IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hier lullen we over Pestilence, motherfuckers!!! Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-01-2009 20:26 by mental Profiel van mental

quote:
Op 21 januari 2009 20:25 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik heb 'em al gevonden. ik stuur wel ff een mail.

Kijk, doe ik toch moeite, hehe.
enorm bedankt man, als ik bij shining in baroeg ben en jij ook krijg je wel wat bier hehehe.

Fuck the world and fuck you

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-01-2009 20:31 by mental Profiel van mental

Yo Wim, thanks man, oh en , als ik niet bij shining mocht zijn regelt Burzum dat bier wel voor je hehe

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 21-01-2009 20:31 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

Zo ik heb de demo al op een blogje gevonden.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-01-2009 20:32 by mental Profiel van mental

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-01-2009 20:33 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 januari 2009 20:31 schreef VM Saldiac het volgende:
Zo ik heb de demo al op een blogje gevonden.

Ik was sneller, hehe.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 21-01-2009 20:33 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

Rapdishare is altijd zo fucken langzaam.
Ondertussen dan maar naar wat Torchure luisteren.

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 21-01-2009 20:34 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 21 januari 2009 20:33 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik was sneller, hehe.

En dus laat jij de hond uit schat.

De Tegenpartij
Posted 21-01-2009 20:34 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 januari 2009 20:33 schreef VM Saldiac het volgende:
Rapdishare is altijd zo fucken langzaam.
Ondertussen dan maar naar wat Torchure luisteren.

Hier de nieuwe napalm death, hehe.

Ik zeg classic extreme metal en iets van blogspot.

edit. hij zei schat tegen me...

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 21-01-2009 20:34]

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 21-01-2009 20:48 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

Nieuwe ND had ik in december al gedownload.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-01-2009 20:50 by mental Profiel van mental

quote:
Op 21 januari 2009 20:34 schreef VM Saldiac het volgende:
En dus laat jij de hond uit schat.
Doe eens aardig.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 21-01-2009 20:51 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

Net een track van die nieuwe Pestilence op myspace gecheckt...Na alle commotie over het nieuwe materiaal en de grote terugkomst...

nee, niet mijn ding, doe mij de ouwe meuk maar...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 21-01-2009 21:08 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 januari 2009 20:16 schreef De Tegenpartij het volgende:
Youth klinkt bi lange na niet zo smerig alsdat de demo doet.

Aha, dus net zoals bij jullie met Hypocritical, Corpse Flakes in vergelijking met Circumcision Of The Martyr.

Ik ken die demos van Altar niet maar die eerste twee van jullie draai ik nog weleens in mijn cassettedeck terwijl ik Circumcision Of The Martyr echt nooit meer draai.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

De Tegenpartij
Posted 21-01-2009 21:31 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Circumcision Of The Martyr is dan ook nogal mislukt qua productie, hehe.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 21-01-2009 21:37 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 januari 2009 21:31 schreef De Tegenpartij het volgende:
Circumcision Of The Martyr is dan ook nogal mislukt qua productie, hehe.

een euvel dat je destijds vaak zag op de debuut albums van bands in vergelijking met hun demos.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-01-2009 21:50 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 januari 2009 23:41 schreef VM Saldiac het volgende:
Mijn neus is veels te groot om ook maar iets van die post te voelen.

Hehe; mijn neus is ook al zo'n gok maarruh cheers Pinokkio

quote:
Maar jouw mening mag jij natuurlijk hebben.
Mij maakt het geen ene ruk uit wie wat heeft gedaan vroeger.
In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst. En dat geldt voor elke band, hoe groot of klein ze ook moge zijn.

Klinkt logisch en in eerste instantie zou ik het resoluut met je eens zijn, maarrr...in jouw -heel aardige- interview grijp je toch regelmatig terug naar het verleden, mbt uitspraken ed; ik zeg consequentie, maw als je in positieve zin geen garantie ziet naar het heden, waarom haal je dan wel -in negatieve zin dus- skeletten uit de kast? Kritisch met terugwerkende kracht? In jouw beredenering irrelevant.

Conclusie; je kan het verleden niet los zien; Pestilence heeft een bewezen muzikale reputatie en daar zijn -hoge- verwachtingen op gebaseerd.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Ed
Usericon van Ed
Posted 21-01-2009 22:12 by Ed Profiel van Ed

quote:
Op 21 januari 2009 20:14 schreef mental het volgende:
Tering dude je kan zo in de HC scene terecht met je de demo is de shit weet je swa. de demo's heb ik never gehad alleen maar de Youth against Christ cd, en die andere natuurlijk, maar weggedaan want een fucking hoploze shit was dat zeg.

dat jullie Altar zo'n goede band vonden? Ik vond ze altijd maar een stel lompe boeren met nogal 13 in een dozijn death metal maargoed smaken verschillen...

p.s. vooal die videoclip die ze hadden met dat plankje hout wat ze door trapte! :D

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-01-2009 22:14 by mental Profiel van mental

Hehehe, ik dig ook alleen maar die YAC cd, de rest vond ik waardeloos. onbegrijpelijk dat een band die zo'n brute knaller maakt als YAC het daarna zo kon verkloten. ik vraag me echt af wat daar ooit is misgegaan.....variatie in je nummers brengen okay, maar doe het dan goed en verneuk niet meteen je muziek....

Ed
Usericon van Ed
Posted 21-01-2009 22:30 by Ed Profiel van Ed

hehe..

en on-topic te blijven:

toen headbangen nog cool was... (ben wel in een pestbui vandaag zeg!)

Defleshed by flieS
Usericon van Defleshed by flieS
Posted 22-01-2009 19:01 by Defleshed by flieS Profiel van Defleshed by flieS

Reintje.. die demo kopier ik wel voor je.. zodra mn tapedek weer is aangesloten. Ik heb m liggen, alleen hoe die klonk?

En die nieuwe pestilence track.. ja ik kan dr wel wat mee! Vond, hoe gaaf het oude materiaal ook is, het helemaal niet erg dat het geen kopie is van het oude werk.. duidelijke pestilence sound, maar net wat vernieuwd.. klinkt lekker

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 22-01-2009 19:02 by mental Profiel van mental

quote:
Op 22 januari 2009 19:01 schreef Defleshed by flieS het volgende:
Reintje.. die demo kopier ik wel voor je.. zodra mn tapedek weer is aangesloten. Ik heb m liggen, alleen hoe die klonk?

En die nieuwe pestilence track.. ja ik kan dr wel wat mee! Vond, hoe gaaf het oude materiaal ook is, het helemaal niet erg dat het geen kopie is van het oude werk.. duidelijke pestilence sound, maar net wat vernieuwd.. klinkt lekker
Cool gast!

Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 22-01-2009 23:23 by Mr. Cuntreaper Profiel van Mr. Cuntreaperhttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Ik vind deze video toch meer heersen

Met good old Van Drunen Ook heersend om Foddis aan het werk te zien.

[Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 22-01-2009 23:25]

Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 23-01-2009 1:45 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 21 januari 2009 21:50 schreef Mutilator het volgende:Conclusie; je kan het verleden niet los zien; Pestilence heeft een bewezen muzikale reputatie en daar zijn -hoge- verwachtingen op gebaseerd.

Verleden los zien?
Lees de reacties in dit topic maar es. Het verleden is relevant en ik ga graag op dingen in die de fanschare bezig houdt.

Bewezen reputatie volgens sommigen, reputatie ter grabbel gegooid volgens anderen.
Tis maar hoe je het bekijkt he.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-01-2009 8:55 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 januari 2009 1:45 schreef VM Saldiac het volgende:
...
Bewezen reputatie volgens sommigen, reputatie ter grabbel gegooid volgens anderen.
Tis maar hoe je het bekijkt he.

Tsja, het behaalde muzikale niveau is leidend, de rest is slechts secundair (interviews, meningen van fans whatever); de reputatie in andere verhoudingen zien dan zo, getuigt m.i. niet van inzicht.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-01-2009 0:59]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 23-01-2009 13:47 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 23 januari 2009 8:55 schreef Mutilator het volgende:
Tsja, het behaalde muzikale niveau is leidend, de rest is slechts secundair (interviews, menningen van fans whatever); de reputatie in andere verhoudingen zien dan zo, getuigt m.i. niet van inzicht.

En momenteel hebben we pas 1 nieuw nummer gehoord he.
1 zwaluw enzo.

Het gaat er in een interview niet eens zozeer om mijn eigen mening maar wel dat ik dingen aanhaal die fans interesseert. Dat het jou toevallig niet interesseert maakt van jou dan weer de uitzondering.

Anyway.
Staat er al een nieuw nummer online?

REelax187
Usericon van REelax187
Posted 23-01-2009 23:45 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 21 januari 2009 20:51 schreef irritante klootzak het volgende:
Net een track van die nieuwe Pestilence op myspace gecheckt...Na alle commotie over het nieuwe materiaal en de grote terugkomst...

nee, niet mijn ding, doe mij de ouwe meuk maar...

Je nickname zegt het al...

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com