|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Neuh, ik heb al veels te veel promos haha. Zal de nieuwe Pestilence wel op CD bemachtigen hoor. |
|
10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
De promo gisteren in huis. Na een paar keer luisteren begin ik er steeds meer aan te wennen. Bruut en snel album (drums!) met over het algemeen goede vocals. Eigenlijk een perfecte mix tussen de techniek van testimony and de bruutheid van consuming in een modern death jasje. Hier kun je trost op zijn Patrick. Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: |
|
signature |
|
Heeft ZM geen promo binnen, Hypnos? Zijn er al recensies gepubliceerd? Ben wel benieuwd of dit album ook zo'n impact heeft als de Obscura plaat. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: heeft die plaat zo'n impact dan? Goeie plaat daar niet van.. |
|
quote: In de media dan he; als je die recensies in het Obscura topic gequote ziet.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nieuwe Pest track online: Devouring Frenzy Tjah... Horror Detox is een tof nummer, Hate Suicide was al wat minder, maar dit Jammer. Pat kan toch een pak beter. [Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiate op 02-03-2009 17:03] |
|
Volgens de teller ben ik de tweede die hem afspeelt....ondanks het ontbreken van de hoge gillen bekroop mij een Deicide gevoel De vertraging na een minuut is wel goddelijk, verder ben ik nog niet van de schoenzolen geblazen. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
dat derde nummer is ook goed. ik vind van de nieuwe nummers horror detox het beste in ieder geval.en nu maar wachten op de cd. |
|
quote: Hmmmm, over het algemeen krijgen we toch heel goede berichten op de myspace over dit nummer...ach ja , je ken nie alles hebbe.... |
|
quote: Horror en Frenzy zijn tevens te downloaden via de tunewidget.... |
|
now playing; URGH URGH devouring frenzy! BLOAZN! het wordt steeds vetter! Heerlijk nr En nu ineens naar die triolen, nice! En weer verder grooven! wow dat infadend clean accoordje ineens; gaaf! meer van dat! sicke solo ook! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-03-2009 23:57] |
|
quote: Hehehe, dank...Grappig dat sommige mensen het niets vinden en jij hebt het over triolen. Dat valt dus niet iedereen op..... Ja die swelling Holdsy is tof heh! Greetz, Patrick. |
|
quote: Of: Die mensen was het WEL opgevallen, maar vinden de triolen ook niets?.... Of zeg ik nu iets geks? We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Ja...maar het is wel supergrappig |
|
quote: We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: http://www.reverbnation.com/pestilenceofficial Frenzy heb ik, maar Horror krijg ik niet te pakken..zit ik ergens verkeerd? Vet gaaf breakje idd in Frenzy; grunt bevalt me ook veel beter dan vroeger; klinkt meer sinister ofzo ennuh....holdsy als in Holdsworthy? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vind het tot nu toe nog niet wereldschokkend, maar ook niet slecht gelukkig. Boeiender |
|
quote:yeah! mooi scherp soundje ook, zeer nice evenals de solo hehe. 18-3 in de gigant he |
|
quote: erg cool! tweede keer dat ik AH in Apeldoorn ga zien!!!! |
|
quote: Triolen ofwat? Dan moet het wel goed zijn! Ik snap niet meteen wat er zo speciaal is aan het gebruik van triolen, en al zeker niet waarom je het gebruik ervan zou linken aan de kwaliteit van een compositie. |
|
is ook niet per definitie zo maar gewoon erg lekker gedaan in dat nr quote:yeah absoluut @ cool! 'k heb 1x eerder gezien in de lantaarn wat jaren terug. Geniaal concert. Kan ook niet anders hehe |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |