|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
... En dat mokkel snuiten we in een kwartier! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote:ik wil mama op me myspace! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hahaha, gaaf! Een koot en bie liefhebber. Ik ken er nou niet bepaald heel veel. Ik heb de videobanden, de dvd box en losse dvd's, ;p's, cd's, cdbox. Ben naar van kooten leest voor optreden geweest, heb posters, ben naar de expositie van hen in het beeld en geluid gebouw te hilversum geweest, hahaha. Fototmoment: Tof om een keer iemand te spreken die het ook goed kent. De volgende keer dat ik je zie spreek ik je wel ff aan, hoewel ik dat dus eigenlijk nooit doe. Cheers! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Want we zijn met z'n 2en. Heb je je leren broek bij je? Je zuster op een houtvlot. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hehe, je zou eens met twee van mijn maten moeten spreken, die hebben een paar jaar geleden nog een CD samengesteld getiteld "Meesterwerken", dat bij onze jaarlijkse zuipweekenden onafgebroken rondjes draait in de CD-spelert, met pareltjes als: papa is gestopt met roken, ome Gijs, de discobijbel, het kananefaten-lied, Zwolle zonder dolle, zoek jezelf broeder, ouwe lullen moeten weg, rozen rumbonen en rode wijn, en wat dies meer zij She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Het wijnjaar nul Als je weten wil wie Jezus was Moet je denken aan een simpel glas Jezus rookte hasj noch sigaret Jezus ging altijd op tijd naar bed Jezus spoot zich niet met hard drugs vol Jezus ging bij het eten uit zijn bol Van dat ene glaasje rode wijn Zou ook jij niet zo verstandig zijn? Jezus had genoeg aan wijn Daar hoef je niet voor in de kroeg te zijn Jezus had genoeg aan wijn En dat behoeft geen grande cru te zijn Jezus had genoeg aan wijn Jezus zou ook nu tevreden zijn Met een wijntje zonder flauwekul Zoals Jezus dronk in het Wijnjaar Nul Als je weten wil wie Jezus was Denk dan aan een blanco giropas Jezus had geen bank of credit kaart Want zijn woord was al miljoenen waard Jezus reed niet in een auto rond Had geen motor onder zijne kont Dat zou trouwens onverantwoord zijn Want 's avonds dronk hij liters tafelwijn Jezus had genoeg aan wijn Daar hoef je niet voor in de kroeg te zijn Jezus had genoeg aan wijn En dat behoeft geen grande cru te zijn Jezus had genoeg aan wijn Jezus zou ook nu tevreden zijn Met een wijntje zonder flauwekul Zoals Jezus dronk in het Wijnjaar Nul En dan brak ie daar alleen een lekker stukkie droog brood bij, zo! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Oja, Tegenpartij en Pippi, wat is nu eigenlijk jullie moyenne qua kiere? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Gooi er maar weer eens nieuw nummer op dan. Dan lukt het "het levendig houden" van dit topic zonder problemen. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 24-01-2009 12:38] |
|
Beetje raar iets dit topic levendig houden... t gaat immers om death metal..... Fuck the world and fuck you |
|
April 25th, 2009 - P3 Purmerend (NL) of all places |
|
quote: En.... O ja, Pestilence. Ik vind 'Testimony of the Ancients' wel aardig. [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 24-01-2009 18:23] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Dus qua van wippenstein? Ketsen? Pruimen op sap zetten? Hehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Je mot goed kâwuh, dat het gelèkmatig in je bloed kompt. Ow ja, het ging over Pestilence hier. Wh00ps. |
|
Hehe Testimony of the Clichéemannetjes.. @Attila: ik vind het ook lang duren voor het de nieuwe maand is The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Als je last hebt van 'Consuming Impulse' zou ik een zoetstoftherapie willen aanraden. Wat U, dokter Jakobo? We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Helemaal mee eens sinds de komst van Verdurmen is Altar gewoon verpest! "Je moet de mening van de meerderheid niet verwarren met de waarheid....." |
|
Haha Altar, boeren death metal, echt te slecht die ballen band. Against God and Government |
|
quote:Ben benieuwd waneer Edwin Kelder hier de boel inmekaar komt meppen. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Als ze maar niet gaan headbangen, want dat ziet er best belachelijk uit als je de muziek wegdenkt..... Geintje Patrick.. spelfout weggehaald... |
|
|
|
quote: Ik zit al in mekaar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Kom je ook van de Ikea dan. Pestilense rules(ff ontopic blijven). Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ikea daar krijgen ze me met honderdduuzend man nog niet heen gesleept, de vrouw gaat altijd alleen. Zou Patrick Mameli wel meegaan naar de Ikea sinds hij twee kinderen heeft? (Zo, ontopic-bruggetje) Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat heb je nu al 2 x terloops opgemerkt, wat doe je dan met die freefighter? Dien je als stootkussen? TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |