IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Waar tokkies en wappies klimaatwetenschap uitlachen zonder goede argumenten (klimaatveranderingstopic) Vorige pagina
Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 28-11-2024 11:34 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2024 21:25 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Wat ik me afvraag, als het allemaal zo urgent is dat hele klimaatgebeuren, waarom is het dan zo afgesproken op de klimaattop dat de grote corporates via slinkse constructies (mbv wetgeving die door politici - die er voor de burger zou moeten zijn - is goedgekeurd) in verhouding weinig bijdragen en moet de burger het enorm in de portemonnee voelen? Het doet de geloofwaardigheid van die hele hype geen goed.

Jouw startpunt en mijn startpunt voor deze discussie liggen te ver uit elkaar om tot een zinnig gesprek te komen.

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 28-11-2024 11:48 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2024 1:10 schreef Freduk het volgende:
Wat ik er meer heel erg interessant aan vind is dat het om 300 miljard per jaar gaat.
En dat China en de VS niet meedoen.

Volgens mij is dat bij de VS nog onduidelijk. Als het aan het huidige bewind ligt gebeurt dat wel, maar grote kans dat Trump dat gaat minimaliseren.

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 28-11-2024 19:08 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ha een inhoudelijke reactie

1) Schurkenstaatjes
2) Ongrijpbare elite
3) Bananenrepubliekjes
4) Klimaathysterie

Winter is coming

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com