|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zo. hier verder. Vorig Pestilence topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4882 [probleem met caps lock opgelost] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 14-01-2009 6:24] Fuck the world and fuck you |
|
Zo, hier even het bericht van de frontpage incl. links e.d. http://www.zwaremetalen.com/nieuws/11234/Pestilence-in-de-studio-update.html Boeiender |
|
Yo dank hiervoor mede forummer Mr.N.... Fuck the world and fuck you |
|
Betekent dit dat het gevecht van de baan is? |
|
anytime baby, bring it on! Fuck the world and fuck you |
|
Ok dan hebben we dus toch nog mooi voer voor de Pestilence DVD. |
|
Alleen als ik naakt mag. Fuck the world and fuck you |
|
quote: 120 kg naakt NOT DONE... |
|
Ik lig al naakt op bed. Naar Pestilence te luisteren. |
|
LUL DAN OVER PESTILENCE MOTHERFUCKERS!!! Oh, en hier het artwork van de aankomende cd: Boeiender |
|
Oh ja, die hoes is megaruig, ik koop die plaat sowieso, vind ik dan de muziek kut of zo dan kan ik altijd nog geilen op een enorm gave hoes. wie heeft dat ding gemaakt ? zal een paar eurootjes gekost hebben denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 07-01-2009 22:43] Fuck the world and fuck you |
|
Wat zijn de afspraken over NL shows Patrick? Reunion show in Atak en daarna nog meer of wordt er de tactiek zoals meer bands hebben de laatste tijd toegepast om een fikse gage te vragen om de boel "exclusief" te houden? Ben wel benieuwd want ik weet anders nog wel een zaaltje in Eindhoven.. |
|
quote: Deze knakkert heeft de hoes gemaakt: http://www.markosaarelainen.net/ Hij doet ook de hoezen voor The Project Hate. |
|
quote: Hmmmmmm, heb wel beter photoshop artiesten gezien eerlijk gezegd.... kwestie van smaak denk ik. Hier nog even de myspace waar het nieuwe nummer "Horror Detox" te beluisteren valt: http://www.myspace.com/pestilenceofficial Boeiender |
|
Ik vind Marko wel een coole eigen stijl hebben. [Dit bericht is gewijzigd door VM Saldiac op 07-01-2009 23:13] |
|
quote: Die taktiek die Wacken/ Party san open air gebruikt bedoel je zeker? Ik kan me voorstellen dat men eerst de wijde wereld in trekt om vervolgens nog wat in NL te doen...zomerfestivalletje hier & daar ofzo. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Muti, zet ff een link naar het vorige topic in de eerste post van deze. Zou jammer zijn als al die leuke gesprekken niet meer zo gemakkelijk te vinden zouden zijn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: oja joa gekke maatsoorten/timingshizzle/verkeerde been.. zoiets hier en daar enzo. Idd 'moeilijker' (muzikaal en technisch gezien, dit nr vind ik wel redelijk straightforward), maar idd heel subjectief (en dat meespelen lukt me wa hehe[zonder arrogant te willen klinken! maar check 1e myspace-demonrtje maar es bv.. mn eigen ding met een maat. als je nog es een invallivegitarist nodig hebt ]. 'k heb oa ook nog een projectje lopen met thesseling, dát gaat ver, maar slaat ongetwijfeld niet zo aan als de nieuwe pestilence hehe). Maar iig, dat had ik meer verwacht doorda'k weet waar jij en de andere muzikanten hierin toe in staat zijn. En dit is maar 1 nr natuurlijk. Niks negatiefs iig. Ik ben heel benieuwd naar dat hele album! Ga ik vast blij van worden. En het beukt idd zeker lekker man!! En kickass riffs, don't get me wrong!! Petje af hoor [edit]jij de grootste moeite mee zeg je? haha volgens mij doe je dit fluitend met 3 vingers in de neus. techniek in al die jaren nog een beetje bijgehouden dan? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-01-2009 23:58] |
|
Ja grappig eigenlijk dat je samen met Jeroen Thesseling speelt; die zelf tegenwoordig oa vrij brute technische metal met Obscura maakt. Heb je opnames van jullie samenwerking op het net staan? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-01-2009 23:44] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
nee alleen demoversies/rep.opnames hier, we moeten tijd vinden alles goed op te nemen, alle 3 knetterdruk met andere muziek. Kumpt wa online (ooit ) En Obscura doet ie erg gaaf ja! Keerl kan mie bassen.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-01-2009 23:47] |
|
Ok maarruh via internet versturen en produceren is nicht im sprache? Ik las ooit dat Marcel Coenen dat deed met Sun Caged. quote: Maak er meteen ff een dubbeldvd van hehe; in al die jaren is er vast veel materiaal op de plank komen te liggen... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-01-2009 0:01] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: leer es lezen, pratende homp |
|
sinds asphyx en Pestilence terug zijn wordt er geen gebruik meer gemaakt van de onzintopix signature |
|
quote:Neuh met mekaar is leuker, en verder ook geen tijdsdruk ve label/verplichtingen etc. quote:Dat zou gaaf zijn ja! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 08-01-2009 0:24] |
|
Niet echt bijzonder, dat artwork. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |