|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Onze toetsenist* wilde dat we Allan Holdsworth achtige kijk-mij-eens-moeilijk doen meuk gingen maken, vandaar die bas. Doordeweeks is het z'n strijkplank *Die is nu dan ook onze ex-toetsenist [Dit bericht is gewijzigd door Heer der Heerscharen op 09-02-2009 23:32] TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
En dus hebben jullie een toetsenist aangenomen die geforceerd drum n'bass tussen de nummers doorreutelt.. Tip: Leuk idee om de keys te gebruiken om een morbide sfeer op te roepen? Een goed voorbeeld is het keyboardgebruik op Testimony of the ancients en als je dat te fanboy-achtig vindt klinken: Altars of madness. Wordt tegenwoordig te weinig gebruikt imo!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Onzin, TMDC moet geen Nocturnus worden. Laat Michiel en co lekker hun eigen ding doen. Als jij nou geen harde plasser krijgt van drum 'n bass geluiden betekent niet dat anderen deze impotentie delen. [Dit bericht is gewijzigd door VM Saldiac op 10-02-2009 0:28] |
|
Godvergloeiendekutzooi. Dubbelpost. [Dit bericht is gewijzigd door VM Saldiac op 10-02-2009 0:29] |
|
quote: Nu nam ik je al nooit zo serieus door dat arrogante gedoe, maar dit vind ik wel een erg boute uitspraak..... "Je moet de mening van de meerderheid niet verwarren met de waarheid....." |
|
En dan maar zeggen dat wijven zo bitchen. =) |
|
quote: Waar noem ik Nocturnus of ken je het verschil in keyboardgebruik met de door mij genoemde albums niet? Hier wordt basiskennis foutief toegepast! Ik ben het met je eens dat ze lekker hun eigen ding moeten doen, maar sinds wanneer mag je niet eens meer een tip geven? Verder weet jij helemaal niet hoe ik over 'DnB geluiden' denk, ik heb het over de geforceerde toepassing ervan. Je slappe pogingen om telkens te proberen onder de gordel te raken komen nogal zielig over; van een hoofd/representant van een e-zine verwacht ik toch echt meer niveau. What a waste.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Mannen zeggen het recht voor zijn raap, vrouwen doen het achterbaks en verholen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Effe zonder gezeik, ik vind die twee nieuwe nummers lekker klinken. Typisch Pestilence, met een lagere grunt dan vroegah, wat helemaal prima past Daarbij is het typisch nederlandse gelul "omdat je kop boven het maaiveld uitsteekt" prima vermaak! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Het ging toch ever Pestilence in dit topic?! Nou uit de oude doos (over moeilijk kijken gesproken ) : Meer? http://picasaweb.google.com/hattema/Waldrock1992 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Wel een Floyd tremelo, dat is dan weer jammer... quote: Voor wie was die tip nu dan? Voor Mameli of voor Mij? TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: Stop maar met projecteren lieverd hehe. Jouw acties in het Context topic spreken voor zich. |
|
quote:Ja vooral alles doen wat al gedaan is. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Um. face 2 face is altijd nog het meest recht voor ze raap ipv.op een forum met stront lopen gooien. maar dat over vrouwen ben ik het wel eens.Het is dat ik er zelf 1 ben....mischien dat ik daarom beter met mannen op kan schieten.. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 10-02-2009 14:51] =) |
|
Draag je ook een tuinbroek toevallig? Ontopic: die 2 nummerkes op TheirSpace klinken uiterst prima. In enSCHEDE komen we even koekeloeren [Dit bericht is gewijzigd door renYek op 10-02-2009 14:53] |
|
Beetje OT: Prrrr... @renYek:Geen tuinbroek. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 10-02-2009 14:59] =) |
|
Hey...die foto ken ik 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Logisch.Heb ff op je link geklikt. =) |
|
begint meer op een tmdc topic te lijken dan op een pestiflens topic?! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Missie geslaagd blijkbaar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
naja, zowel Mameli als Mental doen steeds " nee jij". Ik Pestilence er lekker op los, maar je mag geloof ik alleen maar zeggen dat je het gaaf vindt. Doe je dat niet dan ben je jaloers of spuit je stront. TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote:Zeg vlaflip, waarom haal je mij er nu weer bij ? ik heb al in geen weken gepost hier ( al dan niet dankzij tussenkomst van Mods ) , dus als je het niet erg vind, laat mij er lekker buiten he. Fuck the world and fuck you |
|
quote: TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Ja okee, wie zegt dat ik dat was ? meer mensen hebben mijn wachtwoord, misschien hebben de mods wel zitten kloten, er was er 1 zo bijdehand om ook in mijn profiel te lopen kutten. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |