|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Hey, dat ga ik denk ik lekker vinden! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Tis één van mijn fav. recepten. Courgette heerscht wel zo enorm hard! Ik had er voor de zekerheid btw wat meer chilipoeder ingegooid. Soeplepel. Godver, wat zit ik vol. |
|
hahah topictitel doet me denken aan iets van theo maassen " domme opmerking:"ik houd van lekker eten" .. nee ik houd van vies ondergekots voer!" |
|
Ghoulash. Helaasch gaat het nog zo'n 1 1/2 uur duren. En het ruikt al zo lekker. |
|
vandaag lekker croissantje gehakt champignon gegeten (dat is dus een croissantje wat je vult met geruld gehakt, gebakken champignons en wat kruiden. Daar strooi je dan geraspte kaas over, ff onder de grill tot de kaas gesmolten is en eten maar!) The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
Morgen gaan we een heerlijke quiche maken met een aparte gistdeeg op een manier dat ik 'm nog nooit gemaakt heb, ik heb er al zin in! *kwijl* Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Koekjes, hmmmm. Een culinair hoogstandje. Het zal je moeder maar wezen... |
|
Gister gekookt: Penne (helaas niet zelf gemaakte pasta, de benodigdheden niet voor) met gehakt, prei, ui, paprika en verse tomaat, blokjes ham, tomatensaus, diverse kruiden en een laagje kaas. Uit de oven. Heel simpel om te maken en het vult goed. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-03-2006 19:51] |
|
quote: Ze hebben het programma weer veranderd.. Ze hadden het verkeerde besteld dus hebben we Soezen en Zwaantjes gemaakt. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Straks lasagne met een frisse salade. Disko Disko Partizani |
|
quote: |
|
quote: Mmm, brokjes! Ontopic: Straks weer tomaat met mozarella gegeten.. Zout, peper, olijfolie en balsamico-azijn eroverheen.. Wat is dat toch waanzinnig lekker! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Zojuist een Prei-Gehakt-Kerrie schotel naar binnengewerkt, best makkelijk te maken ook. Had de mix ervoor wel uit een pakje [Dit bericht is gewijzigd door Ivo op 14-03-2006 20:09] |
|
quote:probeer es wat sambal bij de mozzarella, super lekker!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Is een poging waard.. Morgen maar even langs de supermarkt Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Dan toch liever pesto erbij vanavond staat er griekse couscous op het menu met feat, olijven, komkommer, zongedroogde tomaat en geroosterde pijnboom pitjes The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
Vanavond lasagna Bakkie champignons erin, veel gehakt, hoop kruiden, veeeel kaas, en vreten maar |
|
quote: Je moeder. |
|
Vanavond op het menu en klaar gemaakt door ondergetekende.. Bloemkool met een room-pesto saus Aardappelen met wat kurkumapoeder..jammie Snitzels hehehe ( Jackblack) En chipolatapudding uber heerlijk. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Kip in cola Ingrediënten 10 eetlepels ketchup 250 ml cola 1 theelepel tabasco 2-3 teentjes knoflook, geperst 1 kilo kipdrumsticks http://www.ah.nl/allerhande/recepten/recipe.jsp?source1=AllerHande+04+2006&id=387356&offset=0 |
|
Wauw. Dat wil ik wel een keer proberen. Binnenkort met een vriendin chocoladetaart maken! |
|
quote: Kip met zeg maar een zoetig soort sambal-achtig iets schat ik zo in . Dat koolzuur lijkt me echt niet goed voor dat vlees (vandaar dat je wrsch. ook drumsticks gebruikt en geen fazant of zo ). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Mja, maar zowiezo. Ik deed vroeger muntjes in cola, werden ze lekker schoon van. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |