|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vond Pestilence altijd een vette band, maar als ik dit topic zo doorlees zijn het wel een stelletje huilebalken. Jammer. |
|
quote: Band Of Tears? 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Eerste recensie? http://www.seaoftranquility.org/reviews.php?op=showcontent&id=7526 |
|
Toffe resensie man (slijm slijm slijm slijm slijm enz) Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Vandaag de nieuwe besteld, samen met ondergewaardeerde cultact P.U.S. |
|
De cd rost nu mijn speakers uit. Complimenten, erg gave cd geworden. Kan niet wachten tot 10 april. Lekker en Heads I win, tails you lose |
|
quote: Hehehe, ik kan 'em nog steeds nergens op het net vinden. Scheelt dat kerrazy dood is, maar goed. ;-) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Heren, dames ook natuurlijk, graag zelfs, Wie uit de omgeving meppel gaan er naar het concert 10 april in Enschede? Wie wil er meerijden, of met wie kan ik meerijden daarheen? Scheelt in de kosten en is leuker samen. Rob |
|
sjees, weer een zonder vrienden. Fuck the world and fuck you |
|
Blijf jij nou maar ontopic, dondersen drol, anders heb je straks weer een ban aan je broek ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Misschien heeft hij genoeg vrienden maar houden die niet van metal. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 15-03-2009 18:49] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:o ja. scherp Fuck the world and fuck you |
|
die nieuwe nummers klinken goed, ik hoor een moderne strakke band, maar ik hoor geen memorabele nummers. Is is geen schande, maar stille hoop is er altijd. |
|
Wàààt!? Nieuwe Pestilence-nummers?! Je let even niet op... (Ik bied nu alvast m'n excuses aan, want ik weet dat ik vervelend ben.) We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Vrijdagmiddag Testimony opgezet en de gitaar erbij gepakt. Resultaat: 2 uur nonstop riffen op die plaat en vervolgens een half uur te laat op het werk komen. Goeie zaak. MC Hammer Smashed Face |
|
quote: Dat klinkt errug goed...riffen voor een goeie zaak heheh |
|
quote: Ok je hebt em dus nu al...ben blij dat je em tof vind...heb je ook favo songs? |
|
quote: Koop em dan gewoon jij vuile uitzuiger...wat nu neutronenkorrels....is gewone basterdzuiker!!! |
|
Eindelijk heeft Patrick het quoten onder de knie. |
|
quote: Ik heb de CD al besteld, mag ik 'm dan wel downloaden haha. Plaat is gvd nog niet te vinden op de beter blogsites of de Russische portaal. [Dit bericht is gewijzigd door VM Saldiac op 15-03-2009 23:34] |
|
quote: Was uw tuin dan al winterklaar? Kèk nah, scheuahgras! Weinig kans zeker, op een optreden in de buurt van Den Haag? MC Hammer Smashed Face |
|
quote: Eigenlijk vind m'n manager dat we al veel in nederland spelen....strax ook met alle festivals er nog bij zijn we best vaak te zien... U doet me aan m'n oma denken....die heeft ook zo'n stoel... |
|
Verzin even een nieuwe titel. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |