|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vraag het mutilator wel hoor, lekker puh! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Mental kom op je kunt het |
|
Een maat van je die zoveel cash vraagt, fijne maten heb jij. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ah kom op toch, welke posts lees jij dan? Van maanden geleden op het youtube???? Wij gaan een project opnemen genaamd NEURO PORE...hij weet wie ik ben en ik weet wie hij is...dat gaat vlammen... |
|
quote: Jij hebt zeker helemaal geen vrienden! Wat lul je nou! Weet jij wel hoe het in het wereldje toegaat? Zeker niet! Om met zo'n gast te kunnen spelen is amazing maar het gaat allemaal niet gratis...je hebt het met namen te maken...maar ik ga niet meer op jou reageren en ben er wel zo'n beetje klaar mee ondertussen om elke keer van die kutopmerkingen te moeten beantwoorden.. |
|
quote: Nou, het was een normale vraag hoor. Hij heeft toch een band genaamd Serpents Rise? Kan me voorstellen dat daar momenteel best wat tijd in gaat zitten voor hem en dat hij daarom even andere projecten afgewezen heeft. Vandaar dat ik het vroeg. Beetje kort lontje vandaag? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 13-02-2009 21:23] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Nope, komt door sommige andere gasten hiero....serpents rise is een van zijn projecten ja...klopt...maar hij is ook druk met clinics en andere zaken om zijn naam te vestigen. Maar Neuro Pore word echt iets unieks |
|
In de oude Pestilence lijn, of wordt het meer experimenteel? Het klinkt in elk geval wel interessant, Roddy is een geweldenaar. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Derek wil iets heel eigenzinnigs...ja, hij is fan van de Pestilence riffs maar hij wil meer...FUSION MEETS METAL MEETS GRIND MEETS EXPERIMENTAl..... |
|
quote:Ik heb geen vrienden nee, dat klopt. waarom denk je zit ik anders op een vrijdag avond kansloos op zm te kloten ? maar voel jij je maar mr. sceneking hoor, met je namedropping heel de tijd. Fuck the world and fuck you |
|
Hej Patrick! Weer ff wat vraagjes verzameld: Ga je nog een videoclip opnemen? Obscura scoort daar trouwens goed mee; ik heb begrepen dat er een bescheiden hypeje is ontstaan. Die video's van de opnames die eventjes waren gelekt, gaan die nog openbaar worden? Bijv als dvd bij de cd? Wat voor stijl wordt Neuro pore en wie doet er nog meer mee? Ken je trouwens Blotted Science? Met oa de gitarist van Watch Tower.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ja hoor, ik heb met jarzombeck?? geluld dus...hij vond Pestilence leuk...heeheh |
|
[quote]Op 13 februari 2009 21:48 schreef REelax187 het volgende: Ed wil graag dat we een videootje opnemen maar who knows...In ieder geval zijn we bezig met een live opname van het MDF 2009 dus da's al mooi. Opgenoemen door 10 camera's door Sean Sitka... |
|
[quote]Op 13 februari 2009 21:51 schreef REelax187 het volgende: Op 13 februari 2009 21:48 schreef REelax187 het volgende: opgenomen natuurlijk... |
|
quote: Ik ben die ik ben JHWH God dus toch!! [Dit bericht is gewijzigd door Heer der Heerscharen op 13-02-2009 22:14] TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote:ook een maatje ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hedendaagse Napoleon? @Mental: Sean Sitka heeft de halve concertvideobootleg scene aan materiaal geholpen: http://www.youtube.com/user/SeanSitka Ik krijg de rest van zijn concertcollectie alleen niet in handen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
|
Het zijn net twee stuiterballen. Dan dit: She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Doetme al zeer als ik er naar kijk allen al ieieieieieieiehhhwwwwww Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
O, ja Pestilence!!!!!!!!!!!! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Dat krijg je van sporten. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja hij was er vanaf het begin al bij...heeft ook de death tour gereden met ons..... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |