|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kom op, tis een bon jovi nummer. Zeker opgenomen tijdens een avondje zuipen, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Niks mis met Bon Jovi! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Tijdens een avondje zuipen zou ik eerder een "Dikke lul" cover verwachten hehe. Alaaf! |
|
Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Kut ik krijg m niet stijf. De shit is aan!!!1 |
|
quote: Die Patrick.. Ook zonder achterhoeks accent? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ja, dat lijkt me logisch. |
|
quote: +1. Bareuh... |
|
Take my hand and we'll make it, I swear. Whoohoo, living on a prayer! Open the book of life To die a second death Burn in the lake of fire Next to the false prophet Face the thrones of judgement Decide who lives who dies Glorify the priests of unholiness Bring forth your lies Die in your sin, weakling End in sight by His might No power over the sacred ones Kings of a thousand years Heavenly fires waste those Who failed to see or hear The words as old as time Written and foretold Marked will be their bodies Their souls they have sold There's no mercy, save me From this purgatory Stigmatized Stigmatized Dat is toch ruwweg de tekst van 'Living on a Prayer? [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 22-02-2009 18:55] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Nee, alsjeblieft niet, laat hem dat houden! Op de DOA opnamen had hij het steeds over de verlengde platen die ze uitbrachten... Dit is een nummer van onze nieuwe elpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh. Het nummer heet <vrij in te vullen titel van Testimony> 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
achterhoek is geen twente! grmbl |
|
Twente is geen Achterhoek, bedoel je. :-) Enne... waren het nog maar LPeeees. Stuk beter dan die domme stukjes plastic van tegenwoordig. [Dit bericht is gewijzigd door krisiunizer op 22-02-2009 19:44] |
|
Twents! Dat bedoelde ik, ja.. En ik vond die aankondigingen op DOA ook meesterlijk.. 'We hebb'n nog 1 nummer, jullie kunn'n kiez'n'. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
waar is de jokkebrok? De shit is aan!!!1 |
|
dit is gvd al het 2de pestilence topic op zm en ik denk dat 12% van alle berichten echt on topic zijn. |
|
quote: Je bedoelt 'stuk beter dan die domme digitale bestandjes van tegenwoordig'. |
|
quote:euh oja duh patrick; nog in atak repeteren voor de shows dan? [edit]en oja uit nieuwsgierigheid; ken je gerrit knol nog? speelde nog in onze ouwe band ooit, had het wel vaker over jullie/pest/zijn blauwe maandag daarbij (was zeker met randy m nog?) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 22-02-2009 22:06] |
|
quote: Zoon van Loeki? Gave naam in ieder geval.. Naam uit de categorie Arie de Beuker, Lammert Grofsmid, Gait-Jan Kruutmoes etc. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 22-02-2009 23:13] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
haha yeah knol rules |
|
quote: "Het wordt dus...'Adolf dûht Barbie!'" (dat verstond ik in eerste instantie ) 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Klaus? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Twentenaren mochten willen dat ze Achterhoekers waren, als ik ergens aan hekel heb zijn het wel die domme Tukkers Against God and Government |
|
quote: Ach, alles wat ook maar een kléin beetje betekenis heeft komt nog steeds uit op vinyl, hoor. Bareuh... |
|
Van het weekend de plaat binnen gekregen (promo). Horror Detox is zeker geen representatief nummer. Blastbeats binnen de Pestilence sound zijn ook wel even wennen. Maar ja, het feit dat er een Pestilence plaat ligt is dat eigenlijk al De geknepen gitaarrifs zijn iig weer aanwezig! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |