|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Morgen eens kijken of er al een internetversie is van de plaat, al ga ik er niet vanuit dat ik er wat aan ga vinden maar dat weet je maar nooit natuurlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Met je black metal, pffffrt! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Net als Thijs van Leer en Jan Akkerman? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ja, Krisiunizer vertel, staat die hele plaat vol afgekeurde Morbid Angel nummers? TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
De laatste Bloodbath toch ook, en daar komen hun ook mee weg. Fuck the world and fuck you |
|
Rippen dat ding rob! |
|
quote: Ik hoop dat er veel keyboards en samples gebruikt worden. Het moet wel leuk blijven. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ik hoop dat er veel poppy gitaarstukken en dameszang ala the corrs op staat maar dat zal wel niet... |
|
Oe, dat lijkt me ook gaaf, ja! En Soundwave moet een gastbijdrage doen. Anders hoor je er niet meer bij als (deth)metal band. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: + 1, moet sowieso in veel meer muziek Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Sinds wanneer is Mutilator de woordvoerder van Patrick Mameli? |
|
Sinds geboorte? |
|
quote: Hoezo? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:*proest* Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: je bedoeld dat topic dat over van alles en nog wat (en vaak ook niet over Pestilence)ging ??? Dat heb ik kennenlijk gemist. Ik heb geen zin om die 40 pagina's door te spitten. Aangezien jij vermoedelijk weet waar het exact staat, geef me effe een pagina nummer of post het nog een keer... |
|
gvd waar blijft mameli, het nivo gaat hard omlaag zo...zonder die funposter.. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik ben er wel, alhoewel ik nu wel veel onzin lees.... |
|
Tijd voor een CD-release zou ik zo zeggen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik hoop dat op de rest van de plaat ook wat van die horror synths zitten verwerkt; maakt t lekker morbide [/quote] Ik ga nu waarschijnlijk teleurstellen...geen synths, gewoon pure agressie in de basic vorm... Dat is wel leuk ter ondersteuning van de muziek maar live werkt dat (voor ons) niet echt... |
|
klinkt toch een beetje Notre Dame hoor Snowy Shaw een invloed? signature |
|
quote: Zoiets ja.....veel gezwets en dat trekt me wel...hehehe |
|
Waar slaat dat afgekeurde morbid angel nummers verhaal op? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De laatste Bloodbath schijf? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Uiteraard bedoel ik niet beter als bassist in general, maar wel voor Pestilence....Jeroen is natuurlijk errug goed en misschien wel diverser dan Choy.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |