|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb em tot nu toe nog niet kunnen vinden illegaal, knap werk! Geduld is niet mijn sterkste kant. |
|
quote: Haha dude..echt voor je eigen bestwil...neem jezelf toch in bescherming joh.. quote: Sorry, Whitesnake heb ik nooit gevolgd..ben wel liefhebber van Vai's eigen werk/bij Zappa trouwens.. quote: quote: -Ik neem aan dat je bekend is dat die opname in de Beaufort studio zou liggen? Hoe die daar trouwens terecht gekomen is is me dan weer een raadsel, maar goed... quote: quote: Hej...bemerk ik een zeker gevoeligheid mbt bootlegvideos? Wat vind je er precies van? Ik weet dat Sean er al aardig wat al op het net heeft gezet... quote: quote: Te gek! Handig dat je de rechten hebt; ik kreeg nl. reacties van mensen die claimden dat die bij Blue grape dan wel Roadrunner zouden liggen... quote: quote: Het verhaal over M.S. had ik idd van gehoord, daarom was ik ook zo verrast dat hij er weer bij is, gezien de ernstigheid van zo'n ziekte, en twijfelde daarom aan het verhaal (en daarom dus de benoeming 'gerucht' heer VM Saldiac). Wel rare aanvankelijke diagnose, maar iig blij toe voor hem!! quote: Hell yeah! Oh ja nog ff vraagje; heeft Marco Foddis misschien ooit een boek geschreven ofzo of weet je inspiratiebronnen van hem? Ik vind zijn teksten op Spheres nl zeer goed! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-02-2009 0:32] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Steelers in een bijzonder spannende wedstrijd gewonnen wohoo!!!! We stonden flink op straat te feesten toen de politie kwam opdagen om het feestgedruis uit te roeien. Hoorde al dat er downtown dingen in de fik waren gezet hehe. Precies zoals ik al voorspelde dus. Deze stad ontploft bij een Superbowl winst. |
|
quote: Lijkt me niet een kwestie van geloven, maar meer een feit? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Niks daarvan. Vai wilde Whitesnake wel doen, onder voorwaarde dat hij alle gitaarpartijen mocht doen en in zijn eigen studio kon opnemen. 'Oei, wat vertellen we nu de fans?' *lampje 'gitarist heeft last van zijn hand'. |
|
Bron? |
|
quote:Mooi dat Vreid deze kans aangrijpt mee te gaan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Kijk, da's een aardige package Waar blijven die UK data? En dan bedoel ik niet die Londen gig in april, want Londen is me iets te ver weg. Echte UK data, in het echte Engeland graag [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 02-02-2009 17:10] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Maar wat dit met Pestilence te maken heeft? En misschien nog veel belangrijker: Was het in (de buurt van) Baltimore?! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Ik zou zeggen..... |
|
Hij staat er...... ....nog niet 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Ik heb helaas ervaring in het door scrollen van hoopvolle berichten! |
|
quote: Aangezien de Steelers de Baltimore Ravens 2 weken geleden hebben verslagen is dat dicht genoeg bij Baltimore. En Mameli is een closet Steelers fan! |
|
quote: Bedankt, dan weet ik dat. [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 02-02-2009 22:07] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Ik kan je vertellen dat Ad Vandenberg nog steeds dusdanig veel pijn aan zijn pols dat hij tegenwoordig niet langer dan 5 minuten achter mekaar kan spelen. Lees de interviews er maar op na. Eigenlijk beweer je dus dat Ad Vandenberg al 20 jaar de pers en zijn fans voorliegt. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Hoe schildert hij dan als die zijn pols niet kan gebruiken? Als met een gespalkte arm? TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Inderdaad zeer verdacht dat ie dit soort extreem inspannende nevenactiviteiten erop nahoudt, hij zou de hele dag doodstil op een stoel moeten zitten. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: ik weet niet hoe t met jou zit maar ik gebruik mijn pols anders met schilderen dan met gitaarspelen ( en ja, in beide dingen ben ik even slecht) |
|
quote: Dat laat hij doen, of hij heeft zijn linkerarm goed getraind Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Ik geloof het gewoon niet. Had ie bij Manic Eden geen last? Of is die CD (1994) ook in etappes van 5 minuten opgenomen? BTW, even over Pestilence. Nog geen Hate Suicide online. Jammer, want dat is een van de betere tracks, vond ik. |
|
en waar hebbie die track vandaan? doe mij die dan ook maar |
|
Wordt idd tijd voor de nieuwe track! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: rot op, we hebben nu gehoord dat t geen mietjesmuziek, ik hoor de rest wel als ik de cd heb |
|
Na, rot zelf op en laat mij lekker nieuwsgierig naar nieuw materiaal zijn. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |