IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hier lullen we over Pestilence, motherfuckers!!! Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-02-2009 22:28 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 18 februari 2009 22:26 schreef VM Saldiac het volgende:
Haha, ik is oud.

Ik ken het, hehe. Ik heb hoopjes witte shirts uit die tijd.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 18-02-2009 22:30 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

Jij bent volgens mij wel wat ouder dan ik. Ben ook pas in 1991 echt naar metal gaan luisteren.
Poser dat ik ben.

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-02-2009 22:32 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ik wilde er niet over beginnen... ;-)

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-02-2009 22:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

signature

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 19-02-2009 6:53 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

concert-recensietje: Swallow The Cum gemist, Warbringer was saai, Darkane was supervet, Soilwork knalde ook behoorlijk met vrij veel ouwe shit.

Peter helaas 1 keer in de zaal gezien en dat was net nadat Darkan hun set afsloot en hij een paar liter zweet op z'n lichaam had. Op zo'n moment ga ik een bandlid natuurlijk niet lastigvallen.
Ook jammer dat alleen Bjorn van Soilwork later naar de kroeg toog. Alwaar hij tig drankjes kreeg en gelijk een bandhoer aan z'n jas had hangen haha.
Had nog gehoopt dat Peter ook zou komen maar helaas pindakaas. Dan maar op MDF he.

Snark
Usericon van Snark
Posted 19-02-2009 7:31 by Snark Profiel van Snark

quote:
Op 19 februari 2009 6:53 schreef VM Saldiac het volgende:
concert-recensietje: Swallow The Cum gemist, Warbringer was saai, Darkane was supervet, Soilwork knalde ook behoorlijk met vrij veel ouwe shit.

Peter helaas 1 keer in de zaal gezien en dat was net nadat Darkan hun set afsloot en hij een paar liter zweet op z'n lichaam had. Op zo'n moment ga ik een bandlid natuurlijk niet lastigvallen.
Ook jammer dat alleen Bjorn van Soilwork later naar de kroeg toog. Alwaar hij tig drankjes kreeg en gelijk een bandhoer aan z'n jas had hangen haha.
Had nog gehoopt dat Peter ook zou komen maar helaas pindakaas. Dan maar op MDF he.

wat enorm fijn dat we dit nu allemaal weer weten.. tjoh we zijn weer helemaal up-to-date en bijgepraat... dankjewel

ps goeie subtitel onder je gebruikersnaam

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-02-2009 8:20 by bastianus Profiel van bastianus

quote:

Was ze je voor ja?

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-02-2009 8:24 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Swallow The Cum gemist

Da's natuurlijk ook logisch als Bjorn bezet was..

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 19-02-2009 8:24]

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-02-2009 9:07 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:

Jij was die bandhoer? Fijn voor je dat je mensen "in het wereldje kent" ..

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-02-2009 11:32 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 19-02-2009 11:47 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 19-02-2009 12:33 by Heer der Heerscharen Profiel van Heer der Heerscharenhttp://www.monolith-deathcult.com

Wie is Peter en wie is Bjorn?

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-02-2009 12:39 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 februari 2009 12:33 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
Wie is Peter en wie is Bjorn?

Een stel rip-offs van Robin, Sjoerd en jou.

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 19-02-2009 15:01 by attematic Profiel van attematic

En ik maar denken dat het hier over Pestilence ging (volgens de topic titel althans)....

Laat Patrick liever nieuwe nummers online knallen (of beter nog: opnemen!) dan zijn tijd hier te verdoen

10.10.1942 - 20.11.2011

invictis
Usericon van invictis
Posted 19-02-2009 15:07 by invictis Profiel van invictis

wanneer is die cd nou uit dan?

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-02-2009 15:12 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 februari 2009 15:01 schreef attematic het volgende:
En ik maar denken dat het hier over Pestilence ging (volgens de topic titel althans)....

Laat Patrick liever nieuwe nummers online knallen (of beter nog: opnemen!) dan zijn tijd hier te verdoen

Hè bah wat een verstandige taal. Misschien zie ik ze nog wel op Paaspop. Al denk ik niet dat ze de Toydolls live kunnen overtreffen.

invictis
Usericon van invictis
Posted 19-02-2009 15:18 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 19 februari 2009 15:12 schreef bastianus het volgende:
Hè bah wat een verstandige taal. Misschien zie ik ze nog wel op Paaspop. Al denk ik niet dat ze de Toydolls live kunnen overtreffen.

toydolls?! ooeh wanneer en waar???!!!

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-02-2009 15:51 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 februari 2009 15:18 schreef invictis het volgende:
toydolls?! ooeh wanneer en waar???!!!

http://www.paaspop.nl/

invictis
Usericon van invictis
Posted 19-02-2009 16:37 by invictis Profiel van invictis

ah vet, joh ik denk toch echt dat ik daar serieus aanwezig ga zijn
wil toydolls al zolang een keer zien en ja pak ik Bestilence ook gezellig mee
zijn de shirts dan ook al fertig?!

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 19-02-2009 18:33 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

Van zoveel liefde in dit topic word ik helemaal warm (en nat).

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 19-02-2009 19:31 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Gefeliciteerd Ron, nu al een boel mensen over de zeik

krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 19-02-2009 20:14 by krisiunizer Profiel van krisiunizerhttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

En dan te bedenken dat Bjorn thuis al prima voorzien is.

Maar goed, Pestilence dus. Goede nieuwe plaat.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-02-2009 20:59 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 februari 2009 9:07 schreef Jenje het volgende:
Jij was die bandhoer? Fijn voor je dat je mensen "in het wereldje kent" ..
Nee, hij is een hoofdredacteur die geregeld onder de mensen komt

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-02-2009 21:06 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 februari 2009 18:33 schreef VM Saldiac het volgende:
Van zoveel liefde in dit topic word ik helemaal warm (en nat).

Volgens mij is die Willeke ook behoorlijk hitsig. Bij het laatste optreden dat ik van haar zag (vorig jaar maart) ging ze bijna bij me op schoot zitten.

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 19-02-2009 21:08 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 19 februari 2009 19:31 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Gefeliciteerd Ron, nu al een boel mensen over de zeik

Sja, tis een speciaal talent zoals je maar al te goed weet.
Wees gerust, zal niemand vertellen dat jij je elleboog hebt gebroken toen je je hele arm zonder glijmiddel in mijn aars stak.

Oeps.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com