|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: +1.... |
|
quote: Antropomorphia Bacterial Surgery Consuming Impulse Demise Of Time Extreme Unction Free Us From Temptation ... signature |
|
Titels van nummers zeggen me niet zoveel, zulke titels onthou ik slecht. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Gaat je niet lukken. Waarschijnlijk krijgen de bladen/zines niet eens een promo. Daar ging het met C-187 ook al mis. Vandaar dat Mascot, de luistersessie heeft gehouden voor mensen uit de US, UK, DUI en Ned.... Iedereen was eigenlijk heel erg positief over die afgekeurde M.A. songs... |
|
Het was een suggestie van ons aller TMDC dat het nieuwste nummer Morbid Angel achtig klinkt, voor zover ik kan herleiden She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
@ patrick. Hehehehe. O. Is dat zo, vind ik nogal erg meevallen anders. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-01-2009 22:20] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Bedoel je de songtitels of de songs zelf? |
|
quote: Ik hoor het ook niet, maar goed. Ieder zijn mening natuurlijk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Horror Detox? Die klinkt gewoon Pestilence. |
|
quote:hehehe, ach iedereen is wel voor iets op deze aarde, ik ben er voor het onzin gedeelte. Fuck the world and fuck you |
|
Hey, ik was in 2001 hier al de onzin-narrator. ;-) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Daarom zeg ik af en toe er nog wat zinnigs tussendoor, ik wil jou niet van je troon afstoten natuurlijk he. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Aangezien jij en Krisiunizer dikke maatjes zijn zal dit denk ik wel een soort inside joke zijn. Het is natuurlijk een te makkelijke open deur om een eventuele link te maken tussen The monolith deathcult en afgekeurde Nile songs, maar misschien heb je dit toch op muzikale kenmerken gebaseerd? Zo ja ben benieuwd welke. Overigens kijk ik uit naar het komende festivalseizoen; Carcass, Pestilence, voeg er meteen Asphyx, Hail of Bullets en TMDC er ook maar aan toe en ja, vooruit, doe Thanatos met hun aankomende nieuwe cd er ook maar bij dan. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-01-2009 22:58] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dr Doom! En Textures natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 12-01-2009 22:54] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: ABCDE... signature |
|
quote: Natuurlijk was het wat kort door de bocht. Ik heb geen enkele binding met de oude Pestilence, dus als mijn oudere vrienden zeggen" klinkt heel erg Pestlilence" zegt met dat niets. Ik vond Horror Detox zeker op die rollende db stukken erg naar MA neigen. Die deur tussen Nile en TMDC gaat sinds TWC natuurlijk niet meer op. Nile heeft na Shrines alleen nog maar middelmatige cd's uitgebracht terwijl getuige de reacties van iedereen wij ontzettend gave/gaye muziek maken met een eigen smoel. Krisiunizer is een grote lul, hij heeft me destijds uit Deadhead gedonderd waardoor ik van ellende maar een eigen bandje oprichtte. en de rest is geschiedenis.... Mameli, hebben jullie niet ooit in de Hitkrant gestaan met een artikel" Krijg de Pestlince!" ? [Dit bericht is gewijzigd door Heer der Heerscharen op 13-01-2009 21:31] TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote:allebei kutbands, mark en dat weet jij ook wel. Fuck the world and fuck you |
|
BZB? signature |
|
quote:lazer nou eens op, kut belg. Fuck the world and fuck you |
|
Zeg, zouden er niet nog meer nummers v/d nieuwe plaat op de myspace terecht komen voor de release-datum? Ik ben wel toe aan een nieuw nummerke! |
|
En de geruchten over een aantal leuke festivals worden ook steeds sterker |
|
Ik kan zeggen dat ik door het nummer erg benieuwd naar de ploat ben geworden. Morbid Angel? Pfffft.. |
|
@VMSalmiak: Meer nieuwe nummers op de site is een goed idee! quote: Ok! Ik heb de plaat niet gehoord, maar jullie wel gezien in Antwerpen op het metalfest, en hoewel ik de drum n'bass stukjes wat geforceerd vond overkomen, was t idd erg goed en kwam het idd veel vetter over dan Nile afgelopen Graspop.! quote: Heheh in t kader 'oud&fout'; mede gezien enkele sexuele projecties van enkele users richting mijn persoontje in dit topic kwam gister de vraag op hoe het outro van Prophetic revelations/intro van Impure tot stand is gekomen; was t een bepaalde film of een live studio sessie? haha [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-01-2009 12:22] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik moet nu opeens heel erg aan Rocket Queen denken TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |