|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Pittsburgh Steelers are Superbowl bound! Nu nog even de Arizona Cardinals oprollen en dan hebben 'm mooi binnen! |
|
quote: hahr! kijk dat is nog eens extreem puik nieuws! heb je ook maat xxl, metalheads worden er niet slanker op Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:nee, 8 nummers en horror detox zat er ook tussen aleen nog niet afgemixt. Hoe die dr aan komt weet ik ook niet. Wil die niet zeggen, maar hij is dan wel zo dat ie dat spul ook niet gelijk op het net ploft, wel zo netjes van m Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Kijk. En die cd's zie je werkelijk nergens meer, ik heb er zelf zelfs maar 1, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Gaaf! Dan reserveer ik van elk design 1 kleedje! Laat je de oude designs ook herdrukken? Zou wel gaaf zijn nl.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Was die CD op Effigy Records uitgebracht? Heel klein label wat ook maar kort bestaan heeft. Weet het niet meer zo goed maar het zou kunnen dat ik de CD via Ewald Provoost (Master Of Brutality zine) bemachtigd heb destijds. Ewald had het toen al niet op het internet haha. Al jaren niks meer vernomen van die gast. |
|
quote:Ja. toch aardig wat nummers van dat blaadje hier thuis liggen...was een coole zine. Fuck the world and fuck you |
|
Was inderdaad een gaaf zine. Ewald heeft ook nog es 3 van mijn interviews erin gepubliceerd hehe. Zo, is het al februari? Tijd voor een nieuw Pestilence nummer! |
|
Welke interviews waren dat ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Effigy records, ja. John Erik was een prima gast, maar een platenmaatschappij was wat te hoog gegrepen, volgens mij. Heeft ook maar een paar dingen uitgebracht, naast onze debuutcd en een 3 split cd met ons erop, ik noem een molested, obtained enslavement, algol. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Uhm. Da's alweer zo'n dik 8 a 9 jaar geleden geloof ik. Geen idee meer welke interviews haha. Ze staan in ieder geval ook op Archaic Magazine. |
|
quote:Schaamteloze zelf promotie, jij Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ja er waren aardig was kleine labels in ons kikkerlandje rond die tijd. Veel van dat spul is moeilijk te vinden. Ik noem bv. Crypta die de Chemical Breath CDs hebben uitgebracht. Of Tessa Records die het debuut van Exoto gereleased hebben. Had een half jaar geleden een website gevonden van iemand die al die kleine labels en hun releases in kaart was aan het brengen. Als ik daar de URL nog van heb zal ik 'm wel es posten. Was i.i.g. mooi herinneringen ophalen hehe. |
|
Ja, maar effigy records was noors. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Naja, ik was wel mooi de eerste die een interview met Patrick deed toen het bekend werd dat Pestilence weer bestond. [Dit bericht is gewijzigd door VM Saldiac op 20-01-2009 21:39] |
|
quote: Kleine labels over de wereld verspreid dan. Hier de labellijst URL: http://www.geocities.com/peterott/labels.html#G13 |
|
quote:Pfff, ik had het laten doen door Mutilator, hoor. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Die zou geen kritische vragen hebben durven stellen. Ikke lekker wel. |
|
quote:stoertje. hoe vond dictator mameli t interview ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat mag je hem zelf vragen haha. |
|
Als ik mijn rukbunker uitkom voor een pestilence gig dan he. Fuck the world and fuck you |
|
Of wachten tot hij hier weer es post. Vraag me af of ie met succes z'n kinderen in slaap krijgt gesust met de "Horror detox" liederen. |
|
quote: Pff..wat een oppervlakkige gevolgtrekking zeg: voor een kritisch pretendent mis je meteen al kennis; ik ben benieuwd naar jouw uberkritische vragen! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
koningstopic Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |