IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Waar tokkies en wappies klimaatwetenschap uitlachen zonder goede argumenten (klimaatveranderingstopic) Vorige pagina
Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-05-2025 13:32 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Oh shit... In NL is het (in het Westen) al best droog, maar we krijgen nog niet zulke waarschuwingen...

No dogs, no masters.

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 01-06-2025 11:10 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://www.buttkicken.nl/2025/06/01/briefje-van-jan-aan-de-xr-drammers/

quote:
Beste drammers,

Weet je wat ik het ergste vind aan Extinction Rebellion?

Die stuitende domheid van jullie.

Gisteren stonden jullie met enkele tientallen Gretariërs op het (bijna verlaten) Mediapark te schreeuwen.

Jullie woordvoerder Laura Kits zei daar “dat Extinction Rebellion pal voor persvrijheid staat” én “dat jullie eisen dat de NOS wekelijks met een Klimaatjournaal komt”.

Zelfs wie in dat Klimaatjournaal aan het woord moeten komen, maakten jullie duidelijk: “NOS moet mensen in het Mondiale Zuiden aan het woord laten zodat onze verantwoordelijkheid niet langer wordt verdoezeld. Zij bevinden zich in de front­linie van de strijd tegen vernietiging.”

Als ik mensen in één zin vrijheden hoor verdedigen én beperken, krijg ik altijd jeuk aan mijn irritatieklier.

Hoe maak je dat soort lui nou duidelijk dat ze niet deugen?

Dan kom je met vergelijkbare redeneringen.

‘Wij zijn voor vrijheid van meningsuiting en eisen dat iedereen Geert Wilders een nazi vindt.’

‘Wij zijn voor godsdienstvrijheid en eisen dat op alle gebouwen een minaret komt.’

‘Wij staan pal voor de democratie en eisen dat iedereen op D66, GroenLinksPvdA, PvdD of DENK stemt.’

‘Wij zijn voor individuele vrijheid en eisen dat iedereen vijf keer per dag knielt met het hoofd naar het noorden en Greta Thunberg in een gebed bedankt voor alles wat zij voor de mensheid betekend heeft.’

Dat soort dingen bedenk ik dan.

Tegelijkertijd realiseer ik me dat mijn boodschap op die manier toch niet tot die geïndoctrineerde koppies van jullie zal doordringen.

Dan vraag ik me af: zou een kinderversie werken?

‘We vinden ruzie maken stom… daarom schreeuwen we tegen iedereen die het niet met ons eens is.’

‘Niemand mag de baas spelen over hoe je bent… behalve wij, want wij weten precies hoe je moet zijn.’

‘Iedereen mag zelf kiezen… zolang je maar kiest wat wij zeggen.’

‘Niemand mag regels voor anderen maken… behalve wij, want wij zijn daar héél goed in.’

‘We vinden het belangrijk dat iedereen meedoet… tenzij je iets anders denkt dan wij, dan mag je niet meedoen.’

‘We vinden vrijheid heel belangrijk… daarom verplichten we iedereen om zich precies hetzelfde te gedragen als wij.’

‘Iedereen mag zijn eigen mening hebben… behalve als het niet onze mening is, dan is het verboden.’

Zou dit dan werken?

Eerlijk gezegd denk ik van niet.

Jullie zijn zo onmetelijk dóm.

Als jullie een doorgedraaide dikke zeug van de Volkskrant zien, zijn jullie in staat om te beweren dat jullie de toekomstige ‘Miss World’ ontdekt hebben.

En een gestoorde dwerg met Asperger noemen jullie: ‘heldin’.

Maar genoeg over Asha ten Broeke en Greta Thunberg.

Júllie zijn hier de sukkels, niet die twee schildmaagden van de klimaatsekte.

Groet,

JanD

Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het briefje volg bovenstaande link.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 01-06-2025 19:47 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Het wordt wel een heel triest clubje zo dat XR. En dan doel ik op de omvang ervan, de hypocrisie van de gelegenheidsdemonstranten is al jarenlang stuitend.

Check deze foto. XR komt met ongeveer 35 demonstranten en 1 spandoek. Onder de demonstranten zie ik ook nog eens zeven Pali vlaggen, dus mensen die proberen wat van de demonstratie mee te kapen voor een ander doel.

Erg sneu. I like it.

Winter is coming

Sater
Usericon van Sater
Posted 01-06-2025 20:16 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Het was gewoon het doel van deze demonstratie om de berichtgeving omtrent klimaat én Gaza aan de kaak te stellen. Dus er is hier geen sprake van kapen.

Wel mooi om te zien dat allerlei lui die normaal niets van de msm moeten hebben, nu uit hun holen gekropen komen om XR te veroordelen vanwege actievoeren tegen de NOS.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 01-06-2025 20:44 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Ga je moeder trollen, clown.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 02-06-2025 1:42 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Het is ook gewoon onzin. Ik kijk vrijwel altijd naar het Achtuur journaal en volg ook alle linkse nieuwsprogramma's plus pik in een dolle bui ook nog regelmatig even Al Jazeera mee.
Dus ik weet niet op wie Sater nou precies doelt maar op mij kan die bewering in ieder geval niet slaan.

Winter is coming

Sater
Usericon van Sater
Posted 02-06-2025 8:44 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Eerste punt was een reactie op jou. Tweede een algemene opmerking.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 02-06-2025 18:18 by Slechtie Wijzig reactieProfiel van SlechtieQuote dit bericht

De kritiek op de nos is toch dat ze eenzijdig activistisch strontnieuws produceren en xr wil dat er nog een schepje bovenop komt.In deze clownswereld wordt dat door sommigen blijkbaar gezien als protest.

Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com