|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
pff, Carcass is al jaren niets meer. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Blijkbaar moet je ff het vorige pestilence topic lezen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: *proest* Ik zeg loud from the south! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 08-01-2009 22:52] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hoe kom je daar nou bij? We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote:ik spoor niet helemaal. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Goed punt edithoer: Grote klasse trouwens dat je de fans en belangstellenden hier zo te woord staat Patrick [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 09-01-2009 0:00] |
|
quote:haha ga'k doen zo ging dat vroeger met ons in almelo ook ja (idd ook trilok oa, of bv 3000x die live-plaat van UK ). indeedy the days hehe. jeroen had ook nog wel een leuk verhaal over bierblikken/hasj/zwitserse grens met jullie enzo hehe. mooi man rock&roll [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-01-2009 0:05] |
|
quote: en mental natuurlijk! |
|
Patrick en mental zijn zich in dit topic verbaal voor aan 't bereiden op het grootse tweegevecht! Ik heb al een deal met enkele grote Amerikaanse TV-stations geregeld. Vet man, zo word ik slapend rijk. |
|
Hey Pat, mijn complimenten voor Horror Detox! quote: Haha idd; those were the days! Grtz, Jeroen |
|
quote:Ik kan melden dat ik vanaf vandaag in training ben, ik sleep in mijn naakte ik met bomen, net als Rocky dat ooit deed. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Hij krijgt zijn loon, hij krijgt zijn loon.... Fuck the world and fuck you |
|
quote: idd, het blijkt dat Patrick geleerd heeft van het verleden... |
|
quote:Hij zegt nu wel de waarheid in interviews ? ik bedoel straks slaat dit album niet aan, ben ik benieuwd met wat voor verhaal ie dan komt aanzetten. Fuck the world and fuck you |
|
ik ook. |
|
quote: Loozert |
|
quote: Vertel? Wat heb ik geleerd dan? |
|
quote: Choy is gewoon beter... |
|
quote:breezah slet. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Na Reek was het wat mij betreft af...maar zo denken mensen ook over spheres...begrijpelijk. Ik doe hetzelfde...het gaat om het eerste gevoel wat je bij een schijf hebt...de hoes, de muziek...bijna onevenaarbaar... |
|
Toch geen knuffel dus? ;-) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik zeg altijd de waarheid!!!! |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Reek was idd super toen hij uitkwam en ik de lp in engeland kocht, maar na al die jaren vind ik necroticism wel een tandje beter. Beter geluid, betere nummers, betere solo's. Naja, ieder zijn mening natuurlijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |