|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik weet niet hoeveel mijn lijst er aankan...maar jullie zijn iig allemaal van harte welkom, behalve sterretje!! Geintje!!!!! |
|
quote:Hij wil me meppen, heb je het departure topic niet gevolgd ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Kijk! Een kenner. De maagdenzuigers, take 3. Zijn er nog broodjes? En qua bamzaaien zeg ik: Opuuuh. Dikke bam! Mogen dat ook gebruikte lucifers zijn? Je hebt er 2 in je klauwuh! En verder (naast psycho pippi) snapt niemand zo ongeveer deze conversatie, hahahahahaaaaa. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nou ik train met een freefighter, misschien mag ik meedoen???? |
|
quote:ik betaal mijn kaartje wel hoor. straks loop je nog inkomsten mis, dat willen we niet, he. Fuck the world and fuck you |
|
quote:tegen 2 van zulke harde bazen kan ik niet op, of ik moet mijn voltallige crew meenemen, dan maken we miss nog een kans. Fuck the world and fuck you |
|
quote: NUl? hOE KUN JE NU IN GODESNAAM 0 zeggen als je er 1 in je klauw heb? |
|
quote:je bedoeld waarschijnlijk HAND ? hou het forum netjes aub, het is hier geen muur, he. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Sterretje, jij hebt een vrijkaartje hooor!!! |
|
quote:Zet me er maar op als sterretje dan... ZM sterretje, ik vind het wel wat hebben. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Gaan we zo doen blafkaanes? |
|
quote: Ja, wel gevolgd. Gewoon even uitpraten onder een biertje, niks aan de hand. Ontopic: En is Pestilence zich al aan het verheugen op het feit dat de nieuwe Atak nu op Grolsch draait? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
'We' gaan niet vechten, hè jongens! Anders moet ik er toch tussen komen, met mijn moedergevoelens... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: You are IN!!! |
|
Lol, dan weet ik dus nu hoe ik gratis naar binnen kan Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote: DIE NIEUWE ZAAL IS TOPPIE al zeg ik ut zelf, i love Enschede |
|
quote:wil je nog een beschrijving van hoe ik eruitzie ? alhoewel ik denk dat spekophoping wel volstaat. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Jij niet vrind... |
|
quote: Hahahaha, brilllljant, ja. Euh.... Je ken nie wetuh! Tis toch raje... Oja, de gastenlijst tot nu toe: de tegenpartij psycho pippi mutilator zm sterretje En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nix aan het handje... we wegen gewoon af |
|
quote: Dus da's dikke BAM?! [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 24-01-2009 0:13] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: dikke bam...in cafe...????? |
|
quote: De bonte vivant. Volgende week een cursus knasta, maar hoelang dat met de emiddelde zm'er kan duren... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 24-01-2009 0:17] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |