|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The plot thickens? |
|
quote: Niet alleen het plot. Boeiender |
|
Boeiender |
|
quote: Vragen en krijgen, dat zijn ook twee verschillende dingen. |
|
[/quote] hé, volgens mij heeft CRIPPLE BASTARDS die foto al eens gebruikt voor een ep ofzo... |
|
quote: uhuh, goeie kotsfoto's zijn zeldzaam en worden dus vaker gebruikt |
|
Boeiender |
|
quote: HAHAHAHAHA!!! mmm, ziet er uit als een bootleg... |
|
Pestilence is gay. Mutilator ook, en Mameli neukt hem. Fuck the world and fuck you |
|
quote: |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
+1, geniaal! Boeiender |
|
Daar zit een behoorlijke held heel mooi zichzelf te zijn. |
|
het afkicken van cola lukt me niet. Fuck the world and fuck you |
|
ow en fijn dat jullie mijn neefje lopen af te zeiken hier dapper hoor, de knul komt hier nooit! Fuck the world and fuck you |
|
quote: De titel zou kwa infantiliteit niet misstaan op de nieuwe Pestilence Horror Detox Hate Suicide Mental Mutilator hmm ja [Dit bericht is gewijzigd door Heer der Heerscharen op 10-02-2009 22:45] TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Hee da's best wel een lekker nummer zeg, dat Hate Suicide Beetje technische Bloodbath...? Ik begin wel te begrijpen waar de Morbid Angel vergelijkingen vandaan komen nu. En dat is niet negatief bedoeld She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: ik ga niet verbaasd opkijken als t echt een titel van een nummer is... |
|
quote: Misschien moet hij maar buschauffeur worden! Oh, wacht... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hé, je hebt zowaar iets grappigs gepost.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
sowwy edit: fuck, de forum cross-ref gemist [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 11-02-2009 19:31] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
@Heer der heerscharen: ik vraag me af he; als je vindt dat bepaalde dingen anno 2009 niet meer kunnen, ben je dan ook tegen de hele oldschoolstroming? quote: Dat zou teveel eer zijn hehe Lekker ranzig grindcore shirtjuh hoor...voor als de muziekstijl naar die richting wordt omgegooid Komt er trouwens nog een videoclipje? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik ben nergens tegen. Ik vind dat bepaalde dingen nooit hebben moeten kunnen, dat is niet tijdsgebonden. TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: Als je er op gaat letten is alles wat je zegt voor sukkels |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |