|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ook als je die cd op een gegeven moment al 100 x gehoordt heb, komt op het zelfde neer maar ieder zijn ding dan Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Dat zijn er, helaas, niet al teveel meer. |
|
quote: Ik vind een paar van die album teasertjes juist cool, zodat je alvast een idee krijgt in welke richting een nieuw album gaat. Daardoor ga ik eerder tot aanschaf over iig. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Teasers kunnen erg misleidend zijn. Ik download het hele album wel als het zover is [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 03-02-2009 15:27] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hahaha, die had ik even gemist. |
|
Nou, hij staat op de MySpace |
|
Erg herkenbare mainriff, typisch pestilence. Gaaf. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En Wildoer die zijn ding uitstekend doet in dit nieuwe nummer! Zeker een "Testimony"/Morbid Angel vibe in dit nummerke aanwezig. |
|
Verre van slecht, hoewel het geluid niet je dat is (wilde ik toch bijna weer een Storm-quote van stal halen) 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Dat van het geluid vind ik ook, maar ja, mp3 en pc boxen, tsja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vind het geluid best goed. [Dit bericht is gewijzigd door VM Saldiac op 04-02-2009 18:36] |
|
Heb je net als mij us blaster boxjes aan je pc hangen? ;-) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nee hoor, gewone ingebouwde boxjes in mijn MacBook Pro. Waar ik Windows XP op draai. Dat dan weer wel. |
|
weer een te gek nummer! ik kan niet wachten op de cd! |
|
gaaf nummer bub |
|
gaaf nummer, ik kan niet wachten tot de cd uitkomt. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Dan download je hem toch? |
|
quote: Moet ie wel eerst lekken he. |
|
quote: Dan kan de cd nog steeds uitkomen hè. |
|
Een stuk beter dan Horror Detox! Wel weer ontzettend Morbid Angel, maar dat is geen probleem natuurlijk. TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: Ja maar is er al een officiele deadline? Ik ben te lui om te zoeken. Zelfs Michiel vindt het een goed nummer, waar gaat het heen met dit forum? |
|
Dat geluid is over de koptelefoon goed te pruimen, over de computerboxjes valt het inderdaad wat tegen. Ik vind het mooi dat de baspartij aan het eind goed te horen is, dat maakt het wat dynamischer. Volgens mij is dit het nummer wat op dat youtube-filmpje van het indrummen te zien is. Het valt me erg mee. Ik was bang dat door de dichtgetimmerde partijen het nummer aan groove zou verliezen, maar ondanks het feit dat de erg goede muzikanten hun capaciteiten graag laten horen is het in dit geval niet ten koste van de "catchyness" gegaan. Op de één of andere manier zit dit nummer, waar de drumpartijen drukker en ingewikkelder zijn dan in "Horror detox", toch een stuk beter in elkaar. En dat zegt iemand die "Altars of madness" al veel te druk en dichtgetimmerd vond. Het is een beetje het verschil tussen Morbid Angel en Terrorizer, op de één of andere manier zijn de nummers van "World downfall" wel pakkend. edit: Het is toch niet het nummer van het filmpje volgens mij. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 05-02-2009 11:01] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Was het nr in de youtube video niet "Hangman"? |
|
quote: Ja dat klopt helemaal! Misschien wordt dat wel het volgende en laatste nummer. Veel blast en superruig, en weer helemaal anders dan de vorige tracks.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |