|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jij bent volgens mij wel wat ouder dan ik. Ben ook pas in 1991 echt naar metal gaan luisteren. Poser dat ik ben. |
|
Ik wilde er niet over beginnen... ;-) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
signature |
|
concert-recensietje: Swallow The Cum gemist, Warbringer was saai, Darkane was supervet, Soilwork knalde ook behoorlijk met vrij veel ouwe shit. Peter helaas 1 keer in de zaal gezien en dat was net nadat Darkan hun set afsloot en hij een paar liter zweet op z'n lichaam had. Op zo'n moment ga ik een bandlid natuurlijk niet lastigvallen. Ook jammer dat alleen Bjorn van Soilwork later naar de kroeg toog. Alwaar hij tig drankjes kreeg en gelijk een bandhoer aan z'n jas had hangen haha. Had nog gehoopt dat Peter ook zou komen maar helaas pindakaas. Dan maar op MDF he. |
|
quote: wat enorm fijn dat we dit nu allemaal weer weten.. tjoh we zijn weer helemaal up-to-date en bijgepraat... dankjewel ps goeie subtitel onder je gebruikersnaam |
|
quote: Was ze je voor ja? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Da's natuurlijk ook logisch als Bjorn bezet was.. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 19-02-2009 8:24] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Jij was die bandhoer? Fijn voor je dat je mensen "in het wereldje kent" .. |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Wie is Peter en wie is Bjorn? TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: Een stel rip-offs van Robin, Sjoerd en jou. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En ik maar denken dat het hier over Pestilence ging (volgens de topic titel althans).... Laat Patrick liever nieuwe nummers online knallen (of beter nog: opnemen!) dan zijn tijd hier te verdoen 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
wanneer is die cd nou uit dan? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Hè bah wat een verstandige taal. Misschien zie ik ze nog wel op Paaspop. Al denk ik niet dat ze de Toydolls live kunnen overtreffen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: toydolls?! ooeh wanneer en waar???!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: http://www.paaspop.nl/ Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ah vet, joh ik denk toch echt dat ik daar serieus aanwezig ga zijn wil toydolls al zolang een keer zien en ja pak ik Bestilence ook gezellig mee zijn de shirts dan ook al fertig?! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Van zoveel liefde in dit topic word ik helemaal warm (en nat). |
|
Gefeliciteerd Ron, nu al een boel mensen over de zeik http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
En dan te bedenken dat Bjorn thuis al prima voorzien is. Maar goed, Pestilence dus. Goede nieuwe plaat. |
|
quote:Nee, hij is een hoofdredacteur die geregeld onder de mensen komt |
|
quote: Volgens mij is die Willeke ook behoorlijk hitsig. Bij het laatste optreden dat ik van haar zag (vorig jaar maart) ging ze bijna bij me op schoot zitten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Sja, tis een speciaal talent zoals je maar al te goed weet. Wees gerust, zal niemand vertellen dat jij je elleboog hebt gebroken toen je je hele arm zonder glijmiddel in mijn aars stak. Oeps. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |