|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Awwwwwww, is zijn Ipod gejat? Boeiender |
|
quote: Van een poster kan ik ook wel winnen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: verdurmen doet toch sumo? |
|
Hehe, die verdurmen was een poos geleden te zien in een of ander afvalprogramma op tv... spelfout weggehaald... |
|
quote: Pop idol? X-factor? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: vuilnisprogramma? |
|
quote: Verrek, dat is waar ook, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die Verdurmen is een boom van een vent trouwens. Ik betwijfel of de mensen die hier van die stoere dingen roepen dat in het echt ook zouden doen. Ontopic: Pestilence is helemaal langs mij heen gegaan. Ben ik te jong voor denk ik, ha! |
|
Marcel Verdurmen is kolossaal, die eet Uruk Hai door zijn yoghurt. Hij is ook erg aardig. Daarnaast ken ik niemand die zo beschaafd ABN spreekt als Marcel Verdurmen, die man kan zo luisterboeken inspreken. TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote:Cynic komt anders ook uit die zelfde tijd en dat ken je wel Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Ook bomen van kerels beginnen niks tegen een honkbalknuppel, hoor. Fuck the world and fuck you |
|
quote: link!!!!!!!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: |
|
quote: Hehehe, zit je nog steeds dwars heh...Neej joh, is gewoon een oude buurjongen van me die soms sparringspartner nodig heeft. Ik heb soms wel es zin in een potje rossen... Maar ook hiervoor word ik te oud heheheh.... |
|
quote: Maar met bomen kan je wel weer goed mensen met honkbalknuppels afrossen.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Op de space van Dead head staan al 3 nije nummers.(stook, stook). Doe dr is wat aan relaex Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Het blijft wel een geweldadig topic zo, zeg. Ben toch blij dat ik die zelfverdedigingscursus toch gedaan heb, toen ik 13 was. Anders zou ik 10 April bijna niet meer durven te gaan. I'm just a girl.... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Tis maar goed dat van alle grote bekken in dit topic enkel Mameli MDF aan zal doen. Anders blijf ik ijsjes kopen he. |
|
quote: Beloofd is beloofd... Wat je zegt moet je doen... Of was het 'allemaal' maar een geintje? We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Ik ook ijsje? Anders zwaait er wat! Nee hoor.... I'm just a girl [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 28-01-2009 21:16] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Je handen zeker. Ik acht de kans verwaarloosbaar dat jij naar Baltimore komt. |
|
quote: Michiel Romeijn. |
|
quote: Je bedoelt Kees Prins, die wordt ook door andere voice-overs ruimschoots geimiteerd. Michiel Romeijn praat plat Amsterdams. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik bedoel meer de fysieke apparitie, of, in normaal Nederlands: hij lijkt erop. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |