|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: De Tegenpartij is vandaag gebanned, maar euh "Da's heel jammer, want dat was nou net een reden om wèl naar WaldRock te gaan", zegt ie... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Ik wou even kwijt dat de tegenpartij pestilence ook een zaadband vind, maar hij mag dat niet zeggen van zijn vrouw. De shit is aan!!!1 |
|
Hehehe, nou nee, hoor. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Wellicht moet jij Eternal Hatred (US) eens checken. Band bestaat al niet meer maar die 2 demos plus 1 EP zijn wel verdomd erg lekker in het gehoor liggend. |
|
quote: Of Hate Eternal. =) |
|
quote: Eternal Hatred werd gevormd in 1993, Hate Eternal in 1997. |
|
Nou en! Gaat om de woordspeling.Tsss =) |
|
Op de CD bij de nieuwe Rock Hard staat het nummer Devouring Frenzy. Die uitspraak van Patrick over headbangen was uit context getrokken destijds. Dat weten jullie? Het ging erom dat hij moest spelen en zingen. En dat men vond dat ie tegelijkertijd ook nog moest headbangen of zo. Een beschuldiging dat ie niet multitasking genoeg was. Die kutpers ook altijd... Nog Aardschok-missers gespot, mannen? |
|
quote: Multitasking is voor wijven.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Die kritiek kreeg Chuck (Death) ten tijde van de laatste platen ook, muzikaal brachten ze dan ook al hogeschoolspel. Bangen erbij is leuk, maar bijzaak, muzikaal een nummer goed neer zetten! |
|
Tuurlijk, maar het oog wil ook wat. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
O, zijn daarom al die zaadbands met die zangeressen zo populair. Jeuj, inmiddels de hele PESTILENCE CD binnengekregen. In het kader van on topic en zo. Now playing op vrij hoog volume. |
|
quote: 'Tuurlijk ga er serieus op in.... Patrick kan niet zingen, dus gaat hij grunten. Patrick kan geen gitaar spelen, dus zet hij de distortion aan. Patrick kan niet headbangen, dus knipt hij zijn haar af. Zo moeilijk is het toch allemaal niet? Aardschok missers heb ik de afgelopen jaren niet gespot.....dat blad lees ik niet meer 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Is pestilence context nu ook al gigs schuldig ??? De shit is aan!!!1 |
|
:') |
|
Serieus erop ingaan staat je vrij. Over zingen gesproken... ik heb een tape waarop Patrick redelijk zuiver 'Living On A Prayer' zingt. Waar een gesprek over 'Out Of The Body' al niet toe kan leiden. Klinkt prima die nieuwe Pestilence trouwens. |
|
quote: Meer dan prima! =) |
|
Ja maak ons maar lekker Rob. Een vraag aan Patrick: ga je de oude nummers live ook met de nieuwe lagere grunt zingen? Wellicht is dat al es gevraagd maar heb geen zin om het hele topic door te spitten. Bij gebrek aan nieuwe Pestilence zet ik Obscura maar weer es op. |
|
quote: Dat komt toch samen met 'Het Dorp' en 'Brandend Zand' op de bonus cd. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: of . Ben er nog niet helemaal uit. Misschien moet ik het eerst horen. [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 21-02-2009 19:17] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Wow, Tja, beter kan ik het niet verwoorden, daar sla je de spijker op zn kop. Ik moest van alles doen en ook nog eens foutloos spelen...nou da's wel errug moeilijk als je ook nog es moet bangen ja.... |
|
quote: Hmmmm, waarom krijg ik nu het idee dat er gejokt wordt?!!! |
|
quote: Dank dank, dat doet me deugd~!!! |
|
quote: Goeie keuze...qua bassist dan heh hehehe |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |