|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een stoot onder de gordel, Heer der Heerscharen. |
|
quote:En dan wel naar disabuse luisteren en dat de shit vinden, soms snap ik jou echt niet dude. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik snap het best. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Disabuse IS dan ook de shit, en iets totaal anders dan Altar... Bareuh... |
|
Misschien tijd voor een eigen Disabuse topic en voor de mensen die telkens terug willen komen op Altar is daar al een topic van.. Ontopic: Met een beetje mazzel ga ik Pestilence op Hellfest zien [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-01-2009 20:23] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:zodat we allemaal kenne zuchten: 't waren een stel Gouden Doden... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:Oh joh MEEN je dat nou ? Rotzak snapt waarom ik dit postte, jij hoeft het niet te snappen, dude. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ach natuurlijk. Inside-jokes tussen billenmaatjes, en anderen mogen lekker niet meedoen.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ik HEB tenminste nog billenmaatjes, swa. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Als het offtopic gebazel alleen tussen 2 lui is te snappen, dan moet het maar weer ontopic, anders moet ik maar eens posten gaan aanpassen! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-01-2009 21:28] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zeg muti gozert, niet voor het een of ander, maar telkens als jij post trek je mijn hele pagina uit zijn verband. En sinds wanneer ben jij een nazimod ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik waarschuw eerst, beetje offtopic = no problemo, maar teveel wordt onoverzichtelijk en als het niet meer te volgen is voor anderen wordt het zelfs irritant. Probeer je eigen topictitel ff na te leven, ok? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Welnee, maar als iemand 2 x terloops opmerkt dat hij met een freefighter traint wil graag iets duidelijk maken. Niemand vraagt er naar dus ik dacht dat ik dat dan maar moest doen. TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
ik heb in dit topic (en de vorige gesloten topic) ook al een aantal keer iets gevraagd (en opgemerkt), echter wacht ik ook nog steeds op antwoord of wordt door Mutilator (deels spreekbuis van Pestilence lijkt het wel in dit forum) verwezen naar 1 of andere quote. kortom: de kans dat je een (on-topic) antwoord gaat krijgen lijkt vrij klein, behalve als je iets post in de zin van "helemaal te gek fantastisch zeg dat nieuwe nummer"... |
|
Pestilence is off, ik heb wat beters te doen. Fuck the world and fuck you |
|
Grindbasher, jij bent nu net een van die mensen waardoor Mameli nooit meer iets met metal te maken wilde hebben. Als die dat na een paar maand nu weer zegt en zich weer 20 jaar terugtrekt is dat dus jouw schuld. Voel je die last? TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote:freefighter of niet, met een honkbalknuppel in de nek doet ook hij weinig meer. Fuck the world and fuck you |
|
nou, doorgaans voel ik weinig last... echter ik weet niet hoeveel boze metalheads achter me aan lijkt me ook niet wat. |
|
quote: hahaha...vieze fuck hoolie... |
|
Waarom blijven dooie bands niet dood?? hype shit up!!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Pfff die metalheads rennen als eerste weg. |
|
quote:Zou het niet komen doordat er sukkels als jij zijn die de scene verneuken met tering slechte bands ? Fuck the world and fuck you |
|
quote:watch yer fuckin mouth boy. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |