|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vind beide nummers erg vet!! Ben benieuwd naar de hele cd. Het geluid is erg herkenbaar Pestilence, knap gedaan na al die jaren! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Consuming ken ik helemaal niet, ik moet wel zeggen dat de vox van Mameli een stuk bruter zijn dan dat geschuur en gepiep van V Drunen. [Dit bericht is gewijzigd door Heer der Heerscharen op 06-02-2009 20:42] TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: Mameli's zang past ook veel beter bij dit nieuwe songmateriaal dan de zang van Martin. Desondanks zie ik her en der op het internet wel wat gasten die toch om Martin liggen te miepen. Boeiuh. Kom maar op met "Hangman" dan! |
|
En dat bedoel ik nu, het zijn gewoon afgekeurde Morbid Angel nummers, die Mameli waarschijnlijk voor zijn verjaardag van Trey heeft gekregen. Fuck the world and fuck you |
|
Dat is wel een heel doorzichtig poginkje om te stoken, mental. Het is jammer dat je zo gefrustreerd bent dat je dat telkens probeert. De tweede track is weer supergaaf! Wel heel anders dan de eerste: meer diepgang waardoor ik er zelf nog een paar luisterbeurten voor nodig heb; hopelijk is de rest van het album ook divers met wat verrassingen erin Gaat de live tour trouwens wel lukken met Tony Choy aangezien Atheist hem blijkbaar zeer snel terugverwacht ivm het schrijven van het nieuwe Atheist album? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-02-2009 12:10] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gast, geef me even een weekje... ik ben nog niet in vorm. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Sorry maar alleen al Pete S. zou nooit kunnen doen wat Peter Wildoer kan....samen met mijn riffs is dit toch wel erg speciaal...jammer dat jij er anders over denkt maar goed het is jouw feestje.... |
|
quote: Tony is mijn bro en hijgaat zeker met mij mee op tour, wat Atheist ook gaat doen. Hij is niet echt involved in het writing van nieuw ateist materiaal hoor....Ik heb dagelijks contact met Tony en daarom kan ik dit nogmaals bevestigen..... |
|
quote: Ok! Ik ken natuurlijk de schema's niet maar meende zoiets dergelijks op te maken van de Atheist myspace/blabbermouth whatever. Heb je Obscura trouwens al gehoord Patrick? Naast het rijtje metalbands die je eerder noemde dat jouw interesse in metal terugbracht is er nog een hele 'onderlaag' aan minder bekend, maar supergaaf talent..ik noem bijv een Hour of Penance maar weer eens haha! http://www.myspace.com/14084135 Overigens zou het gaaf zijn als de Pestilence tracks te downloaden zijn zoals je voorstelde, dan zet ik ze op mijn mp3 speler; de pc speakertjes doen de nummers niet bepaald recht.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik kan niet zo goed met Kelly want hij was destijds al pissed off dat ik Tony had gekaapt voor Testimony...De songs worden inderdaad terzijne tijd downloadable.....maar jij krijgt toch binnenkort een promo-cd van me, wat maakt het jou nog uit dan hahahahaha maatje |
|
quote: En daarvoor had hij Tony gekaapt van Cynic..hehe Wel oud zeer bij hem trouwens; hopelijk wordt de wrok slechts vertaald in fellere muziek quote: Jeuj!! Uiteraard zeer gaaf, maar zoals VMsaldiac dat al treffend zei: Geduld is een schone zaak, edoch dat hebben wij niet LOL! Mensen kijken af en toe raar om naar die rare snuiter die op straat continue 'Horror detox' fietst te grommen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hmmm, hahahaha zo op de fiets en dan grommend HORRRRRORRR...grappig |
|
Hehe ik vernam vandaag via een oude bekende dat de Pestilence-buzz ook al rondzingt onder de oude garde in de Apeldoornse metal-clan. Zou me niks verbazen als men Pestilence in de Gigant wil gaan boeken.. quote: Heer der Heerscharen's opmerking mbt jouw zang onderschrijf ik; anders, maar minimaal zo goed en tegenwoordig nog vetter zelfs.. Wat Morbid Angel leftovers betreft is natuurlijk een verzinsel, als mental er verstand van had zou hij weten dat Morbid Angel al hun materiaal heeft hergebruikt (ok enige uitzondering=Demon seed) Wat me wel nieuwsgierig maakt is wat de verschillen in drumkunsten dat je aangeeft zijn tussen Peter & Pete? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-02-2009 0:28] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Is dit nu het Pestilence topic of het Grote Mutilator topic ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: |
|
Ik weet een leuk verjaardagskado voor Mutilator, dat ie in de msn lijst mag van Mameli. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehe. Of dat ie Mameli's vriendje mag zijn in Club Penguin. |
|
quote:Te erg! Zie het zo voor me! Fuck the world and fuck you |
|
Is ipv jullie dierenclubs 'ontopic' misschien een idee heren? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-02-2009 2:13] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Mutilator, stop eens met dat allemachtige geslijm man. Het is Mameli maar, een boer uut Twente. Niet de Heere Jezus. Horror Detox is helemaal geen gaaf nummer, de chorus is zo cliche als de ziekte en de titel is kut TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: Ja, Patrick. What's up with 'stealing' their bassplayer? |
|
quote:Mwoa..het lijkt mij dat Pete echt wel capabel is om de meeste drumpartijen te spelen; dat hij zijn drumpartijen niet erg creatief invult (hoewel dat meer een kwestie van smaak is)is een ander verhaal. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Misschien zou het verstandig zijn als Pete S. eens gaat afkicken. Zou zijn creatieve vermogen wel eens ten goede kunnen komen. Bij Terrorizer had hij toch ook veel betere drumlijntjes? Of hij de snelheden zonder chemische hulpmiddelen nog kan halen is een ander verhaal... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
wat gebruikt hij? coke?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |