|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Precies. Beetje zelfde kaliber als compleet voorbij gaande aan het stiekem best nog ingewikkelde proces om tot een gemiddelde, mondiale temperatuur te komen met welgeteld één grafiek komen die niet tot 202* loopt en (vooral) van welgeteld één geïsoleerde ijsschots is in één van de meest klimatologisch gezien geïsoleerde gebieden en dan weer je gevormde mening lopen verkondigen? En als 'argument' dat deze grafiek betekenisvol is in het grote geheel van gemiddelden van gemiddelden, data cleansing, reconciliaties, correcties, conversies etc etc dan aankomen met "ja Groenland wordt toch gewoon ook beïnvloed door de wereld om haar heen?" When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Weeronline vermeldt naast de voorspelde temperatuur al tijden een gevoelstemperatuur. Dus wat is er vanuit dat perspectief dan nieuw aan? Dat het zo nadrukkelijk voor het KNMI wordt aangekondigd voldoet precies aan wat faalhaas beschrijft. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik denk dat het KNMI probeert te 'nudgen': ik vind het sowieso raar dat er een 'gevoelstemperatuur' wordt genoemd, zowel bij koud als warm weer. Of dat al die codes worden uitgeroepen als er een weersverandering is. Ik kan zelf toch wel beslissen wat ik daarmee doe? Alleen al door naar buiten te kijken of zelf te voelen wat het weer doet als ik de hond uitlaat voor ik naar het werk ga. De bedoeling is, denk ik, om een soort gedragsverandering te bewerkstelligen of mensen te overtuigen van het feit dat het met ons klimaat niet de goede kant op gaat. Maar mensen zijn niet achterlijk, die weten echt wel dat de rekening weer vrij eenzijdig bij de burger of consument wordt neergelegd, terwijl de echte grote vervuilers toch weer niet aangepakt gaan worden. Je kan mij althans niet aan het verstand brengen waarom megastallen in mijn dorp alleen maar groter worden, meer emissierechten krijgen, de stank- en fijnstofcirkel vergroten en het mestoverschot vergroten, terwijl gemeente en provincie ons biologisch-dynamische bedrijf alleen maar met vergunningen dwarszitten en zorgen dat wij geen grond kunnen krijgen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: In dat artikel van de NOS licht ie het verder toe. KNMI wil plaatselijker en specifieker en uitgebreider informeren, bijv bij de marathon van Leiden toen vorig jaar renners uitvielen. Dit past overigens ook in de veranderde wet waarin de rol van het KNMI op oa die punten meer moet gaan informeren. Juist om publiek beter te waarschuwen. Dus ik vind het wel een valide en logische stap met deze veranderende rol in het achterhoofd. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote:Stom helikoptergedrag. Als je zo achterlijk bent om met warme temperaturen of benauwd weer 42 km. te gaan rennen, moet je daar ook de gevolgen maar van dragen. Straks krijgen we nog van die achterlijke Amerikaanse toestanden, dat mensen onkosten gaan claimen bij het KNMI omdat ze niet gewaarschuwd waren... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik vind die weercodes eigenlijk wel fijn. Als ik hier uit het raam kijk, heb ik niet meteen door dat het wel eens flink glad kan zijn. En bij zware wind is het ook altijd moeilijk inschatten of het echt een reden is om misschien de weg op te gaan. En zoiets als die marathon is ook moeilijk in te schatten door alleen naar het aantal graden te kijken. En als je het niet nodig hebt, ook prima toch? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Hm. Ik vind het best lastig dat normaal boerenverstand steeds meer door AI en media overgenomen wordt. Toppunt op dat gebied: toen we laatst naar de kroeg gingen en terug moesten fietsen, wilde een vriendin van ons niet mee omdat het volgens haar weerapp regende. Maar we stonden nota bene buiten en konden gewoon zien dat het droog was... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het was 25 graden maar door de luchtvochtigheid schijnbaar alsnog een slagveld. Mij boeien die codes ook niet omdat ik geen wilde dingen doe en nog gezond en jong ben. Maar voor anderen is het vrij nuttig. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Lol. Klinkt als mijn schoonmoeder, die vertrouwd weerapps meer als gewoon naar buiten kijken, wat vaak voor hilariteit zorgt alhier. Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Gelukkig is de gevoelstemperatuur op ZM altijd lekker knus en warm When your people matter, menstrual health matters |
|
Knus en warm in je... nee laat ook maar "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.ad.nl/binnenland/meerdere-mensen-onwel-na-xr-actie-met-boterzuur-in-henm-twee-personen-opgepakt~a43d3ac7/ Het wordt tijd dat die IkStinkSjaan terroristen in een werkkamp naar oud-Duits voorbeeld worden gestopt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Werkkamp in je broekje Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
De heer Derksen, die gisteren jarig was, noemde hen ook terroristen. Dus dan is het zo. Winter is coming |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |