|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, ik heb misschien al wel een week avondgegeten zonder vlees. Niet erg metal, nee. |
|
Straks een ploughman's lunch met Branston Pickle, Deense schimmelkaas, ijsbergsla en wit vloerbrood. Niet echt meer een lunch, maar wel vét lekker! |
|
Net gegeten: farfalle (strikjespasta) met room, ui, cherrytomaat, rode paprika, feta, tonijn en appel. Op smaak gebracht met peper/zout, oregano, pesto en sambal. Lekkah zomurs. You can either agree with me, or be wrong. |
|
dat klinkt goed! net in de pan gedonderd : olie, gehakt, veel cayennepeper, chilipoeder en zwarte peper, later flink wat chilisaus dr doorheen, mexicaanse groentemix (uit zo'n zak hehe), rijst |
|
quote: Vergeet je de volgende keer niet ananas, menthos mint, chocoladepasta en gootsteenontstopper erdoorheen te smijten? [Dit bericht is gewijzigd door M. op 08-06-2006 20:56] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Eergisteren: Een flink stuk turks brood, drie plakken kofte van schapenvlees ertussen (die haal ik diepgevroren bij de turkse supermarkt a 75 cent) en dan een goeie lik knoflooksaus erover. komkommertje erbij en schranzen maar [Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 08-06-2006 21:13] |
|
strak plan |
|
quote: PROEST!! spelfout weggehaald... |
|
quote: Zal het de volgende keer proberen. Dank voor de tip, keukenprinsje van me You can either agree with me, or be wrong. |
|
Lang leve Tosti's!!!!!!!! Go! Go! Go! |
|
Morgen koken: Gevulde maaltijdsalade met honing-mosterddressing, pasta, sla, geitenkaas en noten. ingrediënten: pasta (fussili) - gemengde sla (eikenbladsla melange) - geitenkaas met honingsmaak, in kleine stukjes - elitehaver - gesneden tomaten - honing-mosterd dressing (zelfgemaakt of kant-en-klaar) Bereidingswijze: Kook de pasta gaar en snijd intussen de ingrediënten. Doe de sla in een schaal. Voeg vervolgens de gewone tomaten, geitenkaas en noten toe. Koel de pasta af onder de koude kraan en laat het goed uitlekken. Voeg dit aan de salade toe. Doe de dressing over de salade en hussel het geheel door elkaar. Klaar. Serveertip: Lekker in combinatie met olijven, vers Turks brood en eventueel kruidenboter of -kaas. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
Klinkt goed Pauline, vooral met dit weer. Warm eten als het 30 graden is, is niet echt aantrekkelijk. |
|
quote: Klopt, ik leef met dit weer zo'n beetje op maaltijdsalades. Bovenstaande ga ik bij nader inzien maken met rijst, in plaats van pasta. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
klinkt goed ja net op: salade van ijsbergsla met olijven, fetakaas en tomaat. simpel maar lekker Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Vanavond gegeten: Stokbrood met rode pesto, tomaten, krulsla, rosbief, zwarte en rode peper.. Warm eten is idd niks met dit weer. |
|
Vanochtend voor het trainen het volgende gemaakt: Salade van pasta (penne tricolore), plakjes cherrytomaat, tonijn uit blik, blokjes feta, kwart ringetjes rode ui, kleine stukjes mini-paprika , verkruimelde gekookte eitjes, Gekruid met flink zeezout, peper, paprikapoeder en gedressed met een beetje olie van de feta en olie van de tonijn. |
|
Tonijn uit blik ???? gatver...... Fuck the world and fuck you |
|
Sorry. Volgende keer bijt ik de kop van een levende vis er wel af en spuug ik het door mijn kiezen vermaalde lijk de salade in. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 11-06-2006 23:22] |
|
quote: goed zo. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Eeuh... hoe anders? |
|
quote: Kopen bij de visboer, gewoon een verse Against God and Government |
|
Boeiend .... Tonijn door de sla/salade, dikke heersch .. Maarreeeee Snaack, jij als dierbewust vegetarier, kun jij dan wel vis eten waarbij zeer waarschijnlijk ook dolfijntjes om gekomen zijn? Oh on the serious side ... stil rondom you know what? |
|
Vandaag ga ik dit recept maar weer eens maken, enorm lekker! Kaasbuideltjes met spinazie, manderijnen, honing en cashewnoten Ingrediënten voor 2 personen: 200 gr zachte geitenkaas (kan ook wel met gewone jonge kaas, mocht je geitenkaas niet trekken) 1 snuf kerriepoeder 2 mandarijnen 1 el honing 30 gr cashewnootjes, fijngehakt 40 gr spinazie 4 loempiavellen Verwijder de harde rand van de geitenkaas en brokkel de kaas in kleine stukjes. Meng hier de kerrie, mandarijnpartjes en honing aan toe. Hak de cashewnootjes en de spinazie fijn en voeg dit toe aan het geitenkaasmengsel. Breng het op smaak met wat peper en zout. Leg wat kaasmengsel in het midden van de loempiavellen en vouw alle kanten naar binnen zodat er een buideltje ontstaat. Bak ze af in 8 minuten af in een voorverwarmde oven op 200° C. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Weet je wat ik ga je volgen..lijkt me goed eten..ik ga het ook maken vanavond. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |