|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Omdat Hansen vet kan mixen en razendsnel met Protools is? Lees: tijdwinst en ieder zijn vak. |
|
Nou Mallemellie, nog nieuws? Boeiender |
|
quote: hahahahah +1 |
|
quote: Omdat ie errug goed in protools is en hij de C-187 ook goed gemixed heeft. Ik heb deze schijf ook gewoon geproduceerd... |
|
quote: Ik ben je gekke henkie niet.. |
|
quote: Ah, dat wist ik niet. Het leek me gewoon redelijk onwaarschijnlijk dat je na de grotere productie-betrokkenheid met Spheres ineens de boel geheel over/uit handen zou hebben gegeven aan een nieuwe producer. Maar dat is dus duidelijk niet het geval She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Eerder van Storm Sylvester Stallone daarentegen eet per dag 500.000 kilo hectoliter boterhammen [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 29-01-2009 23:10] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: De Pittsburgh Steelers zijn het enigste (!!!) team in de NFL die geen cheerleaders hebben. Reden te meer waarom wij zondag die Superbowl gaan winnen! |
|
quote: Superblow? das een goed idee! erg Pestilence iemand een anagram voor Pestilence? iets met spleen? signature |
|
quote: Kijk dat heeft nu mijn interese |
|
quote:Geen meid die met die lelijke gasten gezien wil worden natuurlijk. Fuck the world and fuck you |
|
quote: |
|
Fotoshop, en nog slecht gedaan ook. Fuck the world and fuck you |
|
Ok, speciaal voor mental iets wat meer zijn smaak is: |
|
Mensen... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
je wist toch dat mmayo die foto's prive wou houden, jij schavuit ? Fuck the world and fuck you |
|
Ok nog eentje dan. |
|
quote: Vooruit dan, de allerlaatste. Groepje meiden met Troy Polamalu op de foto: |
|
quote: Penseeltic. Wat alle artiesten hebben die graag op de vierkante centimeter pielen. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 31-01-2009 12:34] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:protools was toch iets voor bands die niet kunnen spelen, omzo hun shit werk nog een beetje goed te kunnen laten klinken ? Fuck the world and fuck you |
|
Ontopic mensen; open anders een American Football topic. Wat ik me nog afvraag over Pestilence: -Is er een kans dat Spheres opnieuw wordt uitgebracht met de originele mix? daar ben ik erg benieuwd naar. -Liggen er misschien nog onuitgebrachte -demo-nummers, videoopnames etc van vroeger op de plank? En zo ja hoe kan ik die opnames van de heer Sitka in bezit krijgen -Is er een kans dat de oude shirts opnieuw geprint worden? -Waar kwam het gerucht vandaan dat Patrick Uterwijk een spierziekte had aangezien hij nu weer vrolijk meedoet? -Welke comedy vindt Patrick Mameli nog meer leuk? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
pestilence, voor al uw grappen en grollen op verjaardagen, en bedrijfsuitjes. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Er zijn zat muzikanten die een spierziekte ontwikkelen maar met bepaalde therapietjes e.d. na een aantal jaren weer kunnen spelen. Dus in dit geval het woord gerucht gebruiken is ook wel weer negatief he meneer Pestilence fan no 1. |
|
Nou nou. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |