IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hier lullen we over Pestilence, motherfuckers!!! Vorige pagina | Volgende pagina
REelax187
Usericon van REelax187
Posted 05-02-2009 20:34 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 4 februari 2009 23:45 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
Een stuk beter dan Horror Detox! Wel weer ontzettend Morbid Angel, maar dat is geen probleem natuurlijk.

Als je octave chords gebruikt klinkt het al snel naar bands die dezelfde stijl octaaf chords gebruiken. Wij gebruikten die chords ook al ten tijde van Consuming. Maar de manier waarop we de riff als een soort slides over de nek spelen is zeker anders dan M.A. Maar zeker een compliment. M.A. is natuurlijk geen amateurbandje...

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 06-02-2009 0:21 by El Chulo Profiel van El Chulo

Ik vind beide nummers erg vet!! Ben benieuwd naar de hele cd. Het geluid is erg herkenbaar Pestilence, knap gedaan na al die jaren!

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 06-02-2009 17:12 by Heer der Heerscharen Profiel van Heer der Heerscharenhttp://www.monolith-deathcult.com

Consuming ken ik helemaal niet, ik moet wel zeggen dat de vox van Mameli een stuk bruter zijn dan dat geschuur en gepiep van V Drunen.

[Dit bericht is gewijzigd door Heer der Heerscharen op 06-02-2009 20:42]

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 06-02-2009 23:23 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 6 februari 2009 17:12 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
Consuming ken ik helemaal niet, ik moet wel zeggen dat de vox van Mameli een stuk bruter zijn dan dat geschuur en gepiep van V Drunen.

Mameli's zang past ook veel beter bij dit nieuwe songmateriaal dan de zang van Martin.
Desondanks zie ik her en der op het internet wel wat gasten die toch om Martin liggen te miepen.
Boeiuh.

Kom maar op met "Hangman" dan!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-02-2009 2:47 by mental Profiel van mental

En dat bedoel ik nu, het zijn gewoon afgekeurde Morbid Angel nummers, die Mameli waarschijnlijk voor zijn verjaardag van Trey heeft gekregen.

Fuck the world and fuck you

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-02-2009 3:51 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Dat is wel een heel doorzichtig poginkje om te stoken, mental. Het is jammer dat je zo gefrustreerd bent dat je dat telkens probeert.

De tweede track is weer supergaaf! Wel heel anders dan de eerste: meer diepgang waardoor ik er zelf nog een paar luisterbeurten voor nodig heb; hopelijk is de rest van het album ook divers met wat verrassingen erin

Gaat de live tour trouwens wel lukken met Tony Choy aangezien Atheist hem blijkbaar zeer snel terugverwacht ivm het schrijven van het nieuwe Atheist album?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-02-2009 12:10]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-02-2009 3:56 by mental Profiel van mental

Gast, geef me even een weekje... ik ben nog niet in vorm.

REelax187
Usericon van REelax187
Posted 07-02-2009 22:55 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 7 februari 2009 2:47 schreef mental het volgende:
En dat bedoel ik nu, het zijn gewoon afgekeurde Morbid Angel nummers, die Mameli waarschijnlijk voor zijn verjaardag van Trey heeft gekregen.

Sorry maar alleen al Pete S. zou nooit kunnen doen wat Peter Wildoer kan....samen met mijn riffs is dit toch wel erg speciaal...jammer dat jij er anders over denkt maar goed het is jouw feestje....

REelax187
Usericon van REelax187
Posted 07-02-2009 22:58 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 7 februari 2009 3:51 schreef Mutilator het volgende:

Gaat de live tour trouwens wel lukken met Tony Choy aangezien Atheist hem blijkbaar zeer snel terugverwacht ivm het schrijven van het nieuwe Atheist album?

Tony is mijn bro en hijgaat zeker met mij mee op tour, wat Atheist ook gaat doen. Hij is niet echt involved in het writing van nieuw ateist materiaal hoor....Ik heb dagelijks contact met Tony en daarom kan ik dit nogmaals bevestigen.....

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 07-02-2009 23:29 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 februari 2009 22:58 schreef REelax187 het volgende:
Tony is mijn bro en hijgaat zeker met mij mee op tour, wat Atheist ook gaat doen. Hij is niet echt involved in het writing van nieuw ateist materiaal hoor....Ik heb dagelijks contact met Tony en daarom kan ik dit nogmaals bevestigen.....

Ok! Ik ken natuurlijk de schema's niet maar meende zoiets dergelijks op te maken van de Atheist myspace/blabbermouth whatever.

Heb je Obscura trouwens al gehoord Patrick? Naast het rijtje metalbands die je eerder noemde dat jouw interesse in metal terugbracht is er nog een hele 'onderlaag' aan minder bekend, maar supergaaf talent..ik noem bijv een Hour of Penance maar weer eens haha! http://www.myspace.com/14084135

Overigens zou het gaaf zijn als de Pestilence tracks te downloaden zijn zoals je voorstelde, dan zet ik ze op mijn mp3 speler; de pc speakertjes doen de nummers niet bepaald recht..

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

REelax187
Usericon van REelax187
Posted 07-02-2009 23:43 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 7 februari 2009 23:29 schreef Mutilator het volgende:
Ok! Ik ken natuurlijk de schema's niet maar meende zoiets dergelijks op te maken van de Atheist myspace/blabbermouth whatever.

Heb je Obscura trouwens al gehoord Patrick?
Overigens zou het gaaf zijn als de Pestilence tracks te downloaden zijn zoals je voorstelde, dan zet ik ze op mijn mp3 speler; de pc speakertjes doen de nummers niet bepaald recht..

Ik kan niet zo goed met Kelly want hij was destijds al pissed off dat ik Tony had gekaapt voor Testimony...De songs worden inderdaad terzijne tijd downloadable.....maar jij krijgt toch binnenkort een promo-cd van me, wat maakt het jou nog uit dan hahahahaha maatje

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 08-02-2009 0:00 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 februari 2009 23:43 schreef REelax187 het volgende:
Ik kan niet zo goed met Kelly want hij was destijds al pissed off dat ik Tony had gekaapt voor Testimony...

En daarvoor had hij Tony gekaapt van Cynic..hehe
Wel oud zeer bij hem trouwens; hopelijk wordt de wrok slechts vertaald in fellere muziek

quote:
De songs worden inderdaad terzijne tijd downloadable.....maar jij krijgt toch binnenkort een promo-cd van me, wat maakt het jou nog uit dan hahahahaha maatje

Jeuj!! Uiteraard zeer gaaf, maar zoals VMsaldiac dat al treffend zei: Geduld is een schone zaak, edoch dat hebben wij niet LOL! Mensen kijken af en toe raar om naar die rare snuiter die op straat continue 'Horror detox' fietst te grommen

REelax187
Usericon van REelax187
Posted 08-02-2009 0:05 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 8 februari 2009 0:00 schreef Mutilator het volgende:
En daarvoor had hij Tony gekaapt van Cynic..hehe
Wel oud zeer bij hem trouwens; hopelijk wordt de wrok slechts vertaald in fellere muziek

Hij lijkt op een skinny hulk hogan zo met die bandana hahahaha.......

Jeuj!! Uiteraard zeer gaaf, maar zoals VMsaldiac dat al treffend zei: Geduld is een schone zaak, edoch dat hebben wij niet LOL! Mensen kijken af en toe raar om naar die rare snuiter die op straat continue 'Horror detox' fietst te grommen

Hmmm, hahahaha zo op de fiets en dan grommend HORRRRRORRR...grappig

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 08-02-2009 0:26 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Hehe ik vernam vandaag via een oude bekende dat de Pestilence-buzz ook al rondzingt onder de oude garde in de Apeldoornse metal-clan. Zou me niks verbazen als men Pestilence in de Gigant wil gaan boeken..

quote:
Op 7 februari 2009 22:55 schreef REelax187 het volgende:
Sorry maar alleen al Pete S. zou nooit kunnen doen wat Peter Wildoer kan....samen met mijn riffs is dit toch wel erg speciaal...jammer dat jij er anders over denkt maar goed het is jouw feestje....

Heer der Heerscharen's opmerking mbt jouw zang onderschrijf ik; anders, maar minimaal zo goed en tegenwoordig nog vetter zelfs..

Wat Morbid Angel leftovers betreft is natuurlijk een verzinsel, als mental er verstand van had zou hij weten dat Morbid Angel al hun materiaal heeft hergebruikt (ok enige uitzondering=Demon seed)

Wat me wel nieuwsgierig maakt is wat de verschillen in drumkunsten dat je aangeeft zijn tussen Peter & Pete?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-02-2009 0:28]

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-02-2009 0:30 by mental Profiel van mental

Is dit nu het Pestilence topic of het Grote Mutilator topic ?

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 08-02-2009 1:36 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 8 februari 2009 0:30 schreef mental het volgende:
Is dit nu het Pestilence topic of het Grote Mutilator topic ?

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-02-2009 1:47 by mental Profiel van mental

Ik weet een leuk verjaardagskado voor Mutilator, dat ie in de msn lijst mag van Mameli.

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 08-02-2009 2:00 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 8 februari 2009 1:47 schreef mental het volgende:
Ik weet een leuk verjaardagskado voor Mutilator, dat ie in de msn lijst mag van Mameli.

Hehe. Of dat ie Mameli's vriendje mag zijn in Club Penguin.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-02-2009 2:02 by mental Profiel van mental

quote:
Op 8 februari 2009 2:00 schreef VM Saldiac het volgende:
Hehe. Of dat ie Mameli's vriendje mag zijn in Club Penguin.
Te erg! Zie het zo voor me!

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 08-02-2009 2:08 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Is ipv jullie dierenclubs 'ontopic' misschien een idee heren?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-02-2009 2:13]

Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 08-02-2009 5:29 by Heer der Heerscharen Profiel van Heer der Heerscharenhttp://www.monolith-deathcult.com

Mutilator, stop eens met dat allemachtige geslijm man. Het is Mameli maar, een boer uut Twente. Niet de Heere Jezus.

Horror Detox is helemaal geen gaaf nummer, de chorus is zo cliche als de ziekte en de titel is kut

krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 08-02-2009 11:59 by krisiunizer Profiel van krisiunizerhttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

quote:

Ja, Patrick. What's up with 'stealing' their bassplayer?

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-02-2009 13:08 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 7 februari 2009 22:55 schreef REelax187 het volgende:
Sorry maar alleen al Pete S. zou nooit kunnen doen wat Peter Wildoer kan....
Mwoa..het lijkt mij dat Pete echt wel capabel is om de meeste drumpartijen te spelen; dat hij zijn drumpartijen niet erg creatief invult (hoewel dat meer een kwestie van smaak is)is een ander verhaal.

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-02-2009 13:13 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 8 februari 2009 13:08 schreef BARABAS het volgende:
Mwoa..het lijkt mij dat Pete echt wel capabel is om de meeste drumpartijen te spelen; dat hij zijn drumpartijen niet erg creatief invult (hoewel dat meer een kwestie van smaak is)is een ander verhaal.

Misschien zou het verstandig zijn als Pete S. eens gaat afkicken. Zou zijn creatieve vermogen wel eens ten goede kunnen komen. Bij Terrorizer had hij toch ook veel betere drumlijntjes?
Of hij de snelheden zonder chemische hulpmiddelen nog kan halen is een ander verhaal...

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 08-02-2009 13:14 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

wat gebruikt hij?

coke??

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com