|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hmm niet echt boeiend dat nieuwe nummer, klinkt een beetje als een tweederangs Morbid Angel. Mis een beetje dat eigenwijze dat de band vroeger zo kenmerkte. [Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 08-01-2009 3:06] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Helemaal mee eens met hierboven, al moest ik in het begin ook heel even denken aan een Vader. Al bij al vind ik het nummer meevallen, maar het contrast met de andere nummbers op myspace is wel groot vind ik. |
|
Ik vind het een heerlijk nummer en de zang vind ik persoonlijk wat gaver dan "vroeger". Ik ben benieuwd naar de rest van de plaat |
|
quote: Dat klopt. Die nieuwe lage grunt van Pestilence klinkt heel erg als de stem van mijn vader als hij hellig is. Ik ben trouwens bang dat Reelax 187 is afgehaakt, omdat het topic wel erg de serieuze kant opgaat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zal ik anders een een aantal brieven in gaan scannen uit de Postbus 7 sectie van de Aardschok van begin jaren 90? Over stoken gesproken |
|
Dan begin ik met die brief van Vengeance en Sleeze Beeze onder de naam Anonieme Bekende Nederlandse Hardrockbands...over o.a. over een stel "Knoeiers" als Pestilence en Thanatos. Haha wat een sneue brief was dat zeg. |
|
quote: Haha! Die contactadvertenties in Aardschok/Metal Emmer etc. waren altijd gaaf. "Eenzame rocker zoekt jonge meisjes. Liefst mongooltjes want die pijpen beter." Sleeze Beez heb ik nog wel eens stagehand voor mogen zijn, wat een arrogante gasten. En inderdaad, als hun band dan niet succesvol was gingen ze lopen afgeven op andere bands. Komt me bekend voor... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat is idd triest zeg..ik snap rivaliteit tussen bands sowieso niet afgezien van jaloezie; in zo'n kleine scene als de Nederlandse underground met lage budgetten en geen airplay kan je maar beter samenwerken me dunkt! Ik ben trouwens wel benieuwd wat REelax187 van de kunsten van FRNK vindt.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Verstandige taal. Het is nu eenmaal makkelijker om de schuld bij anderen dan bij jezelf te zoeken. Maar diezelfde energie kan je inderdaad beter in het promoten van je band in het buitenland en verbeteren van je muziek steken. En als je echt geld in de muziek wil verdienen moet je een bruiloft- en partijenbandje oprichten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Knap stukje muziek inderdaad op de myspace van FRNK. Kan er persoonlijk niet te lang naar luisteren...had ik ook met Spheres. (en cynic, sieges even, watchtower etc.). Ben meer de man van de Kop en Staart muziek. Verder kan bijv. Rush nummers erg makkelijk laten wegluisteren terwijl het technisch hoogstaand is...dat is volgens mij ook de kunst. |
|
Ik kocht ooit als jochie een zooi Aardschok's bij de Kringloopwinkel. De postbus van de Aardschok stond toen vol haatmail voor Gebedi. Ook herinner ik mij nog een Pestilence verhaal die op een tour volledig overhoop lagen met Chuckie Death. De kop was "hij is als de dood voor ons". Welnu, dat is inmiddels geregeld. TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: lal In licht van dit topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php/4507/1 ...is dit een nog mooiere 'anekdote'. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: scan eens als je wilt! ik kan me alleen nog de rel rond thanathos herinneren. Die overigens ten onrechte was want waarom zou een band haar eigen cd niet als beste mogen vinden? |
|
|
|
Ik ga hier weer redelijk off topic maar t is tenminste wel lachen om hen die het verdienen! |
|
Hier blijft t bij hoor! Ga niet ouwe pestilence of thanatos dingen scannen, da's het niet waard. |
|
Die kerel heeft natuurlijk wel prima gelijk met de gestelde dominantie van Faith No More. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja, en wat de rest betreft ook +1 Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Kan me die brief nog herinneren ja. Wat werd er in die tijd veel gezeikt in de naar Aardschok/Metal Hammer gestuurde brieven Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ach, de schrijver geeft zelf al aan dat hij/zij niet objectief is. Leuk voor vermaak maar niet als nuttige infobron. en thrash bestaat nog steeds en heeft al heel wat subgenre's overleefd en trouwens ook de band faith no more. |
|
Tja en dat terwijl Faith no more hun liefde voor tering herrie nooit onder stoelen of banken stopte. Volgens mij namen ze Napalm Death mee op hun eerste grote tour door europa. |
|
quote: Klopt. Rijnhal 1992. Ehm.. Pestilence? [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 08-01-2009 15:10] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Het doet me een beetje denken aan het werk van Dave McKean, de gast die het artwork van o.a. de Sandman serie gedaan heeft en de film mirrormask. Kan mij wel bekoren in elk geval. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Nou nou, in het geval van die cover vind ik die vergelijking niet echt op gaan. In ieder geval niet qua kwaliteit Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |