|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Pure landschapsbederving, die brandende windmolens alsmede de zwarte gifwolken die zij teweegbrengen. Winter is coming |
|
Kan ik me voorstellen, ik vermoed dat hij inmiddels een disproportioneel genetisch aandeel in onze bevolking heeft. quote: Tis niet geweldig, 20.000 doden per jaar in NL door luchtvervuiling door fossiel is ook niet geweldig, kijk dood gaan ze toch maar die dood is prematuur. Het zijn precies die rokers die door luchtvervuiling voortijdig doodgaan en zodra ze zwakke longen en COPD hebben enzo. Zonder luchtvervuiling hadden we nog veel meer accijns uit ze kunnen trekken. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 30-09-2024 11:03] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja dat is wel een goed punt. In Nederland wordt je kapot genivelleerd. Alle extra inzet die je levert word teniet gedaan door mindering van allerlei voordelen en stijging in belasting. genoeg vergelijkingen dat een bijstandsgezin soms gelijk kan uitkomen als een modaal verdienend gezin. Of dat een parttime leraar voor 2 dagen per week extra werken slechts 50 euro in de maand erop vooruit gaat. Dat is echt iets wat onze economie en welvaart remt. Werk zou meer moeten lonen. Zolang kabinetten al hun plannen afstemmen op koopkracht reparaties binnen CPB cijfers om met een persberichtje te kunnen komen dat niemand erop achteruit gaat, gaan er wel degelijk een hoop op achteruit. Maargoed hoe realiseer je een belastinghervorming binnen de wispelturigheid van politiek? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Lijkt me sterk, maar wel lollig, hehe. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Als dit niet bewerkt is is ze echt ver heen. Maar wel lollig, dat wel. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
lollig in je broekje |
|
Aha, daar heb je de zogenaamde onderbroek humor. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote:Ik denk oprecht dat de milieuschade van oorlogen een vaak over het hoofd gezienne kostenpost is. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Sowieso. En er staat "Reuters added conyrxt: This video is digitally altered with satirical inten" When your people matter, menstrual health matters |
|
Tegelijkertijd zijn oorlogen ook erg winstgevend, die wapens moeten gemaakt en verkocht/gekocht worden. Lijkt me. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote: Een volgescheten luier in je broekje. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Oh zeker eens, maar ik heb de IkStinkSjaans nog niet op een Leopard vastgeplakt zien zitten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
|
|
|
Ik ben zowieso geen voorstander van meer stroomvoorziening bij bouwen. Het stroomverbruik in NL is al jaren stabiel, dus gewoon alles houden zoals het al is, wel zie ik het als een goed idee om te upscalen wat betreft stroom te importeren uit het buitenland, andere landen kunnen dat beter dan NL plus hebben er de plek voor. Winter is coming |
|
quote: Nu zijn er zeker negatieve ecologische effecten van windmolens op zee maar vergeet ook niet de positieve effecten. Biodiversiteit stijgt enorm als er structureel onder water zijn. Van nature had de Noordzee een aantal gigantische oesterbanken. Sinds de jaren 60 zijn die door mensen verwoest. Her plaatsen van palen waar windmolens op staan bied voor een hoop soorten ook een goede houvast. Juist deze zeesterren en zeeegels hebben er baat bij. Deze kansen voor ecologie worden onderzocht door NIOZ en er word ook gekeken hoe he tussen de windmolens mossel of zeewierkwekerijen kan huisvesten. Een ander voordeel is men kan niet vissen tussen en rond windmolenparken, zo hou je refugia over waar vissen populaties op peil kunnen houden. Maar dit heeft ook tot gevolg dat men geen boomkorvisserij kan toepassen. Vissen op bodemvissen loopt heel je bodemleven. Nu hebben de platvissen zelf wel enigzins voordeel bij zo'n pioniersstadium maar je kan je wel voorstellen dat een hoop ander leven hiervoor kapot gaat. Met de Nederlandse roggen gaat het daarom ook niet zo goed meer.Het is een beetje als met de maaimachine door de heide rijden. Die boomkor visserij kun je nu tussen de windmolens niet meet toepassen dat creeert toch wel kanten voor een hoop leven. Een mogelijkheid van wat hier aanspoeld kan ook zijn dat er zoveel van deze soorten nu zit dat een storm het aan laat spoelen. Dat zou juist een goed teken zijn. Deze soorten zijn iig niet heel trillings of geluidsgevoelig. Deze zitten in de drukste havens en aan stormige brandingen. Dat geluid bij aanleg is echt wel een ding, regulering en onderzoek komt wel op gang maar hobbelt wel achter de feiten aan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Het is kut maar toch ook weer niet. Streep dat tegen elkaar weg en er is niks aan de hand. Is dat de huidige wetenschap? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Nee het zijn verschillende smaken van kut. niet heel makkelijk tegen elkaar weg te strepen omdat het appels met peren vergelijken is. Voornamelijk de grote zeezoogdieren en een aantal vissen hebben nadeel bij aanleg van parken van terwijl weer andere vissen en vooral ongewervelden voordelen hebben bij die parken. Bovendien is pas een wetenschappelijk antwoord te geven als we langdurig die windparken hebben kunnen monitoren. Dan zit je al flink wat jaren verder in de levensduur van het park. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Het is inmiddels toch wel duidelijk dat bepaald lieden hier een naïef, infantiel wetenschapsbeeld hebben, vandaaruit definitieve antwoorden verwachten, en ernstig van de leg raken als blijkt dat zaken niet met hun ideaalbeeld overeenkomen. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
sowieso.. nu zijn diezelfde lieden opeens begaan met het wel en wee van de flora en fauna Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |