|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Goh, laat ik nu de nieuwe deadhead cd al een paar keer beluisterd hebben. Mijn zoontje vindt em ook tof.... Nog een paar dagen dan komt de nieuwe track online...misschien worden de songs zelfs downloadable, ben ik nog mee bezig met de platenboys... |
|
quote: Ahhh, kijk da's nu een van m'n favo's. Die keer dat hij als Justus de Broekenaere, helemaal vanuit Belgie naar Nederland is komen fietsen omdat hij werd afgekapt in een interview...gewoonweg geniaal... |
|
quote: Nee, niet zo. Meer zoals James Hetfield tegenwoordig op ds. Paauwe lijkt... |
|
quote: deathmetalkinderen? ... en hop pestilence heeft t eeuwige leven van vader op zoons |
|
quote:` Hehe, inderdaad een behoorlijke fysieke apparadzjik! Net als Johannes de Heer en Willem Oltmans.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik ben blij dat je mijn stelling visueel kracht bijzet. Zodat men niet denkt dat ik maar wat onzin uitkraam. De gelijkenis van Johannes de Heer met Oltmans was mij nog niet zodanig opgevallen, maar ik moet zeggen dat hij opzienbarend is. |
|
quote: Ahhh, dat wordt raden! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wat lijkt krisiunizer trouwens op Heer der Heerscharen Kampense inteelt? [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 29-01-2009 11:54] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Pleonasme.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Maar welke kant op? Is inteelt deel van Kampen of Kampen een deel van inteelt? Hmm, beide kanten dus... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dead Head heeft die MySpace-exposure dan ook iets meer nodig dan de band met de P. Hoe kan ik nou op HdH lijken? Ik speelde al gitaar toen hij nog luiers volbaggerde. Besides... Zeker mijn nieuwe kapsel nog niet gezien? Nieuwe Pestilence is trouwens echt cool. Hups, kats weer on topic. |
|
quote: Zelfde kop (als in: hoofd en gitaar-), haardracht hielp ook wel. En blijkbaar is HdH gewoon snel verouderd (of jij langzaam). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
HdH heeft zorgen, omdat de werelddominatie in 2008 op zich liet wachten. Maar goed... ik hoor wel vaker dat hij op mij lijkt. Het is je vergeven. Wat 'Verdurmen' betreft... als jullie nu eens begonnen hem 'Marcel' te noemen... Iemand ooit Edwin Kelder in Lingo gezien? Of was dat ook Marcel? Ik ben het vergeten. |
|
quote: Oh, daar ging het je om, wie op wie lijkt. Ja, sorry, die distinctie maak ik niet Maar goed hoor; hij lijkt op jou. Dank voor de vergiffenis. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dat is wel verwarrend, want er was ook al een andere Marcel in Altar. Ik had die Lingo aflevering graag gezien. Aardige vent, die Marcel. Ik vond hem ook best sympathiek in dat tv programma. |
|
Altar. A-L-T-A-R. |
|
Pestilence heeft overigens nooit mijn voorkeur gehad, zelfs ten tijde van Consuming Impulse. Maar het feit dat dhr. Mameli zoveel van Koot en Bie afweet en dezelfde Jiskefet-scènes met Romeyn (vergeet Scheepskamelen niet!) gaaf vind als ik maakt toch wel dat ik de neiging krijg om eens een concertje te gaan bekijken.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Satan. S-A-T-A-N. Rooie bal. @REelax187: zou gaaf zijn als de myspace nr's downloads worden voor da mp3 speulert! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-01-2009 14:26] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Je kan ook teveel vragen.... Boeiender |
|
quote: Jij hebt de plaat toch al in je bezit, dan wel in vorm van mp3's? |
|
En ik probeerde natuurlijk op Tom van Dijk te lijken, maar men dacht dat ik Krisiunizers jongere broertje was. TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: Heb je huisdieren? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: "Ja, dat is allemaal onderzocht in een laboratorium...wist jij dat Patrick Mameli vanuit stilstand kan grunten en 35 apentalen spreekt???" Wat een fijne tijden allemaal! C-187 vorig jaar, Obscura met JPT, straks Pestilence...mooi jaar, nu al! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Of jij naar de atak. Daar hadden we het nl over, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |