IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hier lullen we over Pestilence, motherfuckers!!! Vorige pagina | Volgende pagina
VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 20-01-2009 22:04 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 20 januari 2009 21:59 schreef Mutilator het volgende:
Pff..wat een oppervlakkige gevolgtrekking zeg: voor een kritisch pretendent mis je meteen al kennis; ik ben benieuwd naar jouw uberkritische vragen!

Had je maar voor VM/AM moeten schrijven lullo!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-01-2009 22:14 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 januari 2009 22:04 schreef VM Saldiac het volgende:
Had je maar voor VM/AM moeten schrijven lullo!

Is dat soms een uitnodiging lullo! ;p

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 20-01-2009 22:15 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 20 januari 2009 22:14 schreef Mutilator het volgende:
Is dat soms een uitnodiging lullo! ;p

Stuur maar es 2 reviews en dan zien we wel.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 20-01-2009 22:38 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 januari 2009 22:15 schreef VM Saldiac het volgende:
Stuur maar es 2 reviews en dan zien we wel.

Ik zie eerst zelf wel

Een ding wou ik je toch ff onder de neus wrijven; positiviteit is totaal wat anders dan niet-kritisch zijn, al lijkt dat misschien zo in verhouding tot het vaak in ongezonde mate aanwezige sceptisme.

Ik vind dat we het hier niet hebben over een of ander boerelullenbandje, maar de band die Nederland op de wereld-(death)metalkaart gezet heeft (sorry Gorefest). Dit heb ik echt niet zelf bedacht.

Als ik de Nederlandse vertegenwoordiging op het affiche van het Maryland Deathfest zie, bekruipt me toch ietwat nationalistische trots dat goeie deathmetal gewoon al jarenlang een kwalitatief onderdeel van de Nederlandse cultuur is.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 20-01-2009 22:40 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-01-2009 22:46]

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 20-01-2009 23:41 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

Mijn neus is veels te groot om ook maar iets van die post te voelen.

Maar jouw mening mag jij natuurlijk hebben.
Mij maakt het geen ene ruk uit wie wat heeft gedaan vroeger.
In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst. En dat geldt voor elke band, hoe groot of klein ze ook moge zijn.

En toevallig fluisterde een vogeltje in mijn oor dat Anacrusis officieus ook weer aan het repeteren geslagen is!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-01-2009 23:43 by mental Profiel van mental

ja, daar zitten we echt op te wachten, die band kon vroeger al geen potten breken, laat staan nu met die achterhaalde zooi van hun.

Fuck the world and fuck you

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-01-2009 23:49 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 20 januari 2009 22:38 schreef Mutilator het volgende:
Ik vind dat we het hier niet hebben over een of ander boerelullenbandje, maar de band die Nederland op de wereld-(death)metalkaart gezet heeft (sorry Gorefest). Dit heb ik echt niet zelf bedacht.

En Altar, he

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 21-01-2009 0:32 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 20 januari 2009 23:43 schreef mental het volgende:
ja, daar zitten we echt op te wachten, die band kon vroeger al geen potten breken, laat staan nu met die achterhaalde zooi van hun.

Noem het beestje dan wel bij de naam eej.

Snark
Usericon van Snark
Posted 21-01-2009 7:41 by Snark Profiel van Snark

[edit] niet posten als t nog zo vroeg is]

[Dit bericht is gewijzigd door Snark op 21-01-2009 7:49]

GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 21-01-2009 18:11 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:
Op 20 januari 2009 22:38 schreef Mutilator het volgende:

Een ding wou ik je toch ff onder de neus wrijven;

quote: ik jou ook:

quote: nee, dit heb jij idd niet zelf bedacht. wereld(death)metalkaart? idd, terecht die (death) tussen haakjes want elke plaat was bijna een andere stijl van muziek. daarnaast weet ik niet wie dit wel bedacht heeft, maar het is veel te veel eer om te bedenken dat Pestilence NL op de (death)metalwereldkaart heeft gezet. of oke: wel gezet wellicht, maar daarna was het ook gauw afgelopen (mede dankzij de fantastische opmerkingen van P.M zelf)

Als ik de Nederlandse vertegenwoordiging op het affiche van het Maryland Deathfest zie, bekruipt me toch ietwat nationalistische trots dat goeie deathmetal gewoon al jarenlang een kwalitatief onderdeel van de Nederlandse cultuur is.

quote: omdat een aantal bands naar jaren van stilte ineens weer bij elkaar komen, of hoe bedoel je dat? persoonlijk heb ik meer respect voor bands die al die jaren door gegaan zijn...

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-01-2009 18:13 by mental Profiel van mental

quote:
Op 20 januari 2009 23:49 schreef Mark het volgende:
En Altar, he
ALTAR!!!! godenband, vooral ten tijde van Youth against Christ. zo zwaar geript van Deicide dat het eigenlijk niet leuk zou moeten zijn, maar dat is het na al die jaren nog wel natuurlijk, ik brul nog regelmatig Divorced from God mee, heb de band gelukkig redelijk vaak kunnen zien, tot ze het voor zichzelf verneukten. De platen NA Youth against Christ waren ronduit kut.

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-01-2009 20:11 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Youth against was anders al een stevige tegenvaller, imo. Die demo and god created satan blabla, dát was je van het.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-01-2009 20:14 by mental Profiel van mental

quote:
Op 21 januari 2009 20:11 schreef De Tegenpartij het volgende:
Youth against was anders al een stevige tegenvaller, imo. Die demo and god created satan blabla, dát was je van het.
Tering dude je kan zo in de HC scene terecht met je de demo is de shit weet je swa. de demo's heb ik never gehad alleen maar de Youth against Christ cd, en die andere natuurlijk, maar weggedaan want een fucking hoploze shit was dat zeg.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-01-2009 20:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 januari 2009 20:11 schreef De Tegenpartij het volgende:

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-01-2009 20:16 by mental Profiel van mental

quote:
Op 21 januari 2009 20:15 schreef Jenje het volgende:

Ja ik snap m ook niet YAC blaast als een gek en dat na al die jaren. een ondergewaardeerde klassieker zeg ik je.

De Tegenpartij
Posted 21-01-2009 20:16 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Hehehe, dat was niet de bedoeling. Maar het is wel zo, imo. Youth klinkt bi lange na niet zo smerig alsdat de demo doet. Youth klinkt veels te clean en van die drums werd ik ook niet blij.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-01-2009 20:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Als iets hatelijke brute death metal is, is dat Altar wel .. de Altar-native optredens waren daar nog maar eens het bewijs van.

De Tegenpartij
Posted 21-01-2009 20:17 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 januari 2009 20:15 schreef Jenje het volgende:

Tis maar een mening, hè. Wel mijn mening, maar toch. ;-)

Volgens mij is het allang weer tijd om over pestilence te lullen, hehe.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-01-2009 20:18 by mental Profiel van mental

quote:
Op 21 januari 2009 20:16 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hehehe, dat was niet de bedoeling. Maar het is wel zo, imo. Youth klinkt bi lange na niet zo smerig alsdat de demo doet. Youth klinkt veels te clean en van die drums werd ik ook niet blij.
ERhm kan je die demo eens regelen op een copy ofzo ? Een origineel zal wel niet te doen zijn lijkt me hehehe.

De Tegenpartij
Posted 21-01-2009 20:20 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Volgens mij heb ik alleen maar een kopie van, als ik het me goed kan herinneren. En ik kan geen cassettebandjes digitaliseren.

Probeer isohunt.com maar eens, daar zag ik 'em voorbij komen met nog tig demotapes. Google is uw vriend.

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 21-01-2009 20:20 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 21 januari 2009 20:18 schreef mental het volgende:
ERhm kan je die demo eens regelen op een copy ofzo ? Een origineel zal wel niet te doen zijn lijkt me hehehe.

Demo zal vast wel op een of andere blog te vinden zijn lijkt me.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-01-2009 20:21 by mental Profiel van mental

quote:
Op 21 januari 2009 20:20 schreef De Tegenpartij het volgende:
Volgens mij heb ik alleen maar een kopie van, als ik het me goed kan herinneren. En ik kan geen cassettebandjes digitaliseren.

Probeer isohunt.com maar eens, daar zag ik 'em voorbij komen met nog tig demotapes. Google is uw vriend.
Pfff anders doe je een beetje moeite zeg maar ik zal eens kijken ook al ben ik niet zo handig ( lees lui ) met die shit hehehe

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-01-2009 20:22 by mental Profiel van mental

quote:
Op 21 januari 2009 20:20 schreef VM Saldiac het volgende:
Demo zal vast wel op een of andere blog te vinden zijn lijkt me.
Ook daar maar eens rondkijken dan... welke zou ik moeten proberen voor de meeste kans ? anders is het als zoeken naar een neger die met een condoom neukt....

De Tegenpartij
Posted 21-01-2009 20:25 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 januari 2009 20:21 schreef mental het volgende:
Pfff anders doe je een beetje moeite zeg maar ik zal eens kijken ook al ben ik niet zo handig ( lees lui ) met die shit hehehe

Ik heb 'em al gevonden. ik stuur wel ff een mail.

Kijk, doe ik toch moeite, hehe.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com