IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hier lullen we over Pestilence, motherfuckers!!! Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-01-2009 20:08 by mental Profiel van mental

je gaat er wel dik op dat je in baltimore woont geloof ik... je hebt het nu al een keer of 20 gemeld...

Fuck the world and fuck you

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 29-01-2009 20:21 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 29 januari 2009 19:57 schreef De Tegenpartij het volgende:
Of jij naar de atak. Daar hadden we het nl over, hehe.

Jij/jullie had(den) het wellicht over de Atak maar ik niet.

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 29-01-2009 20:22 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 29 januari 2009 20:08 schreef mental het volgende:
je gaat er wel dik op dat je in baltimore woont geloof ik... je hebt het nu al een keer of 20 gemeld...

Opletten is ook een kunst he.
Ik woon helemaal niet in Baltimore. MDF vindt plaats in Baltimore. En Pestilence speelt op MDF.
Vandaar dus.

Ik woon in de stad die a.s. zondag de Superbowl gaat winnen!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-01-2009 20:23 by mental Profiel van mental

quote:
Op 29 januari 2009 20:22 schreef VM Saldiac het volgende:
Opletten is ook een kunst he.
Ik woon helemaal niet in Baltimore. MDF vindt plaats in Baltimore. En Pestilence speelt op MDF.
Vandaar dus.

Ik woon in de stad die a.s. zondag de Superbowl gaat winnen!
Superbowl..beter kijk je naar voetbal, american football is voor homo's.

GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 29-01-2009 20:25 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

bool.... dat was dat lekkere spul dat me oma (toen ze nog leefde) maakte... allerlei vruchten door elkaar (inclusief haar sap, hahaha) aangevuld met een enorme scheut jenever... bool rules, bowl is voor fools...

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 29-01-2009 20:33 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 29 januari 2009 20:23 schreef mental het volgende:
Superbowl..beter kijk je naar voetbal, american football is voor homo's.

In mijn eerste jaar hier won ons team de Superbowl. De taferelen die ik die nacht in de stad heb gezien waren dermate hilarisch/geniaal dat ik ook het American Football heb ontarmt.

Oh ja, we hebben 2 weken geleden Baltimore uitgeschakeld wat zo ongeveer onze aartsrivaal is.
Nu nog even die prutsers uit Arizona oprollen en de Superbowl is binnen.

http://www.youtube.com/watch?v=mk1OrZoAsA8

Als Mameli dus echt stoer wilt doen gaat ie met een Steelers jersey in downtown Baltimore rondlopen hehe!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-01-2009 20:35 by bastianus Profiel van bastianus

Als hij echt stoer is speelt hij "What's new in Baltimore" van Zappa.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-01-2009 20:48 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 29 januari 2009 20:33 schreef VM Saldiac het volgende:
De taferelen die ik die nacht in de stad heb gezien waren dermate hilarisch/geniaal dat ik ook het American Football heb ontarmt.

Sorry hoor, maar dat is toch wel zo'n mislukte sport. Kijk dan liever rugby. Al gaat er natuurlijk niks boven voetbal

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 29-01-2009 20:58 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 29 januari 2009 20:48 schreef Mark het volgende:
Sorry hoor, maar dat is toch wel zo'n mislukte sport. Kijk dan liever rugby. Al gaat er natuurlijk niks boven voetbal

Mislukt?
Als je er eens naar leert kijken zou je je mening wel eens kunnen herzien.
Daarbij wordt er behoorlijk bruut gespeeld. In de wedstrijd tegen Baltimore nog werd een speler van het veld gereden en direct naar het ziekenhuis gebracht met de vrees dat hij verlamd zou zijn geraakt.
Dat soort botsingen zie je bij voetbal toch een stuk minder.
Tenslotte, men laat ook regelmatig het viewpoint v/d quarterback zien. Da's de speler die de bal naar z'n medespelers dient te gooien. Met de camera in zijn viewpoint bemerk je pas hoe weinig zo'n quarterback eigenlijk ziet.
Barney gooit ook geen 180 als ie geblinddoekt is en een horde breedgeschouderde kerels op hem af komen stormen hehe.

krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 29-01-2009 21:00 by krisiunizer Profiel van krisiunizerhttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Mameli might be moving to Montana. </Zappa-kennis spuien>

Maar goed... die nieuwe CD is echt vet. Een tweede nummer op MySpace zou wel cool zijn. Vooral omdat zo'n nummer veel meer over de CD zal zeggen dan de eerste track die is vrijgegeven. Of zeg ik nu iets geks, Relax187?

[Dit bericht is gewijzigd door krisiunizer op 29-01-2009 21:00]

Mark
Usericon van Mark
Posted 29-01-2009 21:03 by Mark Profiel van Mark

Ik heb het een paar keer proberen te kijken, maar elke 3 seconden ligt de boel weer stil. En dat ze het ziekenhuis in gaan komt waarschijnlijk omdat ze zoveel padding dragen dat ze alle kanten opstuiteren als ze een tikje krijgen. Er is een goede reden dat buiten de VS deze sport eigenlijk nergens aanslaat, hoe zwaar ze het in Europa ook proberen met zwaar overgesubsidieerde Europese leagues waar buiten de Amsterdamse hiphop pleintjesjeugd geen hond naar kijkt.

Maar goed, dat is mijn mening, ieder zijn ding natuurlijk.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 29-01-2009 21:03 by Psycho Pippi Profiel van Psycho Pippi

O, sorry... dacht dat dit het Pestilence topic was.

Ik pest(ilence) maar wat.

We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....

Mark
Usericon van Mark
Posted 29-01-2009 21:07 by Mark Profiel van Mark

tot het nieuwe nummer online staat valt er weinig zinnigs verder te zeggen toch?

Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 29-01-2009 21:08 by Psycho Pippi Profiel van Psycho Pippi

quote:
Op 29 januari 2009 21:07 schreef Mark het volgende:
tot het nieuwe nummer online staat valt er weinig zinnigs verder te zeggen toch?

Da's waar.

We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 29-01-2009 21:10 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 29 januari 2009 21:03 schreef Mark het volgende:
Ik heb het een paar keer proberen te kijken, maar elke 3 seconden ligt de boel weer stil. En dat ze het ziekenhuis in gaan komt waarschijnlijk omdat ze zoveel padding dragen dat ze alle kanten opstuiteren als ze een tikje krijgen. Er is een goede reden dat buiten de VS deze sport eigenlijk nergens aanslaat, hoe zwaar ze het in Europa ook proberen met zwaar overgesubsidieerde Europese leagues waar buiten de Amsterdamse hiphop pleintjesjeugd geen hond naar kijkt.

Maar goed, dat is mijn mening, ieder zijn ding natuurlijk.

Zeker, ieder z'n ding.
Maar het stopzetten went na een tijdje wel.
En neen, die scherming hebben ze echt nodig. De speler waar ik het over had kreeg een helm vol onder z'n kin in waardoor z'n nek keihard naar achter knalde. Dat was zelfs op de tribunes te horen.
En natuurlijk krijg je op TV deze botsing in tig herhalingen in vertraagde close-up te zien.
Behoorlijk akelig hoor.
Gelukkig bleek het achteraf 'slechts' een flinke hersenschudding te zijn maar je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.

Ben het met je eens dat het een typische Amerikaanse sport is. Men houdt hier nu eenmaal van hoge scores en met voetbal kun je aan deze eis niet echt voldoen.
Tevens is het reclamegehalte hier vele malen hoger dan in NL. Is de begintune van een serie/film net klaar wordt hier al een reclameblok erin gegooid.
Er is een goede reden waarom ik hier geen kabel-TV heb.

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 29-01-2009 21:11 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 29 januari 2009 21:00 schreef krisiunizer het volgende:
Mameli might be moving to Montana. </Zappa-kennis spuien>

Maar goed... die nieuwe CD is echt vet. Een tweede nummer op MySpace zou wel cool zijn. Vooral omdat zo'n nummer veel meer over de CD zal zeggen dan de eerste track die is vrijgegeven. Of zeg ik nu iets geks, Relax187?

Ja ons wat lekker zitten maken.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-01-2009 21:14 by mental Profiel van mental

Bruut gespeeld in american football ? die gasten zitten helemaal ingepakt......worden beschermd.. niets bruuts aan.

Mark
Usericon van Mark
Posted 29-01-2009 21:15 by Mark Profiel van Mark

Dat voetbal nou zo'n minder brute sport is: zonder rare ballon-pakken en slechts een scheenbeschermer om je benen heel te houden...

Misschien een goede hoes voor het volgende Pestilence album (om maar even on-topic te blijven dan).

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-01-2009 21:16 by mental Profiel van mental

wat ik al zei mark....

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 29-01-2009 21:25 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

Makkelijke denkwijze heren.
In voetbal gaat het om de bal te veroveren waarbij enig lichamelijk contact acceptabel is.
In het American football gaat men ten alle tijden voor het lichaam.
Het feit dat men bescherming draagt is niet relevant. De sporters zijn aardig wat breder gebouwd dan de doorsnee voetballer en de aanslagen op lichamen en ledematen zijn veel zwaarder.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-01-2009 21:26 by mental Profiel van mental

ikd acht altijd dat ze zo breed waren door die belachelijke pakjes. en als ik een echte contact sport wil zien kijk ik wel K1....

Mark
Usericon van Mark
Posted 29-01-2009 21:33 by Mark Profiel van Mark

Rugby is een echte contact-sport, American football is het stoerdoenerige alternatief voor college studentjes die bang zijn om hun cheerleader-adoratie te laten verprutsen door een schrammetje in het gezicht.

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 29-01-2009 21:38 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 29 januari 2009 21:33 schreef Mark het volgende:
Rugby is een echte contact-sport, American football is het stoerdoenerige alternatief voor college studentjes die bang zijn om hun cheerleader-adoratie te laten verprutsen door een schrammetje in het gezicht.

Ik wil jou wel es zien meedoen dan. Es kijken of jij een echte man bent en zonder bescherming het veld oploopt.

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-01-2009 21:38 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Mark
Usericon van Mark
Posted 29-01-2009 21:47 by Mark Profiel van Mark

Ik vraag Mental wel, die beukt er wat harder in denk ik Ik ben zelf meer ht voetbal dan het rugby type, dus da's appels en peren.

Maar goed, Pestilence dus. Excuses als jhet al eerder gevraagd is, maar waarom is er gekozen voor Jacob Hansen voor de productie? Vooral ook omdat Patrick bij Spheres zelf mee de productie deed zou je verwacht hebben dat dat alleen maar meer zou worden ipv minder?

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com