|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat ga je toch niet naast het Pestilence vinyl zetten? Koop het nieuwe album gewoon op vinyl. |
|
quote: Klopt helemaal, Holdsworth blijft god......Ik probeer niet helemaal als meneertje te klinken maar ben er zeker door beinvloed... |
|
quote: Wat zou wel schokkend zijn dan? |
|
quote: Dat je eindelijk eens uit de kast komt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nee, ik bedoel zijn coming-out. Edit: Als in dit stukje tekst [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 04-03-2009 21:23] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: FRNK schijnt daarentegen ook een behoorlijke muzikant te zijn, in tegenstelling tot muzikale malloten zoals bovengetekende (ik dus) en MR. N. |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Wat een achterlijke opmerking... Val jij op mannen dan? Is dat je grote wens? Het enige wat bij mij uit de kast komt zijn kleren. |
|
Oh en ot: Nieuwe nummers op gayspace klinken vet. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 04-03-2009 23:18] =) |
|
quote: +1 : Bastianus hapt wel erg graag..dat coming out idee van hem komt over als wishful thinking. Misschien een aardig idee om het over de muziek te hebben? Omdat ik Frenzy heb kunnen downloaden vandaag meerdere keren eindelijk eens een nieuw Pestilence nummer eens goed kunnen beluisteren op de mp3 spelert: zeer gaaf nummer, het klinkt enerzijds simpel, maar als je aandachtig luistert valt er wel t een en ander te ontdekken; opvallend is dat je graag een riff met een 'sqweek' afsluit. Hopelijk gebruik je dat soort geluiden ook tijdens een riff; dat maakt het extra ziek imo; mooi voorbeeld is een megariff zoals Arsis die speelt in het nummer Servants to the night. Ben dus benieuwd naar de rest vd plaat.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Volgens mij de Relaxdude diegene die hapt. En qua schokkend, ik bedoel daarmee dat ik niet van mijn stoel geblazen werd. Kan nog komen met de andere nummers natuurlijk. Vind het overigens niet slecht ofzo hoor, voor de duidelijkheid omdat begrijpend lezen niet de sterkste kant blijkt te zijn. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 04-03-2009 23:50] Boeiender |
|
Als je iemand zijn provocatietje laat uitleggen terwijl iedereen em al door heeft dan hapt ie toch behoorlijk imo. Bedankt trouwens voor je uitleg, maar dat had iedereen vast allang door; begrijpend lezen zou betekenen dat je de daaropvolgende vraag beantwoord had. Ik gok bijv dat jij Obscura schokkend vindt.. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-03-2009 0:03] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Schokkender dan wat ik van Pestillence gehoord heb inderdaad. Boeiender |
|
De vergelijking ligt voor de hand ivm de link qua bandlid en enigszins qua stijl waar het in valt, maar kan imo pas echt als je het héle Pestilence album gehoord hebt..ik vind Pestilence iig een stuk origineler, waar Obscura nog te weinig eigen smoelwerk laat horen; dat zal vast bij het volgende album beter worden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Hmmmmmmmmm, ik vind de vergelijking juist krom, ondanks dat er een vm Pestilence lid in zitm, maar goed. En qua eigen smoelwerk zit het nu wat mij betrefd al wel goed met Obscura, terwijl Pestillence toch meer naar het verleden grijpt tot nu toe (Ook wel terecht, dat was het smoelwerk van Pestilence natuurlijk). Zal mij benieuwen hoe de hele cd zich verhoudt tot recentere deathmetal cd's, dat is natuurlijk wel een graadmeter voor de relevantie van de reünie. Boeiender |
|
quote: Hèhè.. Wat schattig dat je voor de Relaxert opkomt. Hoe was jullie relatie precies? Hap je ook weleens in iets anders? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Alleen daarom zou het al vrij schokkend zijn. Edit: Een opmerking over kleregeluid uit versterkerkasten zou nu wel te voor de hand liggend zijn. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 05-03-2009 9:13] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Heel 'schattig' dat jij jezelf aanbiedt, maar je zal je gerief toch in eigen kring moeten zoeken. quote: Het eigen smoelwerk gehalte van Obscura vind ik nogal beperkt; er wordt behoorlijk van de latere Death geript itt Pestilence die idd vroeger al een eigen smoelwerk had en dat gewoon doorzet. quote: Zo'n vergelijking met andere bands vind ik vrij irrelevant; elke reunie-band zou op zichzelf moeten staan en zijn eigen niveau moeten halen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-03-2009 12:33] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Goede muziek is goeje muziek, maakt niet uit welke band het speeld. En een kwestie van smaak natuurlijk. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Nieuw nummer klinkt ook best lekker. Laat dat album maar komen. |
|
quote: +1 |
|
Voor de geïnteresseerden, op Marktplaats wordt de LP verkocht met de demo's er op: http://link.marktplaats.nl/234694997 [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 06-03-2009 13:48] Bareuh... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |