IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hier lullen we over Pestilence, motherfuckers!!! Vorige pagina | Volgende pagina
NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 19-02-2009 21:09 by NotYourBitch Profiel van NotYourBitch

*rolt van de stoel*.

=)

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-02-2009 21:19 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 februari 2009 21:08 schreef VM Saldiac het volgende:
Sja, tis een speciaal talent zoals je maar al te goed weet.
Wees gerust, zal niemand vertellen dat jij je elleboog hebt gebroken toen je je hele arm zonder glijmiddel in mijn aars stak.

Oeps.

Pffhaha! Blijf dan ook stil staan.
Maar goed, Paaspop heeft wel een te gekke line-up dit keer. André Manuel, Pestilence, Toy Dolls, De Dijk maar vooral mijn persoonlijke held Mambo Kurt.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 19-02-2009 21:36 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

Ontopic: ziet er idd naar uit dat Pestilence een redelijk aantal Europese festivals zal aandoen.
Pestilence komt naar je toe deze zomer!
Moet tzt eens kijken of ik een festivalletje kan aandoen v/d zomer.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-02-2009 21:59 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 februari 2009 21:36 schreef VM Saldiac het volgende:
Ontopic: ziet er idd naar uit dat Pestilence een redelijk aantal Europese festivals zal aandoen.
Pestilence komt naar je toe deze zomer!
Moet tzt eens kijken of ik een festivalletje kan aandoen v/d zomer.
Ik zeg Waldrock (tevens Carcass!!) of Hellfest

En ik zeg dan ook een doen samen

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-02-2009 22:00 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ja, waldrock zou tof zijn, staan er tenminste 2 goede bands, naar mijn smaak.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 19-02-2009 22:05 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 19 februari 2009 21:59 schreef Judge M. het volgende:

Waldrock komt iets te vroeg voor mij. Denk dat ik pas eind juni/begin juli weer richting NL verkas.
Maar mochten we allebei een bepaald festival aandoen moeten we zeker weer ff bijlullen onder een nat genotje.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-02-2009 22:38 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

En anders bent u ook van harde welkom in Eindhoven

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 19-02-2009 22:40 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 19 februari 2009 22:38 schreef Judge M. het volgende:
En anders bent u ook van harde welkom in Eindhoven

van HARDE zelfs?

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-02-2009 22:41 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Zekers!

De Tegenpartij
Posted 19-02-2009 22:42 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Dubieus!

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-02-2009 22:43 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Jij bent ook welkom Wim

De Tegenpartij
Posted 19-02-2009 22:44 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Oew, met z'n allen treintje spelen.

*fluit, fluit*

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-02-2009 0:03 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

De topic titel is geenszins de inhoud lijkt me.... en dan begonnen mensen te zeveren over het Departuretopic in het verleden Geniaal.

Boeiender

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-02-2009 0:05 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 februari 2009 22:44 schreef De Tegenpartij het volgende:
Oew, met z'n allen treintje spelen.

*fluit, fluit*
*proest*
quote:
Op 20 februari 2009 0:03 schreef MR. N het volgende:
De topic titel is geenszins de inhoud lijkt me.... en dan begonnen mensen te zeveren over het Departuretopic in het verleden Geniaal.
Naja, dit is dan weer het enige lultopic waar Patrick Mameli zich ook in mengt

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 20-02-2009 0:14 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 februari 2009 0:05 schreef Judge M. het volgende:
*proest*
Naja, dit is dan weer het enige lultopic waar Patrick Mameli zich ook in mengt

Hehe, true, en wát een bijdragen zeg... LOL

Boeiender

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 20-02-2009 0:29 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Oh, en moet dit topic trouwens dan niet verplaatst worden naar onzin?

Boeiender

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 20-02-2009 10:08 by attematic Profiel van attematic

Daar stond 'ie nog niet?

Patrick heeft in het verleden genoeg uitspraken gedaan (euh...."De Aarsschop Metol Emmer tekende uit zijn mond op:") die een hoop onzin reacties opleverden.

PM:
"Denk de muziek weg bij Headbangen en het ziet er raar uit"

Ingezonden brief een maand later:
"Laat iemand een broodje shoarma eten en denk het broodje en de shoarma weg..."

Heerlijke tijd die hier redelijk wordt voortgezet.

"Laat Mameli een nieuwe Pestilence plaat opnemen en denk de opnamen weg."

10.10.1942 - 20.11.2011

Daops
Usericon van Daops
Posted 20-02-2009 10:25 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 20 februari 2009 10:08 schreef attematic het volgende:
Daar stond 'ie nog niet?

Patrick heeft in het verleden genoeg uitspraken gedaan (euh...."De Aarsschop Metol Emmer tekende uit zijn mond op:") die een hoop onzin reacties opleverden.

PM:
"Denk de muziek weg bij Headbangen en het ziet er raar uit"

Ik herinner me een ander voorbeeld dan de shoarma in die brief, iets met een stelletje wat de liefde bedreef

Maar wel grappig dat vooral deze uitspraken zijn blijven hangen. Ook Jan-Chris van Gorefest met z'n rockster-uitspraken destijds, toch typisch nederlands dat je daar op afgerekend wordt tot in de lengte van dagen. Lekker belangrijk allemaal, het is allemaal maar entertainment.

Vind het persoonlijk vooral tof om te zien dat 'de oude garde' weer gewoon de instrumenten oppakt en gas geeft

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-02-2009 10:37 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 februari 2009 10:25 schreef Daops het volgende:

Maar wel grappig dat vooral deze uitspraken zijn blijven hangen. Ook Jan-Chris van Gorefest met z'n rockster-uitspraken destijds, toch typisch nederlands dat je daar op afgerekend wordt tot in de lengte van dagen. Lekker belangrijk allemaal, het is allemaal maar entertainment.

Het gezeik is toch ook entertainment.
Jan-Chris doet tegenwoordig trouwens hele goede uitspraken, b.v. dat de nieuwe generatie metalmuzikanten technisch veel beter onderlegd is, maar het schrijven van een goed nummer verleerd is. Ik vermoed dat hij het over Textures had op dat moment. Zeker als je een bateralbum als "Rise to ruin" hebt gemaakt heb je dan recht van spreken.
Nu maar hopen dat Pestilence ook zo'n knalplaat kan maken.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-02-2009 10:49 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 februari 2009 10:25 schreef Daops het volgende:

Mwha, zo raar vind ik dat niet, als jij bij je vriendin weggaat en dan roept dat het een dikke vette pleurishoer is en 2 jaar later wil je haar weer terug, dan is dat toch apart. Niets Nederlands aan imho.

quote:
Vind het persoonlijk vooral tof om te zien dat 'de oude garde' weer gewoon de instrumenten oppakt en gas geeft
Metal, altijd goed. Ik word alleen de hij-en-kwijl houding zo moe van mensen als ze horen dat helden van weleer weer aan de slag gaan. Muziek is ook altijd een tijdstempel, het hoort bij een bepaalde tijd en het kan 10 jaar later wel nergens naar klinken ... eerst horen, dan waarderen, niet andersom.

Daops
Usericon van Daops
Posted 20-02-2009 10:50 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 20 februari 2009 10:37 schreef bastianus het volgende:
Het gezeik is toch ook entertainment.
dat zeg ik

quote:

Jan-Chris doet tegenwoordig trouwens hele goede uitspraken, b.v. dat de nieuwe generatie metalmuzikanten technisch veel beter onderlegd is, maar het schrijven van een goed nummer verleerd is. Ik vermoed dat hij het over Textures had op dat moment. Zeker als je een bateralbum als "Rise to ruin" hebt gemaakt heb je dan recht van spreken.

Wederom, entertainment zulke uitspraken. Alsof een hele nieuwe generatie ineens geen nummers meer kan schrijven. Sinds Bach is het allemaal bergafwaarts gegaan dus.. Goede en slechte muziek zijn van alle tijden. [stangen]Ontken je dat, beken je dat je verbitterd of ingekakt bent.[/stangen]

Ik vind Textures stukken boeiender dan Gorefest tegenwoordig. Persoonlijke smaak heet zoiets.

quote:

Nu maar hopen dat Pestilence ook zo'n knalplaat kan maken.
Zeker! om maar weer eens ontopic te gaan.

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Daops
Usericon van Daops
Posted 20-02-2009 11:00 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 20 februari 2009 10:49 schreef Jenje het volgende:
Mwha, zo raar vind ik dat niet, als jij bij je vriendin weggaat en dan roept dat het een dikke vette pleurishoer is en 2 jaar later wil je haar weer terug, dan is dat toch apart. Niets Nederlands aan imho.
Dan heb je het over het echte leven en heel individueel, beetje slechte vergelijking. Wat anders dan een uitspraak van iemand, waar hij later op terug is gekomen. Als je serieus aangedaan bent door zo'n uitspraak in een interviewtje mag je je serieus afvragen of je het allemaal wel in het juiste perspectief ziet

quote:

Metal, altijd goed. Ik word alleen de hij-en-kwijl houding zo moe van mensen als ze horen dat helden van weleer weer aan de slag gaan. Muziek is ook altijd een tijdstempel, het hoort bij een bepaalde tijd en het kan 10 jaar later wel nergens naar klinken ... eerst horen, dan waarderen, niet andersom.
Zie mijn uitspraak over Gorefest vs Textures hierboven. Ik zeg alleen het tof te vinden als oude rotten weer terugkeren naar de basis. Als ik de nieuwe Pestilence niks vind (zoals de laatste GF platen), zal ik dat ook zeggen.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-02-2009 11:40 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 februari 2009 10:50 schreef Daops het volgende:

Wederom, entertainment zulke uitspraken. Alsof een hele nieuwe generatie ineens geen nummers meer kan schrijven. Sinds Bach is het allemaal bergafwaarts gegaan dus.. Goede en slechte muziek zijn van alle tijden. [stangen]Ontken je dat, beken je dat je verbitterd of ingekakt bent.[/stangen]

Ik vind Textures stukken boeiender dan Gorefest tegenwoordig. Persoonlijke smaak heet zoiets.

Ik vind goede en slechte muziek ook van alle tijden. Maar op met name death metalgebied vind ik de spoeling tegenwoordig erg dun. Er zijn heel veel bands, de één nog technischer en sneller dan de andere. Ook zijn de producties en speltechniek met sprongen vooruit gegaan bij de meesten. Allemaal positieve zaken, maar ik vind dit ook regelmatig ten koste gaan van de luisterbaarheid en catchyness van nummers.
Zelden hoor je nog een band die zulke pakkende en groovy nummers maakt als Obituary.
Overigens geef ik toe dat ik ook wel een beetje "ingekakt" ben, je wordt natuurlijk ook ouder en hebt niet meer zoveel tijd om de gigantische hoeveelheid aan nieuwe muziek uit te checken. Maar als ik dan eens iets nieuws probeer, valt het me op metalgebied vaak tegen.
Als muzikanten technisch wat beperkter zijn, moeten ze het vooral van goede composities hebben. Op de één of andere manier leggen ze dan naar mijn idee ook meer "gevoel" in hun muziek. En ik denk dat ik dat vaak mis in veel metal van nu.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 20-02-2009 11:43]

REelax187
Usericon van REelax187
Posted 20-02-2009 22:57 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 20 februari 2009 10:08 schreef attematic het volgende:
Daar stond 'ie nog niet?

Hahahahahahahaah, kostelijke zonde

REelax187
Usericon van REelax187
Posted 20-02-2009 22:58 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 19 februari 2009 21:59 schreef Judge M. het volgende:

Hellfest it is!!!

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com