|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kijk aan, wat een verhelderend antwoord! Zet maar een bord extra neer, klinkt lekker, ik kom eten! |
|
Uhuh...is te weinig spelfout weggehaald... |
|
Ga vandaag Beef Chimichurrie maken.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Gisteren witlof in ham en kaas gemaakt met aardappelpuree, Scholfilet..en bollinovla...jammie SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
gister mac net ontbijt v. 2 kipcorns met mayo + puntjes + minipizza junkfood ftw [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-06-2006 12:25] |
|
quote: Whaha, als ik dit en je frituur-aanschaffen in het kooptopic enzo eens doorlees verbaas ik me erover dat je er nog niet uitziet als Gene Hoglan Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
ik ook ja ghegheghe |
|
quote: En hoeveel weeg jij? 200 kilo? |
|
haha, laatste keer da'k me gewogen heb 66,6 (ja echt), paar maandjes terug, dat wel. |
|
Sommige mensen vallen af van junkfood, dat is zo. Oneerlijk hè? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Kan dat komen omdat er weinig koolhydraten inzitten? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: ik ook eens. hehe. Maar kook je wel eens dan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Zo ga ook maar boodschappen doen... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Nee, volgens mij reageert bij sommige mensen de spijsvertering versnelt door zooi als dit. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hm neuh begin de laatste maandjes wel aan te komen hehe ach altijd al erg veel gegeten. Mooi werk |
|
quote: godver ik haat jou... ik hoef alleen al naar een zak chips of hamburger te kijken en ik voel de kilo's aanvliegen. ontopic, niet zelf koken.. maar zaterdag lekker uit eten bij de griek.. grieks eten FTW ! hoe zouden ze die rijst maken.. iemand een idee?? [Dit bericht is gewijzigd door Dodo op 07-06-2006 13:20] |
|
-edit hoer- wat verkeerd gegaan [Dit bericht is gewijzigd door Dodo op 07-06-2006 13:20] |
|
quote: Witte rijst met beetje tomatensaus/prut erdoor. |
|
quote: Nee joh, door al het vet dat erin zit glijdt het zo je lijf weer uit. On topique: (vega) curry gemaakt. Gewoon van wat zooi die ik nog in huis had: * rode en gele paprika, in kleine stukjes * rode ui in ringen * sugarsnaps * tomaaaaat in blokjes * kokosmelk * rozijnen Eerst wat mosterdzaad en kerrie in olie bakken, paprika en ui erbij, ff lekker bakken. Dan knal je de rest erbij, pruttel de pruttel. Ik heb het gekruid met djintan, kaneel, cayennapeper, mangochutney, peper, zout en sambal badjak. De hele zooi flink in laten koken (10 minuten ongeveer) zodat het een redelijk gebonden curry is ipv waterige zooi. Zilvervliesrijst erbij und smullen maar! |
|
Neem dan wilde & witte rijst, ook erg gezond maar smaakt VEEL lekkerder ... |
|
"Is lekkerder" of "smaakt beter", verdomme! |
|
Ik moet niet een gesprek voeren en typen tegelijk, dan vergeet ik halverwege de zin waar ik ben ... |
|
3 eieren klutsen...opbakken en afkoelen Dan kan je je eigen tomatentappenade maken of haal je weg bij je locale turkse supermarkt Ei laten afkoelen in reepjes snijden zodat je ze net 1x kan oprollen...doe dan in het midden tomaten tappenade. oprollen sateprikker erin..voila een leuk hapje voor op een verjaardag..doe daarom heen... gehalveerde cherrytomaten met een bolletje mozzarella en en olijf ff spiezen op je sateprikker..een leuke en smakelijke schaal hapjes.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: ja tijdens het koken of erna pas |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |