|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De laatste keer dat ik hem zag wel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zijn bijnaam is toch Spete Sandoval? |
|
quote: Het zal je verbazen maar zo'n ultra fan ben ik niet hoor, een aantal vrienden van mij echter wel, maar die zitten niet op dit forum, dus wees blij haha! Ten behoeve van het gestel van andere posters hiero wil ik echter best -proberen te- dimmen. quote: Mee oneens; toegegeven, het niveau qua teksten zal vast niet aan de diepgang van die van Marco Foddis tippen, maar de kracht van een nummer vind ik mede liggen in het gebruik van korte, krachtige statements zoals dit chorus. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ow, mag ie wel hoor, geen probleem!!! |
|
quote: Nu komt er echt poep uit je mond, maar dat ben ik van jou al wel gewend...echt een strontspuiter |
|
quote: Tja, Choy is nu eenmaal een moneyHO hahahahaah....maar eh, hij moet dus echt van de muziek leven, verder geen baan, net gescheiden...zoontje...kost allemaal geld. Ik kan hemhardly betalen though!!! |
|
quote: Nope SNELHEID op z'n engels... |
|
quote: Hèhè, daar krijg jij stront mee, vader! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Gelul Mameli, als ik jouw mening niet deel wil het niet zeggen dat het onzin is. Ik weet prima hoe een goede hoek klinkt en dit is er overduidelijk niet een. Matige chorus, 13-in-een-dozijn titel. Daar kom je anno 2009 niet mee weg. Leren incasseren Mameli, dat kan die freefighter je vast wel leren. [Dit bericht is gewijzigd door Heer der Heerscharen op 08-02-2009 23:36] TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Anders zit het jou even diep dat je met die kutband van jou nooit eenzelfde status zult bereiken als pestilence... de jaloezie druipt gewoon van je fucking posts af man. Fuck the world and fuck you |
|
" nee jij" correct Mental, daar gaat het allemaal om TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Verder vind ik je best lief. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Klinkt spannend. Je bedoelt gewoon dat hij pep snuift, nou weten we dat ook weer |
|
wat een pleuristopic is dit aan t worden zeg |
|
quote: Obscura is toch met Jeroen Paul Thesseling en die twee ex-Necrophagist gasten? Nieuwe album is niet onaardig. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Jazeker...Klinkt errug goed. Snelle blast, goeie riffs...beetje Death, beetje klassiek.... Jeroen is een heel goeie bassist en volgens mij de enige fretless 6-stringer in de scene. Petje af!! |
|
quote: +1 |
|
quote: Klinkt idd tof; gaaf dat de heropleving van de technische deathmetal ook met de Nederlandse inbreng lekker doorstart! Zal potjandorie es tijd worden hehe Over bassisten: ken je trouwens deze?: http://www.robvanderloo.com/ The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Rob is inderdaad een geweldige bassist Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
:') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Robin kan er ook wat van idd! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hij heeft alleen zijn kop niet mee.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: In deathmetal is een grafkop verantwoord Overigens heeft Heer der Heerscharen de uitstraling van Rick Rozz dus dat plaatje is vrij compleet! Ik kan me zo voorstellen dat Patrick er een tijdje uit geweest zijnde, niet op de hoogte is dat ook in NL het speltechnisch niveau in metal gestegen is, in verhouding tot vroeger. (Tenminste dat laatste is mijn eigen indruk dan weer). The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |