|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Yo Wim, thanks man, oh en , als ik niet bij shining mocht zijn regelt Burzum dat bier wel voor je hehe Fuck the world and fuck you |
|
Zo ik heb de demo al op een blogje gevonden. |
|
Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik was sneller, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Rapdishare is altijd zo fucken langzaam. Ondertussen dan maar naar wat Torchure luisteren. |
|
quote: En dus laat jij de hond uit schat. |
|
quote: Hier de nieuwe napalm death, hehe. Ik zeg classic extreme metal en iets van blogspot. edit. hij zei schat tegen me... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 21-01-2009 20:34] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nieuwe ND had ik in december al gedownload. |
|
quote:Doe eens aardig. Fuck the world and fuck you |
|
Net een track van die nieuwe Pestilence op myspace gecheckt...Na alle commotie over het nieuwe materiaal en de grote terugkomst... nee, niet mijn ding, doe mij de ouwe meuk maar... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Aha, dus net zoals bij jullie met Hypocritical, Corpse Flakes in vergelijking met Circumcision Of The Martyr. Ik ken die demos van Altar niet maar die eerste twee van jullie draai ik nog weleens in mijn cassettedeck terwijl ik Circumcision Of The Martyr echt nooit meer draai. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Circumcision Of The Martyr is dan ook nogal mislukt qua productie, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: een euvel dat je destijds vaak zag op de debuut albums van bands in vergelijking met hun demos. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Hehe; mijn neus is ook al zo'n gok maarruh cheers Pinokkio quote: Klinkt logisch en in eerste instantie zou ik het resoluut met je eens zijn, maarrr...in jouw -heel aardige- interview grijp je toch regelmatig terug naar het verleden, mbt uitspraken ed; ik zeg consequentie, maw als je in positieve zin geen garantie ziet naar het heden, waarom haal je dan wel -in negatieve zin dus- skeletten uit de kast? Kritisch met terugwerkende kracht? In jouw beredenering irrelevant. Conclusie; je kan het verleden niet los zien; Pestilence heeft een bewezen muzikale reputatie en daar zijn -hoge- verwachtingen op gebaseerd. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: dat jullie Altar zo'n goede band vonden? Ik vond ze altijd maar een stel lompe boeren met nogal 13 in een dozijn death metal maargoed smaken verschillen... p.s. vooal die videoclip die ze hadden met dat plankje hout wat ze door trapte! :D |
|
Hehehe, ik dig ook alleen maar die YAC cd, de rest vond ik waardeloos. onbegrijpelijk dat een band die zo'n brute knaller maakt als YAC het daarna zo kon verkloten. ik vraag me echt af wat daar ooit is misgegaan.....variatie in je nummers brengen okay, maar doe het dan goed en verneuk niet meteen je muziek.... Fuck the world and fuck you |
|
hehe.. en on-topic te blijven: toen headbangen nog cool was... (ben wel in een pestbui vandaag zeg!) |
|
Reintje.. die demo kopier ik wel voor je.. zodra mn tapedek weer is aangesloten. Ik heb m liggen, alleen hoe die klonk? En die nieuwe pestilence track.. ja ik kan dr wel wat mee! Vond, hoe gaaf het oude materiaal ook is, het helemaal niet erg dat het geen kopie is van het oude werk.. duidelijke pestilence sound, maar net wat vernieuwd.. klinkt lekker |
|
quote:Cool gast! Fuck the world and fuck you |
|
Ik vind deze video toch meer heersen Met good old Van Drunen Ook heersend om Foddis aan het werk te zien. [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 22-01-2009 23:25] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Verleden los zien? Lees de reacties in dit topic maar es. Het verleden is relevant en ik ga graag op dingen in die de fanschare bezig houdt. Bewezen reputatie volgens sommigen, reputatie ter grabbel gegooid volgens anderen. Tis maar hoe je het bekijkt he. |
|
quote: Tsja, het behaalde muzikale niveau is leidend, de rest is slechts secundair (interviews, meningen van fans whatever); de reputatie in andere verhoudingen zien dan zo, getuigt m.i. niet van inzicht. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-01-2009 0:59] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: En momenteel hebben we pas 1 nieuw nummer gehoord he. 1 zwaluw enzo. Het gaat er in een interview niet eens zozeer om mijn eigen mening maar wel dat ik dingen aanhaal die fans interesseert. Dat het jou toevallig niet interesseert maakt van jou dan weer de uitzondering. Anyway. Staat er al een nieuw nummer online? |
|
quote: Je nickname zegt het al... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |