|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
haha wou'k ook net posten nice iig! |
|
quote: Word ik nou ook een msn-contact? hehe Overigens ga ik a.s. woensdag Peter Wildoer aan het werk zien. Die toert momenteel met Darkane/Soilwork/Swallow The Sun/Warbringer door de VS. Als ik 'm in de zaal zie zal ik 'm wel de groeten van Patrick doen, zal ie raar van opkijken haha. |
|
quote: huh wat? |
|
Ik zie wel uit welke hoek Judge M. komt, want Ibanez associeer ik persoonlijk toch snel met Satriani, Dragonforce, In Flames, etc. Maar wel een hele mooie naam natuurlijk om mee verbonden te zijn, en ik kan me voorstellen dat het voor Ibanez ook interessant is om hun naam in connectie te zien met een DM instituut als Pestilence. Want qua impact staat Pestilence zelfs na zo'n lange tijd natuurlijk nog altijd als een huis. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Wanneer kunnen we weer een nieuw nummer beluisteren, Patriek? |
|
Maart waarschijnlijk, het was toch 1 per maand? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Dan moet je ook clinicks gaan doen natuurlijk hey!!!!! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Moet je zeker doen! Hij is zo'n toffe en relaxte gast! Echt humble...En dat siert em! |
|
quote: Hahahah, wel een idee. We zullen zien. Ik denk trouwens niet dat ik iemand iets van waarde kan leren....Zo goed ben ik nu ook weer niet... |
|
quote: Zal echt in maart zijn....of hij moet dan al gelekt zijn pffffff |
|
quote:Als ik zie hoeveel gasen bij jou lopen te slijmen hier zou het best wel es een suck6 kunnen zijn hahahaha en dan kun je die ander re azijnpissers hier leren hoe het wel moet hohohohoho. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
moet natuurlijk gasten zijn. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Heb Peter al es gesproken. Eerste keer was in 2000/2001 ofzo toen Darkane met Gardenian zou toeren. Gardenian ging echter uit elkaar kort voor deze toer. Darkane heeft de toer wel nog gedaan dus. Verder Darkane redelijk vaak gezien toen hun debuutplaat uit was. Laatste keer dat ik ze zag was echter in 2003 toen men met Death Angel toerde. Heb Peter in 1997 ook nog gezien toen ie met Arch Enemy toerde. Daar stonden maximaal 20 man in de zaal maar het optreden was geniaal. Peter kwam toen ook nog naar voren gerend om in de microfoon te bleren dat het de verjaardag van Christofer Amott was en zette "Happy birthday to Chris" in haha. Kortom, Peter idd toffe gast en geweldig muzikant. Hoop 'm vanavond weer efkes te spreken en de nieuwe Darkane CD te kopen. |
|
quote: quote: Dat siert je! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Hahahah, ik wil gewoon dat iedereen just get's along really! |
|
quote: Ow ok, dus het is vanaaf al? You lucky bastard you!!! had ik graag bij willen zijn!!! |
|
quote: Yup, vanavond! Wat nog mooier is, is dat het een over 21 show is. Dus geen kuttieners, enkel ouwe lullen zoals ik haha! Wel grappig is dat het vorige optreden van Soilwork in dezelfde club in Pittsburgh (waar ik bij was) zo succesvol was dat de band een nummer genaamd "The Pittsburgh syndrome" op hun nieuwste CD heeft gezet. Zal de eerste zijn dat ik Darkane met de nieuwe zanger zie. Ben benieuwd hoe die het live doet. |
|
quote: Aardige gozer en goeie stem! Past goed bij Darkane!!! |
|
quote: Vond de vorige zanger sterker op plaat dan live dus hopelijk is de nieuwe knakker beter. Eens nadenken wat voor bandshirt ik aan zal doen... |
|
Doe eens gek en doe je backstreet boys shirt aan, aandacht gegarandeerd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Shit, laat dat sjurt nou net in 't wasmachine zijn. Wit Exoto sjurt ook goed? |
|
Wit. Hoe jaren '80. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Haha, ik is oud. Maar dat Exoto sjurt heb ik pas in 1993 gekocht hoor. |
|
quote:Die nummers zijn vieeeeeesssss patriek! De shit is aan!!!1 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |