|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Da's toch dubieus dat juist die track het nog wel doet www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Komt die nijje Pestilence nog op vinyl uit eigenlijk, zou wel tof zijn. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Tsja....heb ik niet in real life dat soort geluiden 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Ja ja...Gerrit Knol, waarbij iemand uit de zaal riep: hey, je moet je gitaar niet stemmen, je moet je haar es wassen hahhaha.... |
|
quote: Zou zeker tof zijn. Dan krijg je tenminste niet zulke taferelen als met attematic z'n Testimony-CD. Mijn Testimony-LP is nog prima! Bareuh... |
|
quote: O godverdomme, ik ben offtopic zie ik, he wat vervelend hier. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 23-02-2009 20:49] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Elk nummer is weer anders en wij vondenHorror een goeie Myspace opener...je moet toch ergens beginnen. En die blasts wwilden we al zooo lang implementeren. Samen met die Pest riffs klinkt het erg Pestilence....Maar eh...promo? |
|
quote: Zaadband? Je bedoelt dat ie het zo goed vindt, dat ie direct klaarkomt als hij het hoort? We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Ben jij mooi klaar mee dan ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik ga d'r gauw voor staan. In het oog. Kijk, eentje zit al dicht. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
<< ? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Goed plan.... Ervaring? On topic: Testimony of the ancients... daar kan ik het wel op. [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 23-02-2009 21:06] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Dansen, bedoel ik dan.... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Eeeeennnn hup: En dat is 2. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 23-02-2009 21:11] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Bijna 40... Is het dan 'Sperm of the ancient'? Smaakt nog goed, lang houdbaar. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Hahahahah, pretty dusty... |
|
quote:! dat had ie dan nooit verteld. vandaar dat hij ineens met een kale kop de oefenruimte in kwam destijds maar is ook nog bezig iig, met 'why she kills'. 2e nr op je myspace klinkt al weer wat spectaculairder, prachtig drumwerk ook kom maar op met die plaat hehe [edit]oja die schaamteloze spam van me laatst over mn eigen nrtjes met leendert brouwer; brouwer's gitaarspel komt nogal voort uit jouw riffs van vroegah, zware inspiratiebron, kudos @ dat [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 23-02-2009 22:37] |
|
quote: Ik heb Gerrit gisteren nog gezien, bij Overkill. Maar Why She Kills is toch uit elkaar? Bareuh... |
|
quote: Kan me voorstellen dat de blasts al een tijdje speelden. Voor de buitenwacht - in dit geval mij - is het wel even wennen. Promo tbv een recensie in Platomania, vandaar |
|
quote: o dat wist ik niet, volg ze niet echt benieuwd wat ze nu gaan doen (ralph zal wel te druk zijn met zwarte cross enzo?) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 23-02-2009 22:38] |
|
quote: feestje, taartjes!!! |
|
Alleen de stoere persmannen hebben de promo. Lulhannessen nie. |
|
quote:Ik voel een onder liggende spanning hier hmmmmmmmm. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Zo, nog 100 posts dan krijgen we eindelijk weer een normale topictitel. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |