klinkt bij allebei zeer gebrekkig hehe. Maar het mooist is nog als al die wijven erbij zijn (soms staat de hele famillie er met een man of 5 a 6) en dan gaan ze tegen elkaar schreeuwen. Briljant |
|
die ouwe stond er er waren ook 2 dames geloof ik, allemaal vriendelijk lachend *een klant* Je moeder. |
|
Het is me afgelopen nacht gelukt om de volledige knoflooksaus en scherpe saus bakjes over mijn lamachun met kaas te gooien. Jezus. |
|
Zojuist het meest heersende brood ooit gegeten.. Men neme rundergehakt en bakt dit rul. Men gooit een gesneden prei, een gewone en een rode ui, een rode paprika en een grote rode peper erbij en bakt deze op. Als het gaar is gooi je er rode peste en kruiden doorheen. Snij een afbak ciabatta open en beleg de bodem met schijfjes tomaat en pleur er een laagje van de gebakken zooi overheen. Daarna een zooi feta gevolgd door nog een laag gebakken zooi.. Dit geheel beleg je weer met plakken gewone kaas met italiaanse kruiden en peper. Afbakken in de oven en je vreet je de pleuris.. Godverdomme wat heersend.. |
|
Zelf bedacht? Klinkt errug goed! |
|
jammer dat je eerst 2305 uur in de keuken moet staan voordat je kan vreten.. maargoed dat terzijde het klinkt goed |
|
Gister had ik eigenlijk geen zin om pasta te maken met alweer tomaten/ kaas/ wijn saus en toen dacht ik "ik doe eens iets anders". Ik had verse ravioli gevuld met kaas. Voor de saus: * cherrytomaatjes in kwarten gesneden * verse aardbeien en frambozen * verse basilicum, peper, suiker * creme frâiche Eerst de cherrytomaatjes (met eventueel ontsnapt sap) in wat olijfolie bakken totdat ze bijna uit elkaar flikkeren. Dan gooi je het fruit + kruiden erbij, lekker laten pruttelen. Vlak voor het opdienen de creme frâiche er doorheen roeren. Ik heb de verse ravioli geserveerd op een bedje van rucola met wat olijfolie, peper en zeezout. Saus over de ravioli en daaroverheen wat in een droge koekepan geroosterde amandelsnippers. Hierbij had ik een salade gedaan van rucola, cherrytomaatjes, aardbei, rode uit en feta gedressed met wat olijfolie, peper en zout. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 03-06-2006 17:22] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |