|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat was de 2de keus, ze hadden eerst L7. Die staan nog op mijn kaartje als support, twee dagen voor het concert is dat veranderd naar Napalm Death. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Oei, ook geen slechte keuze L7. smell the magic , bricks are heavy...vuige shit. |
|
quote:mee bezig. Fuck the world and fuck you |
|
quote: als dit op mckean lijkt vind je een lada waarschijnlijk ook vergelijkbaar met een porsche... zo gauw er een paar stuktuurtjes en overlay laagjes over een beetje gefotosjop zitten is t echt niet gelijk een soort McKean. |
|
quote: Ach, het zijn allebei auto's. Ik vergelijk in elk geval geen fiets met een luchtballon. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: als je zo redeneert zijn mannen en vrouwen allebei mensen en ben jij een flikker |
|
De beste Nederlandse Death Metal band ooit! Spheres was een gedurfde en zwaar ondergewaardeerde plaat, maar live vielen de nummers in elkaar als een kaartenhuis. Zeker met een geniale band en technisch superieure band als Cynic in het voorprogramma. Door domme en ongenuanceerde uitspraken in interviews gooide men tenslotte hun eigen ruiten in. Eeuwig zonde. Testimony of the Ancients en Consuming Impulse blijven de grootste aanraders. Asphyx was ook zo'n onvergetelijke band. Alleen al de krankzinnige stem van Van Drunen maakt deze band al onvergetelijk. Serieus posten is ook niet zo'n kunst voor mij hoor. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Takes one to know one She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: sterk antwoord, trutje |
|
quote: Vermeld de bron dan ook meteen pik. |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote: Wel grappig dat anno 2009 niemand Sleeze Beeze en Vengeance nog kent, terwijl Pestilence nog steeds een alomgeprezen en invloedrijke band is. |
|
quote: |
|
quote: Hehehhe, neuj, maar ik ben ook nog eens trotse vader van 2 boys en die hebben zeker ook qualitytime en aandacht nodig..... |
|
quote: We spelen volgens mij wel een paar dates in nederland...stuk of 3...dus dat valt wel mee..op www.pestilence.nl staan al een reeks van dates maar er komen er nog wat bij. Tevens gaan we festivals doen deze zomer... |
|
quote: Hij is echt heel gedreven, eerlijk, genuanceerd, intelligent en een goeie artworker. Ik vind in ieder geval onze hoes errug geslaagd!!! Wat een rotte bek heeft die mummie!!! |
|
quote: Keerl kan mie zekerz bassen! Vraag hem maar eens naar onze luistersessies bij hem thuis op zn flat nog in Enschede...Knetter en dan naar Trilok Gurtu luisteren...Those where the days... |
|
God vent, leer eens quoten, gebruik de edit knop Op deze manier ben je volgende week aan het volgende topic bezig. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Kan mie dat een bal jeuken...edit button pfff |
|
quote: Het was zeker vernieuwend op metalvlak, maar het was te anders in die tijd. Als talentvolle band probeer je natuurlijk te evolueren en dat is gewoon de doodsteek geworden van Pestilence. Spheres sloeg niet aan, omdat het gewoon geen metal meer was. Dat zal wel de nodige frustraties gegeven hebben en de jaren erna waren moeilijke tijden voor de metal zelf. |
|
quote: edit but'n joa, klikt bassen's mooi dat ding! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Ik tel er nog steeds maar eentje maar thanks voor het antwoord iig . Ik ga eens mailen en regel zelf meteen even dat jullie op Waldrock spelen. Carcass en Pestilence op 1 dag dat lijkt me wel wat |
|
quote: We zijn nog steeds bezig met wat dingen.....komt goed... |
|
quote: Wat is eigenlijk de reden dat je voor Choy ging en niet voor Jeroen Thesseling? Hij zit toch dichter bij huis en volgens mij speelde hij niet bij Obscura? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |